AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #1 Skrevet 21. april 2023 Har kjøpt noen barneklær og de lukter voldtsomt parfyme!😵💫 Sikkert tøymykner med sterk lukt! Noen som vet hvordan jeg kan få dette vekk? Har prøvd å vaske, men det stinket parfyme når jeg åpnet maskinen etterpå😖 Anonymkode: 8f909...16d
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #2 Skrevet 21. april 2023 Du må vaske flere ganger, og gjerne med eddik i skyllemiddelrommet. Anonymkode: 17f72...fc1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #3 Skrevet 21. april 2023 De må vaskes noen ganger ja.. Hjelper å tørke dem ute. Det er helt utrolig hvor sterkt skyllemiddel kan lukte. Vi arver klær fra noen. Veldig fine klær, men når vi tar frem en pose med klær så lukter det i hele huset.. Av posen Anonymkode: e5b54...7d3
Gjest frenchygirl Skrevet 21. april 2023 #4 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har kjøpt noen barneklær og de lukter voldtsomt parfyme!😵💫 Sikkert tøymykner med sterk lukt! Noen som vet hvordan jeg kan få dette vekk? Har prøvd å vaske, men det stinket parfyme når jeg åpnet maskinen etterpå😖 Anonymkode: 8f909...16d Er dette snakk om brukte klær, eller klær rett fra butikken? Lukten sitter dessverre altfor lenge i. Håper du får det bort.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #5 Skrevet 21. april 2023 Vask med eddik eller natron og luft klærne tørre utendørs. Gjenta dersom det ikke funker etter første gang. Anonymkode: 12aa5...3b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå