AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #1 Skrevet 21. april 2023 Hei alle sammen. Det har oppstått en noe spesielt situasjon hjemme hos oss. Jeg har en sønn på 14 år og en datter som er 16. I det siste har datteren min klaget litt over at undertøy hos henne plutselig blir borte, både fra rommet hennes og fra skittentøyet. Så har det plutselig dukket opp igjen. Jeg har ikke helt forstått hva hun har ment og tenkt at hun selv har surret eller rotet det bort. Men da jeg kom hjem i dag tok jeg min sønn på fersken mens han rotet i trusene til søsteren sin. Jeg ble helt forskrekket, og egentlig målløs. Han ble det samme. Nå vet jeg ikke hva jeg skal si eller gjøre. Har ikke snakket med verken sønnen min eller datteren min. Har noen her vært borte i noe lignende? Hva hadde dere gjort i en slik situasjon? Takker for alle råd. Akkurat nå er jeg litt rådvill Anonymkode: ac897...527
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #2 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei alle sammen. Det har oppstått en noe spesielt situasjon hjemme hos oss. Jeg har en sønn på 14 år og en datter som er 16. I det siste har datteren min klaget litt over at undertøy hos henne plutselig blir borte, både fra rommet hennes og fra skittentøyet. Så har det plutselig dukket opp igjen. Jeg har ikke helt forstått hva hun har ment og tenkt at hun selv har surret eller rotet det bort. Men da jeg kom hjem i dag tok jeg min sønn på fersken mens han rotet i trusene til søsteren sin. Jeg ble helt forskrekket, og egentlig målløs. Han ble det samme. Nå vet jeg ikke hva jeg skal si eller gjøre. Har ikke snakket med verken sønnen min eller datteren min. Har noen her vært borte i noe lignende? Hva hadde dere gjort i en slik situasjon? Takker for alle råd. Akkurat nå er jeg litt rådvill Anonymkode: ac897...527 Det er normalt å være opptatt av dameundertøy, men mer skeptisk til hvor normalt det er å sniffe på søsters brukte undertøy. Med mindre han bruker det selv? Anonymkode: 420a1...353 5
Mountain Man Skrevet 21. april 2023 #3 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei alle sammen. Det har oppstått en noe spesielt situasjon hjemme hos oss. Jeg har en sønn på 14 år og en datter som er 16. I det siste har datteren min klaget litt over at undertøy hos henne plutselig blir borte, både fra rommet hennes og fra skittentøyet. Så har det plutselig dukket opp igjen. Jeg har ikke helt forstått hva hun har ment og tenkt at hun selv har surret eller rotet det bort. Men da jeg kom hjem i dag tok jeg min sønn på fersken mens han rotet i trusene til søsteren sin. Jeg ble helt forskrekket, og egentlig målløs. Han ble det samme. Nå vet jeg ikke hva jeg skal si eller gjøre. Har ikke snakket med verken sønnen min eller datteren min. Har noen her vært borte i noe lignende? Hva hadde dere gjort i en slik situasjon? Takker for alle råd. Akkurat nå er jeg litt rådvill Anonymkode: ac897...527 Selv om jeg aldri har gjort noe slik med undertøyet til søstrene mine kan jeg relatere til hva jeg tror det er. For dama mi sine brukte undertøy har jeg rotet i og luktet på en del ganger når jeg har onanert. Tror ikke dette handler om at han behøver og ha noen unormale tanker til søstren sin. Kun at han føler det spennende og opphissende å kjenne på å lukte på en dametruse. Minnes hvor flau jeg ble første gang konen min ferska meg i å onanere med trusa hennes tredd over hodet. Følte meg rimelig dum og forsøkte desperat å skjule at det gikk for meg idet hun kom inn på badet vårt. 🤣 5 1 1
