Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #1 Skrevet 3. januar 2006 Er det noen som har erfaringer med CELLULEX kremen? Og kosttilskuddet som følger med?? Evt. andre hete tips mot disse ufyselige cellulittene??
Gjest Huldali Skrevet 5. januar 2006 #2 Skrevet 5. januar 2006 Jeg har ingen kremer å anbefale, men har funnet en god artikkel om cellulitter: Cellulitter
Gjest gjest Skrevet 5. januar 2006 #3 Skrevet 5. januar 2006 har nesten ikke cellulitter jeg.takket være trening; aerobic og styrke.
siebaeo Skrevet 6. januar 2006 #4 Skrevet 6. januar 2006 Infrarød badstue er veldig effektivt. Det er forresten kjempebra for huden også. Men jeg har ikke funnet det i Oslo Så om noen vet av det rop ut!!
mari Skrevet 9. januar 2006 #5 Skrevet 9. januar 2006 har nesten ikke cellulitter jeg.takket være trening; aerobic og styrke. ← Det er ikke noe bevis på at det å trene gjør at man ikke får cellulitter, desverre. Noen mennesker får mye cellulitter, andre ingen, det har å gjøre med gener og ikke noe annet!
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2006 #6 Skrevet 9. januar 2006 har nesten ikke cellulitter jeg.takket være trening; aerobic og styrke. ← Samme her! Hadde før, men de er så og si forsvunnet etter 1 år med jevnlig styrketrening og sunt kosthold. Synes ikke kondisjonsfremmende aktiviteter hjalp noe særlig, men muskelstyrkende trening derimot (vekttrening) har hjulpet kjempebra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå