Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

hei 🫠 datteren min skal konfirmeres om 3 år kortid og kordan bytte dere å planlegge,hvilken mat , hvir mange var dere og har dete noen tips 😄😅

Anonymkode: 64af3...b52

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan du skrive skikkelig? Skriften din er vond å lese, den er altfor liten og full av feil.

Skriv normal skriftstørrelse og se over før du poster. Søk på ordet "konfirmasjon" her på forumet, så ser du masse tråder om temaet.

Anonymkode: eb9cf...d9b

• Liker 1
Skrevet

Begynn å spar penger først. Å planlegge mat allerede nå er bare tull. 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kan du skrive skikkelig? Skriften din er vond å lese, den er altfor liten og full av feil.

Skriv normal skriftstørrelse og se over før du poster. Søk på ordet "konfirmasjon" her på forumet, så ser du masse tråder om temaet.

Anonymkode: eb9cf...d9b

Hva er poenget med sånne kommentarer ?

Endret av Orly
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

hei 🫠 datteren min skal konfirmeres om 3 år kortid og kordan bytte dere å planlegge,hvilken mat , hvir mange var dere og har dete noen tips 😄😅

Anonymkode: 64af3...b52

Snakk med konfirmanten om hva slags mat den ønsker . Ca ett år flør bør dere avtale mat, lokale booket vi to år før

Anonymkode: 53552...6a3

Skrevet

Tusen takk til dere som skrev noe fint.  Beklager vis dere syntes det var dårlig skrivd hadde dårlig tid da eg skrev så beklager til dere som syntes det var "vondt å se på" 🙂

AnonymBruker
Skrevet
Anonym331 skrev (1 minutt siden):

Tusen takk til dere som skrev noe fint.  Beklager vis dere syntes det var dårlig skrivd hadde dårlig tid da eg skrev så beklager til dere som syntes det var "vondt å se på" 🙂

Skrivefeil er ikke noe å problem, men fint at du har endret til normal skriftstørrelse

Anonymkode: 5624a...b16

Skrevet

Du bør begynne med å sette av til et budsjett, hvis du ikke alt har begynt med det. Hvor mange gjester dere har tenkt til å invitere kan jo være greit å tenke litt på ift det. Prisene vil nok forandre seg i løpet av tre år, så hvor mye man skal beregne på mat eller eventuelt lokalleie er jo vanskelig å si nå, men du kan kanskje få en indikasjon hvis du søker det opp (for eks. hvis du har tenkt å leie et spesifikt lokale eller bestille mat fra catering ol).

Også greit å ha noen tanker om hvor dere vil ha selskapet, om det skal være hjemme eller leie et lokale el. Det er nok i tidligste laget å forsøke å booke noe allerede nå. Sannsynligvis er ikke selve datoen for konfirmasjonen i kirken eller den borgerlige sermonien klar enda (hos oss var den klar ca et år før), men vet at mange er tidlig ute med å avtale å skulle leie lokale der det er mye trykk. 

Dersom konfirmanten skal ha bunad kan det være greit å tenke over hvem som skal sy denne. Hos hun som sydde konfirmanten min sin bunad er det mange på listen, så det gjelder å være tidlig ute å sette seg på listen så hun ikke er fullbooket når det nærmer seg. Jeg satt vel jenta mi på liste ca to år før mener jeg.

Sånn bortsett fra det er det ikke mye vits i å begynne med så fryktelig mye på et tidlig tidspunkt, og tre år før er jo uansett veldig tidlig. Viktigste er å begynne å spare 😉 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...