Andro Skrevet 21. april 2023 #4 Skrevet 21. april 2023 Du skal i alle fall ikke få panikk Det er mange grunner til at en gutt / mann kan like dameundertøy. Det kan være at det er spennende å se på, ta på osv. fordi det er noe han forbinder med kvinner, og han er nysgjerrig på kvinners innerste plagg som en feminin sensasjon. Noen har det å se på ulike truser som en slags fetisj. Det kan også være fordi han liker å gå med dem selv, enten fordi det kjennes tabu eller fordi han vil leke med sine feminine sider. Jeg ville passet på når bare dere to var hjemme, og hadde litt god tid. Da hadde jeg tatt en prat om det, og spurt hva jentetruser betydde for ham, og at søsteren hadde undret seg over hvorfor trusene hennes var borte iblant. Kanskje blir han flau eller sint, og forsvinner, eller kanskje han forteller hva som er greia. Uansett: Be ham om å ikke være flau, at dere kan snakke om det siden og at søsteren ikke vil ha besøk i skuffene sine. Jo mer ro du beholder, og jo mindre dømmende du framstår, jo større er sjansen for at han på et tidspunkt åpner seg for deg. Er han hypp på blonder så får han heller kjøpe dem selv. Å være hekta på tekstiler er uansett det mest troskyldige hektet man kan ha. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #5 Skrevet 21. april 2023 Tipper han selger til venner og kjente.... Anonymkode: 4430e...eff 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #6 Skrevet 21. april 2023 Pust dypt og prøv å legg dine egne følelser til side. Hvordan du håndterer dette er viktig for den fremtidige relasjonen i familien. Det han har gjort er ekkelt selvfølgelig, men det potensielle skadeomfanget på gutten om han faller inn i dyp skam, kan bli enorm. Her er det viktig at du husker på at han er en tenåringsgutt som har latt hormoner, nysgjerrighet og eksperimentering dytte han over en grense. Snakk med han. Ikke spør han hvorfor han gjorde det; du vet hvorfor, men fortell han at det er helt normalt å kjenne på seksuelle lyster, onanere og eksperimentere, men at han må holde det privat og at han ikke kan stjele undertøy fra verken familie eller andre. Når det er sagt, truser kan jo være svært spennende. At det er søsters truser han har tatt, trenger ikke å bety noe annet enn at han har tatt det som har vært mest tilgjengelig Anonymkode: 77705...87b 2
Mountain Man Skrevet 21. april 2023 #7 Skrevet 21. april 2023 Behøver ikke å være noe ekkelt med dette. Kun at han blir kåt av brukte dame truser! 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #8 Skrevet 21. april 2023 La nå guttungen være i fred med sine eventuelle seksuelle fantasier. Det har antakelig lite med søsteren å gjøre og mer med dameundertøy å gjøre. Det siste han ønsker seg er nok en hjerte-til-hjerte-samtale med mamma om dette. Hvis du har lyst til å markere er at dette ikke er greit, ville jeg ha sagt noe litt spøkefullt, som for eksempel at du ikke skal sladre, men at han må la søstera sine truser være i fred og heller kjøpe sine egne om han ønsker seg sånne. Den tar han nok ganske kjapt, og så slipper dere en klein samtale. Anonymkode: 1259a...866 14 1 5
Gjest rains of castamere Skrevet 21. april 2023 #9 Skrevet 21. april 2023 Blir litt sjokkert av svarene her. Joda, det er sikkert normalt at guttunger blir nysgjerrige på slikt, men tenk på den stakkars søstra da. Hun er hjemme hos seg selv og må kunne legge skittentøy til vask uten at broren skal stjele dem og gjøre gudene vet hva med dem. Foreslår at du kommer med en enkelt kommentar slik AB over skrev, TS, og heller tar en mer skikkelig prat om privatliv og grenser dersom han ikke kutter ut.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #10 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): La nå guttungen være i fred med sine eventuelle seksuelle fantasier. Det har antakelig lite med søsteren å gjøre og mer med dameundertøy å gjøre. Det siste han ønsker seg er nok en hjerte-til-hjerte-samtale med mamma om dette. Hvis du har lyst til å markere er at dette ikke er greit, ville jeg ha sagt noe litt spøkefullt, som for eksempel at du ikke skal sladre, men at han må la søstera sine truser være i fred og heller kjøpe sine egne om han ønsker seg sånne. Den tar han nok ganske kjapt, og så slipper dere en klein samtale. Anonymkode: 1259a...866 Dette!👆🏻👆🏻👆🏻 Anonymkode: 5c5ea...043
