AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #21 Del Skrevet 30. april 2023 Utsira Anonymkode: 7a3f9...2ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #22 Del Skrevet 30. april 2023 Så langt unna Oslo, Bergen, Trondheim, Tromsø du kommer. Vil tippe Kautokeino er en safe bet. Anonymkode: 58439...96b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #23 Del Skrevet 30. april 2023 Jeg ville holdt meg hjemme her ute på landsbygda, med vedovn, tilgang til vann, en jeger som kan jakte og fiske (og som har skytevåpen) og gode naboer som kan skaffe egg. Det er også kort vei til vårt andre hjem, hytta. Der har vi også vedovn, vannkilde rett i nærheten og litt ekstra mat. Jeg sier ikke hvor jeg bor Anonymkode: d1589...d8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #24 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Utsira Anonymkode: 7a3f9...2ef Det funker nok perfekt hvis trusselen er zombier som er dårlige til å svømme, men mot andre trusler ville jeg ikke vært der. Man er altfor synlig der. Anonymkode: d1589...d8c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #25 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nok av steder som er blitt avfolket på kysten av nord-norge & vestlandet. Der ingen skulle tru at nokon kunne bu plasser, er det overalt, de er tryggest langt unna folk. Anonymkode: 6137f...235 Og der har jeg et sted:-). Anonymkode: c84ba...5c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #26 Del Skrevet 30. april 2023 Lofoten Anonymkode: cc493...30a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 30. april 2023 #27 Del Skrevet 30. april 2023 Har best forutsetninger for å klare meg alene i fjellet. Jeg er godt kjent i større fjellområder med lav menneskelig aktivitet, og greier meg bra utendørs over lengre tidsspenn dersom det er nødvendig. Områdene har også mange ulovlige og umerkede nødbuer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #28 Del Skrevet 30. april 2023 Andro skrev (1 minutt siden): Har best forutsetninger for å klare meg alene i fjellet. Jeg er godt kjent i større fjellområder med lav menneskelig aktivitet, og greier meg bra utendørs over lengre tidsspenn dersom det er nødvendig. Områdene har også mange ulovlige og umerkede nødbuer. Du sulter nok fort ihjel. Anonymkode: c84ba...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 30. april 2023 #29 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du sulter nok fort ihjel. Anonymkode: c84ba...5c0 Neppe. Det er mangt man kan sanke, fiske eller avlive i fjellet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #30 Del Skrevet 30. april 2023 Andro skrev (Akkurat nå): Neppe. Det er mangt man kan sanke, fiske eller avlive i fjellet. Jeg tror fortsatt du sulter fort ihjel. Fjellet vinterstid er rimelig tøft. Anonymkode: c84ba...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 30. april 2023 #31 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg tror fortsatt du sulter fort ihjel. Fjellet vinterstid er rimelig tøft. Anonymkode: c84ba...5c0 Det vet jeg og jeg har utstyr som tåler at jeg sover ute i alle temperaturer. Hovedutfordringen er å konservere og oppbevare mat, men jeg er ikke den som har minst kunnskap om det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #32 Del Skrevet 30. april 2023 Andro skrev (Akkurat nå): Det vet jeg og jeg har utstyr som tåler at jeg sover ute i alle temperaturer. Hovedutfordringen er å konservere og oppbevare mat, men jeg er ikke den som har minst kunnskap om det heller. Min oppfatning endres ikke. Anonymkode: c84ba...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 30. april 2023 #33 Del Skrevet 30. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min oppfatning endres ikke. Anonymkode: c84ba...5c0 Ikke min heller. Det er den tryggeste plassen i Norge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. april 2023 #34 Del Skrevet 30. april 2023 Andro skrev (1 minutt siden): Ikke min heller. Det er den tryggeste plassen i Norge. Det er mymig, men det var altså min oppfatning at du klarer deg jeg siktet til. Å tro at man kan klare seg alene i fjellet vinterstid over tid er forunt veldig få mennesker. Anonymkode: c84ba...5c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2023 #35 Del Skrevet 6. mai 2023 On 4/22/2023 at 3:21 PM, AnonymBruker said: Smøla Anonymkode: e626f...e45 Ikke så dumt ved nærmere ettertanke. Vi har bra med ressurser (som fisk og grønnsaker, sau, fugl og bær). Vi har til og med en haug med vindturbiner, og med litt tjuvkobling kunne vi sikkert forsynt øya med strøm. Kostholdet ville blitt kjedeligere uten importerte varer, men jeg tror vi kunne ha klart oss bedre enn mange andre. Anonymkode: 871ed...f77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 6. mai 2023 #36 Del Skrevet 6. mai 2023 Finnskogen 😄 Var der på sykkeltur over noen dager en gang, og gikk tom for vann siden det var så vanskelig å finne bebygde områder 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #37 Del Skrevet 8. mai 2023 Zombiene leser Kvinneguiden så jeg nevner klokelig ikke hvor min fjellhule ligger. Anonymkode: 661ab...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #38 Del Skrevet 8. mai 2023 On 5/7/2023 at 12:41 AM, Rosa Dartle said: Finnskogen 😄 Var der på sykkeltur over noen dager en gang, og gikk tom for vann siden det var så vanskelig å finne bebygde områder 😅 Tom for vann?? Finnskogen er full av vann, tjern og bekker. Anonymkode: 661ab...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Dartle Skrevet 8. mai 2023 #39 Del Skrevet 8. mai 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Tom for vann?? Finnskogen er full av vann, tjern og bekker. Anonymkode: 661ab...e2d Jeg var 16 år og ikke kapabel til å vurdere hva som var egnede drikkevannskilder 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2023 #40 Del Skrevet 8. mai 2023 Bouvet øya eller Peter I øy Anonymkode: 269ce...ef0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå