Gå til innhold

Parkdress med vannsøyle på 1500, ubrukelig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så nå at parkdressen kun har vannsøyle på 1500, det er jo ingen ting, er den ubrukelig så jeg må kjøpe ny? Har regntøy også da.

Er til en på 1,5 år 

Anonymkode: 4ef58...ce4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville hatt vertfall 10.000. Er du sikker på at det ikke står 15.000 på din? Hørtes veldig lite ut med 1500.

Anonymkode: 734c8...305

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kommer vel an på bruken tenker jeg. Her er barnehagen kjapp med å ha på regnklær så fort det er vått, så parkdress brukes kun når det er tørt. Så vannsøyle er da mindre viktig. Vet de bruker regnklær når vått (og ikke bare regn) da det ofte blir veldig skittent/gjørmete, og regnklærne er det bare å skylle med slangen når man går inn. Men faktisk ikke hørt om dresser som har vannsøyle på kun 1500, hvilket merke er det?

Anonymkode: 5dc02...64b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ville hatt vertfall 10.000. Er du sikker på at det ikke står 15.000 på din? Hørtes veldig lite ut med 1500.

Anonymkode: 734c8...305

Ja, kjøpte den på Lindex🤪

AnonymBruker
Skrevet

Det funker ikke her

Anonymkode: 26112...559

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Så nå at parkdressen kun har vannsøyle på 1500, det er jo ingen ting, er den ubrukelig så jeg må kjøpe ny? Har regntøy også da.

Er til en på 1,5 år 

Ville hatt 10.000 eller mer på Vestlandet. Minimum 5000.. 1500 er to dråper..

Anonymkode: 42232...c9f

Skrevet

Hadde ikke kjøpt med så lite vannsøyle. Men det er jo bare å se hvordan den egner seg når du først har den 😊

AnonymBruker
Skrevet

Her brukes parkdressen når det er tørt, så spiller ingen rolle med vannsøylen. 

Anonymkode: 8d228...2cc

• Liker 1
Skrevet

Parkdressen brukes her når det er tørt, men vind ute. Regnklær når det er vått. Så for min del hadde det hatt null å si egentlig.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Er til en på 1,5 år 

Kommer jo helt an på hva du skal bruke den til og hvordan barnet bruker den 🤷‍♀️

Anonymkode: c0837...0e1

AnonymBruker
Skrevet

Trodde ikke de skrev vannsøyle når det var så lavt tall jeg.

Jeg kjøper ikke ned under 10 000. Det må være over. 10 000+ fra Reima er vanntett. 15 000 hos mange er nesten vanntett. 20 000 hos Bergans er vanntett.

Anonymkode: 3e54b...1f0

AnonymBruker
Skrevet

Vår har sikkert 0 i vannsøyle. Funker fint. Er det vått har hun jo regntøy. Aldri vært et problem.

Anonymkode: 6938e...717

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...