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #11 Skrevet 21. april 2023 Dette er mye mer normalt enn vi liker å tro. De er nysgjerrige i den alderen på kvinnekroppen. Min sønn sniktittet på meg når jeg dusjet gjennom nøkkelhullet og også når jeg og kjæresten hadde sex på soverommet. Vi tok han på ferksen. Han var nysgjerrig på sex og på kvinnekroppen. Har ingenting med incest å gjøre. Anonymkode: fecff...68f 3 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #12 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Dette er mye mer normalt enn vi liker å tro. De er nysgjerrige i den alderen på kvinnekroppen. Min sønn sniktittet på meg når jeg dusjet gjennom nøkkelhullet og også når jeg og kjæresten hadde sex på soverommet. Vi tok han på ferksen. Han var nysgjerrig på sex og på kvinnekroppen. Har ingenting med incest å gjøre. Anonymkode: fecff...68f Sier meg noe enig. Kvinnetruser kan være spennende, og søsters truser var mest tilgjengelige. Det trenger ikke å ha noe med søster å gjøre. Skam kan være svært ødeleggende for en ung person. Med mindre gutten har vist et mønster med grenseoverskridende adferd, så ville jeg ikke gjort skammen verre ved å dømme han ned og hjem. En liten prat er dog nødvendig. Nå som han er tatt på fersken, så drukner han vel i skam allerede. En liten prat hvor mamma forteller at det er helt normalt og greit å kjenne på lyster og utforske egen seksualitet, men ikke tråkke over grenser, er nødvendig. Viser han andre tegn på at han er spesielt opptatt av søster, så ville jeg tatt det mer på alvor Anonymkode: 77705...87b 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #13 Skrevet 22. april 2023 Dette ville jeg bare la ligge. Han ble tatt på fersken og gjør det neppe igjen. Anonymkode: ca99f...b75 4
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #14 Skrevet 22. april 2023 Er det virkelig så vanlig som det skrives her? Dette var helt nytt for meg, og jeg skjønner ikke helt hvordan alle disse ungdommene som sniffer trusene til søstrene sine klarer å ha et normalt forhold til dem som voksne… Jeg har ikke vokst opp med brødre, men jeg har både sønn og datter. Håper virkelig jeg slipper å erfare dette. Vår helt vondt av den stakkars søstra som ikke får ha skittentøyet sitt ifred Anonymkode: 68d75...a89
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #15 Skrevet 22. april 2023 Skaff en skittentøyskurv til alle sitt rom, så er de iallfall ikke på fellesområdet. Anonymkode: 041dc...c18
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #16 Skrevet 22. april 2023 Mountain Man skrev (På 21.4.2023 den 18.37): Behøver ikke å være noe ekkelt med dette. Kun at han blir kåt av brukte dame truser! Det er snakk om søsterens undertøy, hvis du gikk glipp av det. Det er ikke det samme som å bli kåt på en kjæreste eller ha sex med en kjæreste man ikke deler blodsbånd med. Blodsbåndet gjør det jævelig ekkelt jo, og er helt problemet her! Anonymkode: b1c3b...322
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #17 Skrevet 22. april 2023 Hei. Jeg var litt slik som guttebarn. Ikke truse, men kjoler. Jeg "lånet" søs kjoler. Anonymkode: 38134...8b0
Mountain Man Skrevet 22. april 2023 #18 Skrevet 22. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er snakk om søsterens undertøy, hvis du gikk glipp av det. Det er ikke det samme som å bli kåt på en kjæreste eller ha sex med en kjæreste man ikke deler blodsbånd med. Blodsbåndet gjør det jævelig ekkelt jo, og er helt problemet her! Anonymkode: b1c3b...322 Leser du svaret mitt er jeg fult klar over det. Men det behøver ikke være at han gjorde det fordi det var søstrens. Kun at det var de truser han fant. Er det p.g.a at det var søsterens han gjorde det så er det selvfølgelig motbydelig! Men blir feil å trekke den slutningen ut fra kun den innfo som foreligger. Endret 22. april 2023 av Mountain Man Korrigerte autokorrektur feil.
Mountain Man Skrevet 23. april 2023 #19 Skrevet 23. april 2023 AnonymBruker skrev (På 22.4.2023 den 6.45): Dette ville jeg bare la ligge. Han ble tatt på fersken og gjør det neppe igjen. Anonymkode: ca99f...b75 Spot on! 🎯 Er som når jeg ble tatt på fersken av kona idet jeg onanerte med hennes veldig velbrukte trenings truse i munnen min. Ønsker virkelig ikke å oppleve den flaue situasjonen igjen!!
AnonymBruker Skrevet 23. april 2023 #20 Skrevet 23. april 2023 La han være.. det er helt normalt .. han er enda umoden osv .. hvorfor lagr big deal ut av det? Anonymkode: 28213...440 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå