Gå til innhold

Oppgitt over moren min

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle få kjøpe noen hagemøbler av henne som skulle stå på verandaen min. Veldig fine og jeg gledet meg til å få dem hit. Men nå har mamma vært her, og hun var ute på verandaen. Hun sa at de møblene blir ikke noe fine her så hun skulle selge dem til noen andre. Jeg sa at jeg tror det blir fint her. Nei sa hun, ikke aktuelt, du får ikke kjøpe dem likevel. Hun sa også at hun ville bli kvitt dem, bare ikke her. Så nå må jeg kjøpe hagemøbler et annet sted. Sa jeg kunne betale mer, men hun nektet. Pappa har ikke noe han skulle sagt for er ikke hans møbler. Hun har alltid vært sånn med ting barna hennes skal ha at hun må like det selv ellers fikk vi det ikke. Fikk aldri være med å velge klær når jeg var barn for jeg kunne jo ikke ha noe hun ikke syns var fint. Er det vanlig at mødre er sånn? Flere her som har sånne mødre?

Anonymkode: e5ffc...263

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mødre er helt idiotiske mange ganger. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg skulle få kjøpe noen hagemøbler av henne som skulle stå på verandaen min. Veldig fine og jeg gledet meg til å få dem hit. Men nå har mamma vært her, og hun var ute på verandaen. Hun sa at de møblene blir ikke noe fine her så hun skulle selge dem til noen andre. Jeg sa at jeg tror det blir fint her. Nei sa hun, ikke aktuelt, du får ikke kjøpe dem likevel. Hun sa også at hun ville bli kvitt dem, bare ikke her. Så nå må jeg kjøpe hagemøbler et annet sted. Sa jeg kunne betale mer, men hun nektet. Pappa har ikke noe han skulle sagt for er ikke hans møbler. Hun har alltid vært sånn med ting barna hennes skal ha at hun må like det selv ellers fikk vi det ikke. Fikk aldri være med å velge klær når jeg var barn for jeg kunne jo ikke ha noe hun ikke syns var fint. Er det vanlig at mødre er sånn? Flere her som har sånne mødre?

Anonymkode: e5ffc...263

Noen mødre her sånn. Men ikke heng deg for mye oppi det. Plutselig en dag er de borte og vi angrer på alt vi irriterte oss over 

Anonymkode: 07d0b...2af

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en sånn svigermor. Eller hadde, for jeg tok et kraftig oppgjør med denne håpløse egenskapen hennes, satte hardt mot hardt når det gjaldt både det ene og det andre, og hun endret seg.

Men det er jo ikke vanlig at verken mødre eller folk flest er sånn, det er småpsykopatisk å holde på på denne måten.

Anonymkode: 946ab...8d4

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

For en smålig oppførsel. Kan hun ha hatt en skikkelig ræva dag? Det der fremstår jo hèlt bak mål. Prøv å ikke ta det personlig. Noen ganger, tenker de ikke over måten de sier ting på. Trekk pusten og husk at det har ingenting med deg å gjøre :gruppeklem:❤️

• Liker 2
Skrevet

Hadde en helseskadelig mor, og eneste rådet er å forholde seg minst mulig til sånne mennesker.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (1 time siden):

Mødre er helt idiotiske mange ganger. 

For å si det som det er så bytt mødte med kvinner !

Anonymkode: 95d14...b0a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke normal oppførsel fra noen, hverken fra mødre eller andre. 

Anonymkode: e2ae1...90f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

For å si det som det er så bytt mødte med kvinner !

Anonymkode: 95d14...b0a

Man kan si mennesker istedenfor.

• Liker 4
Skrevet
Andro skrev (59 minutter siden):

Hadde en helseskadelig mor, og eneste rådet er å forholde seg minst mulig til sånne mennesker.

For noen av oss er det en nødvendighet desverre.

• Liker 1
Skrevet
Duff skrev (1 minutt siden):

For noen av oss er det en nødvendighet desverre.

Kunsten er å slutte å forvente noe, og å frigjøre seg i mest mulig grad. Ikke røpe noe om eget liv, og ikke la dem ta noe for gitt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...