AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #1 Skrevet 21. april 2023 Hei! Jeg og kjæresten har vært sammen i snart 1 år, og i starten så ville han ta på meg hele tiden og var alltid gira. Fikk også ofte boner. Jeg likte det. Men nå er det alltid jeg som tar initiativet for sex, så tuller han hele tiden med at jeg er så kåt hele tiden. Egentlig er jeg ikke noe mere kåt enn før, er bare at han er mindre kåt, og har ikke like ofte boner. Føler at han ikke synes jeg er så fin lenger. Vi har også ganske kjedelig sex Hva skal jeg gjøre? Har prøvd å tatt det opp med han opptil flere ganger, men han svarer alltid da at det er ikke sant og at han er like kåt på meg. Det er jo tydeligvis ikke casen. Anonymkode: f3a75...65d 2
Friluftsmann70 Skrevet 21. april 2023 #2 Skrevet 21. april 2023 Kan være at han ikke er like mye kåt som tidligere? At det ikke har så mye med deg å gjøre. Men skjønner det er veldig vanskelig å forholde seg til. Kanskje er det behov for mer forspill, hvor dere ligger og stryker over hverandre, masserer, eller kanskje rollespill, håndjern, pisk? Spør, ikke hvorfor han ikke er kåt, men hva opplever han som frekt, har han noen fantasier, hvilke stilling liker han, hvilke stilling har dere ikke prøvd, men som ser spennende ut? Da distanserer du utfordringene bort fra han, og retter de inn mot muligheter. 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #3 Skrevet 21. april 2023 Mulig dere begynner å nærme dere hans egentlige nivå. Det er jo en kjennsgjerning at perioden som nyforelsket, kan få nesten aseksuelle til å ha lyst. At han tuller, og prater ned din seksualitet, er et veldig dårlig tegn. Anonymkode: 77b16...aa4 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #4 Skrevet 21. april 2023 Vanskelig. Kjenner meg igjen, som parten som har lyst, og parten som ikke har lyst. Hvorfor har jeg så lyst på enkelte partnere kontra andre ? Er det min biologiske alder, dårlig kosthold, eller hva er greia... ? I mitt tilfelle... Ikke et svar du ønsker å lese. Utseendet på partner spiller liten rolle. Det jeg tenner på er hodet. Respekterer jeg ikke hodet ? Tenner jeg ikke på personen. Innenfor rimelighetens grenser altså. Tenner på normale/godt trente kropper, lukt, men det er det indre som i all hovedsak avgjør om jeg liker å ligge med hodet mellom skrittet hver morgen, og er en kåt kanin eller ei. Aner ikke om det er noen korrelasjoner her. Anonymkode: 23ea5...e99
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #5 Skrevet 22. april 2023 Kjedelig å ligge med samme dame hele tiden. Anonymkode: 73e25...0e8
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #6 Skrevet 22. april 2023 Sett deg på ansiktet hans. Anonymkode: 1b855...43e
Frkego Skrevet 23. april 2023 #7 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Kjedelig å ligge med samme dame hele tiden. Anonymkode: 73e25...0e8 Det er som man gjør det til 😉 Skjønner godt at umodne gutter med narsissistiske trekk og liten evne til kreativitet i senga kan føle det. Menn som evner å gripe sin egen og partners seksualitet og dyrke denne vil oppleve at sex med samme partner over tid bare blir mer givende og spennende. Dette krever selvfølgelig at kvinnen også jobber for det samme, så det går begge veier. Du har virkelig gått glipp av noe hvis du aldri har opplevd god sex med samme partner over tid. Opplever du dette vil du ikke kjenne på kjedsomhet eller behovet for å ha "spennende" sex med andre. Etter 17 år har vi bedre sex enn noen gang og vi har sex minimum 4 ganger i uka. Dette være seg en kjappis på vaskerommet, at jeg suger ham samtisig som jeg fingrer meg til orgasme når vi kjører bil, at han dytter meg inntil et tre og puler meg rått når vi er ute på tur, at han slikker meg til orgasme mens jeg lager mat, at jeg suger ham mens han gamer med kompisene eller at vi har timeslange økter hvor vi bare nyter hverandre og presser antall orgasmer til maks hos oss begge. Vi prøver alle fantasier vi har, er helt frisluppet og har sex med en person som vet akkurat hva som skal til for å gi partner full tenning og nytelse. 1 2
Elaine Marley Skrevet 23. april 2023 #8 Skrevet 23. april 2023 Tråden er ryddet for brukerangrep. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #9 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (På 21.4.2023 den 13.30): Hei! Jeg og kjæresten har vært sammen i snart 1 år, og i starten så ville han ta på meg hele tiden og var alltid gira. Fikk også ofte boner. Jeg likte det. Men nå er det alltid jeg som tar initiativet for sex, så tuller han hele tiden med at jeg er så kåt hele tiden. Egentlig er jeg ikke noe mere kåt enn før, er bare at han er mindre kåt, og har ikke like ofte boner. Føler at han ikke synes jeg er så fin lenger. Vi har også ganske kjedelig sex Hva skal jeg gjøre? Har prøvd å tatt det opp med han opptil flere ganger, men han svarer alltid da at det er ikke sant og at han er like kåt på meg. Det er jo tydeligvis ikke casen. Anonymkode: f3a75...65d Helt normal utvikling. Det viser vel at han ført og fremst var ute etter sex, og er nå gått lei. Ikke uvanlig at menn er slik. Anonymkode: e5f42...d58
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #10 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (På 21.4.2023 den 21.05): Vanskelig. Kjenner meg igjen, som parten som har lyst, og parten som ikke har lyst. Hvorfor har jeg så lyst på enkelte partnere kontra andre ? Er det min biologiske alder, dårlig kosthold, eller hva er greia... ? I mitt tilfelle... Ikke et svar du ønsker å lese. Utseendet på partner spiller liten rolle. Det jeg tenner på er hodet. Respekterer jeg ikke hodet ? Tenner jeg ikke på personen. Innenfor rimelighetens grenser altså. Tenner på normale/godt trente kropper, lukt, men det er det indre som i all hovedsak avgjør om jeg liker å ligge med hodet mellom skrittet hver morgen, og er en kåt kanin eller ei. Aner ikke om det er noen korrelasjoner her. Anonymkode: 23ea5...e99 Tror det er motsatt hos de aller fleste. Har du en deilig kjæreste så stopper du ikke å ha lyst på henne. Anonymkode: 1c576...1e9
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #11 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (På 21.4.2023 den 13.30): Hei! Jeg og kjæresten har vært sammen i snart 1 år, og i starten så ville han ta på meg hele tiden og var alltid gira. Fikk også ofte boner. Jeg likte det. Men nå er det alltid jeg som tar initiativet for sex, så tuller han hele tiden med at jeg er så kåt hele tiden. Egentlig er jeg ikke noe mere kåt enn før, er bare at han er mindre kåt, og har ikke like ofte boner. Føler at han ikke synes jeg er så fin lenger. Vi har også ganske kjedelig sex Hva skal jeg gjøre? Har prøvd å tatt det opp med han opptil flere ganger, men han svarer alltid da at det er ikke sant og at han er like kåt på meg. Det er jo tydeligvis ikke casen. Anonymkode: f3a75...65d Kjedelig sex og vært sammen "bare" ett år. Tenker at dere burde kanskje gå enda mer innpå hva dere tenner på. Ofte kjenner man ikke hverandre godt nok til å slippe helt opp. Ikke ta det personlig ihvertfall, lyst er ofte variabel. I starten er man jo som kaniner, og man blir kåt egentlig bare over at det er en ny partner. Men etterhvert må man begynne å sette ut litt ønsker og krydre litt. Utforske hverandre mer grundig. Hva vil du at han skal gjøre for deg for at du skal bli mer kåt og mer ivrig? Det går begge veier 😉 Anonymkode: 5cae8...afc
Gjest Abendstern Skrevet 23. april 2023 #12 Skrevet 23. april 2023 Han har helt sikkert mye å tenke på og da går sexlysten ned. Slik er det bare. Har du pupper og fitte, så er du mer enn fin nok. Ingen grunn til negative tanker
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #13 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Helt normal utvikling. Det viser vel at han ført og fremst var ute etter sex, og er nå gått lei. Ikke uvanlig at menn er slik. Anonymkode: e5f42...d58 Merkelig slutning, siden en av dem fortsatt er ute etter sex. I veldig mange tilfeller med motsatt kjønn, vil det bli påstått at hun brukte sex i starten, for å kapre seg en mann. Kan det tenkes andre veien også? Anonymkode: 77b16...aa4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #14 Skrevet 23. april 2023 Mine beste råd, som jeg både har hørt fra andre og som kommer fra egen erfaring: 1. ikke ta det opp med han, det kan gjøre et ikke-eksisterende problem til å bli et eksisterende og større problem. 2. ha fysisk nærhet som en vane i hverdagen, kyss og kos skal kunne tas imot uten at man må tenke at partneren har hensikt om sex. Det er bare slitsomt. 3. tilrettelegg for et mer «seksuelt miljø». Typ kle deg litt søtere, vis hud uten å vise for mye hud. En nattkjole f.eks. Anonymkode: c8f14...d27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå