Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan jeg skal forholde meg til noen venninner jeg har sklidd litt bort fra, og ikke snakket med på ett par år nå. Dette er hovedsaklig pga ett forhold med en psykopat, som isolerte meg, og fordi det har hendt mye i livet mitt har det å gjenoppta kontakten kommet litt i bakgrunnen. Skal jeg bare anse vennskapet som tapt, siden de ikke har kontaktet meg heller? Eller er det verdt det å ta en telefon og spørre om å treffes? Har noen gode erfaringer med å ta opp igjen gamle vennskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring, send et postkort med forespørsel om uformell kaffeavtale, si det hadde vært hyggelig å treffes og skravlet litt, si noe om at livet har endret seg for deg til det bedre el.l.

Det verste som skjer er at det ikke blir noe av, men sansynligvis kan man treffes.

Det kan like gjerne være dem som ikke vil ta kontakt med deg siden de visste du ble styrt av en psykopat (slik jeg forstår det?)

Prøv! Det kan komme noe fint ut av det!

Gjest Betty Boop
Skrevet (endret)

Jeg har en venninne det går år mellom hver gang jeg snakker med. Andre kan det gå måneder mellom hver gang jeg snakker med. Men vi plukker alltid opp tråden igjen like lett som om det var i går.

For et par år siden ringte en venninne jeg ikke hadde snakket med på åtte år. Jeg syntes det var en kjempehyggelig overraskelse. Vi traff hverandre via en arbeidsplass for tyve år siden. Nå er hun en av de venninnene jeg har jevnlig kontakt med.

Bare ring dem. Jeg er sikker på at du får en positiv mottakelse!

Alltid hyggelig å høre fra gamle venner!

Endret av Betty Boop
Gjest christineemily
Skrevet
Ring, send et postkort med forespørsel om uformell kaffeavtale, si det hadde vært hyggelig å treffes og skravlet litt, si noe om at livet har endret seg for deg til det bedre el.l.

Det verste som skjer er at det ikke blir noe av, men sansynligvis kan man treffes.

Det kan like gjerne være dem som ikke vil ta kontakt med deg siden de visste du ble styrt av en psykopat (slik jeg forstår det?)

Prøv! Det kan komme noe fint ut av det!

Helt enig! Og var dere gode venner burde det ikke være noe problem å finne igjen tonen :) .

Gjest lilletroll
Skrevet

Ikke nøl med å ta kontakt!!! Det gjorde en av mine gamle venninner og jeg ble kjempeglad!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...