Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Uten å ha dårlig samvittighet? Jeg var utro en gang da jeg var rundt 20 og det ødela meg nesten, nå tror jeg ikke det hadde gjort meg noe. 

Anonymkode: 893cd...0f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De som lever godt med slikt har ikke noe empati for andre mennesker, man skal være ekstremt kald for å gjøre det, og samtidig ikke få dårlig samvittighet 

Anonymkode: 782fb...f37

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ganske mange gjør det altså, de bare henger ikke her inne.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De som lever godt med slikt har ikke noe empati for andre mennesker, man skal være ekstremt kald for å gjøre det, og samtidig ikke få dårlig samvittighet 

Tøys. 

De som lever godt med det har mange dårlige opplevelser bak seg. De har vanskelig både for å forstå egne følelser pg sette ord på dem. De har også vansker med å ta grep om eget liv. 

Anonymkode: d1aee...416

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tøys. 

De som lever godt med det har mange dårlige opplevelser bak seg. De har vanskelig både for å forstå egne følelser pg sette ord på dem. De har også vansker med å ta grep om eget liv. 

Dette er ihvertfall tøys.

Anonymkode: 17eb2...30a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner flere og de virker ikke veldig påvirket

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tøys. 

Hvis man ikke forstår at dette er noe av det verste man kan gjøre mot en partner, og ikke klarer å sette seg inn i hvor forferdelig det er å bli utsatt for slikt, så går det rett inn i definisjonen på empatiløs

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Leste en tråd her inne om en fyr som hadde vært notorisk flørtende og utro over flere år, og unnskyldningen hans var at han ikke hadde gått i barnehage som liten, og hadde så liten erfaring med kvinner.

Han hadde hatt sex med minst 20 kvinner, vært i flere forhold og fått et barn og hadde vært sammen med dama han hadde bedratt i over 10 år, og de hadde visst hatt sex nesten daglig.

Helt utrolig at det går slike menn omkring her på jorden🙈

Anonymkode: 4936e...92f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært utro, men har levd lenge nok til å forstå at mange har sine grunner til å ta de valg de tar. Noen er kanskje omtrent født uten empati, men andre igjen har levd i mange år uten følelsesmessig kontakt og oppbacking fra partneren, og søker litt livsglede i andre relasjoner. Da er de kanskje utro fordi de er litt desperate etter nærhet, men ikke skilt fordi de ikke vil splitte opp familien. Det er sikkert like mange grunner som det er utro mennesker.

Livet er ikke svart/hvitt

Anonymkode: 8b4d2...df9

• Liker 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Har vært i et forhold til en partner som er utro i ti år, og håper på tretti til.

Anonymkode: af35c...7df

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har vært i et forhold til en partner som er utro i ti år, og håper på tretti til.

Anonymkode: af35c...7df

Oi! Fortell! Hvordan er det? Vet han at du vet?

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Oi! Fortell! Hvordan er det? Vet han at du vet?

Hvordan vet du det er en han som er utro? 

AnonymBruker
Skrevet

Folk som ikke kan forstå/behersker nyansene rundt utroskap og mener det er det verste ei/en kan gjøre mot en annen person er i beste fall naive og i verste fall er de selve ikke kapable om i vise empati. 

Anonymkode: 31205...b39

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En del folk har det ikke liksom ordentlig i tankene at man KAN være trofast og ærlig. Det er ihvertfall noe helt ekstraordinært. 

En tidligere venn/bekjent av meg var utro i alle sine forhold. Så ble han gift og fikk barn med ei dame, og da hun gikk fra ham for en annen mann (tror hun var utro først), gikk han tilbake til å være utro mot kjærestene sine, inkludert den neste kona si.

Anonymkode: 26ec5...b40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Dette er ihvertfall tøys.

Anonymkode: 17eb2...30a

Den du siterer har helt rett.

Anonymkode: 7a291...be7

AnonymBruker
Skrevet
On 4/21/2023 at 3:38 PM, AnonymBruker said:

Uten å ha dårlig samvittighet? Jeg var utro en gang da jeg var rundt 20 og det ødela meg nesten, nå tror jeg ikke det hadde gjort meg noe. 

Jeg tror at de som  er utro har  et problem som de ikke har klart å løse  

Anonymkode: 8700b...571

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er mange grunner til å være utro. Noen gjør det sikkert uten å ha dårlig samvittighet fordi de trenger noe nytt, oppmerksomhet eller fordi det gir dem spenning. Noen har sikkert problemer de burde ha løst på annen måte. Andre gjør det fordi de ikke føler seg attraktiv eller ønsket av partneren lenger, men vil tro de likevel kan ha dårlig samvittighet. Det spørs vel hvor ferdige de er i forholdet sitt...Uansett er det ikke greit. Men i noen tilfeller forståelig at det kan skje.....

Anonymkode: 60298...925

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...