Anni Skrevet 13. mars 2002 #21 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg må si at det irriterer meg mer med folk som må poste innlegg anonymt fordi de ikke har guts til å stå for det de mener, enn folk som stiller ærlige spørsmål som kanskje har blitt stilt før!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #22 Del Skrevet 13. mars 2002 Får ikke hjelpe denne gangen Anni! For min del kan vi godt avslutte tråden. Anser saken som avsluttet for min del. Tror alle er enige om dette egentlig også. Nye tråder er ikke noe problem, men alle bør kanskje bli litt flinkere til å oppsøke informasjon selv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #23 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg er enig med anonym Men alle bør vel bli flinkere? Ikke irrtere oss og ikke starte nye tråder for hver lille ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mines Skrevet 13. mars 2002 #24 Del Skrevet 13. mars 2002 Det blir ganske dumt om vi titt og stadig skal poste innlegg hvor vi ikke tør å bruke nick. Dette er jo tross et nick og ikke de virkelige navn (i de fleste tilfeller)vi bruker. Det er jo derfor vi bruker nick, vi ønsker ikke å "stå frem" 100%! Forøvrig synes jeg alle kan poste de innlegg de ønsker, relevant for noen - irrelevant for andre. Det blir for teit om vi skal drive sendur over hvilke innlegg som er godtatt og hvilke som ikke er godtatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #25 Del Skrevet 13. mars 2002 Det har noengang vært spørsmål om feks. hvor mye det koster å overnatte på det eller det hotellet, hva er kuvertprisen... og så aner man ikke hvor i landet dette ligger, og hva som er vanlig, og hotell kan ha gode tilbud og den prisen jeg betalte sist helg kan være helt irrelevant for den prisen noen andre må betale neste helg... i sånne situasjoner kan man være fristet til å tenke at det var jammen meg et dumt spørsmål... men det er ikke det. Det er ikke bare å henvise til Gule Sider. Det kan være mange brukere som ikke bare er nye på KG, men som er nye som nettbrukere generelt, og som faktisk ikke "bare kan...". Kan ikke vi som er så rutinerte og flinke og som kan og vet alt, hjelpe nye brukere å få lagt seg til rette her inne? Henvise til linker, gjerne til KGs FAQ, og i hvertfall svare ordentlig? Eller overse som noen sier her? Kanskje minnes litt selv også, da vi kom første gangen og ikke helt visste/kunne/skjønte? Dessuten kan det være at man har funnet gamle tråder, men vil ha flere svar, i mellomtiden er det kommet nye brukere som ikke har bladd i gamle ting som de trodde ikke var aktuelt lenger osv osv osv. Men at faste brukere kan være late...? Jada, og da kan man skjerpe seg litt - sant nok det. Og til anonym som startet det hele - diskusjonen fortsetter så lenge noen har noe å si. Ikke så lenge du synes det passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #26 Del Skrevet 13. mars 2002 Diskusjonen har jo ramlet litt av her da - men mitt poeng er nå i hvertfall at alle skal og burde ha den anledningen til å poste de spørsmål som de lurer på uten å få høre at de burde da søke på gamle innlegg. Hva er det store problemet ? Jeg fatter ikke at folk gidder henge seg opp i dette jeg - ser jo til stadighet nye linker om kjoler osv. hva er da gale med å poste de innlegg man selv ønsker svar på. Det er jammen meg ikke alle innlegg jeg svarer på heller Nyt dagen da folkens .)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trine Skrevet 13. mars 2002 #27 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg ser at det er mange som er irritert over at "gamle" spørsmål kommer opp på nytt. Det var faktisk meg som kom med den siste om morgengave til mannen... For alle dere som irriterer dere - beklager! - men... jeg er ny her og er ikke inne i alt som foregår her. Burde kanskje gått mange sider tilbake for å sjekke, men gjorde altså ikke det. Som så mange før har sagt i innleggene sine - ikke bry dere med å se på innlegg som kommer opp på nytt. Dere ser vel kun på det dere anser som interessant for dere?? Det gjør i allefall jeg. Så til alle nye - ikke vær redd for å spørre om noe dere lurer på. Hvis noen har svar svarer de hvis de føler for det, hvis ikke forsvinner spørsmålet ut etterhvert. Må forresten si at det er mange positive her inne, og takker for de svar jeg har fått. Trine 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 13. mars 2002 #28 Del Skrevet 13. mars 2002 Hei du anonyme forfatter. Hvorfor har du ikke registrert deg når du har vert her så lenge????????12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lisemor Skrevet 13. mars 2002 #29 Del Skrevet 13. mars 2002 On 2002-03-13 17:48, Lisemor wrote: Hei du anonyme forfatter. Hvorfor har du ikke registrert deg når du har vert her så lenge???????? ops.leste ikke alle inleggene før nå.Du er bare anonym nå,men hvorfor? Men ellers er det MANGE anonyme her12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger Skrevet 13. mars 2002 #30 Del Skrevet 13. mars 2002 Sorry jenter, men denne tråden er virkelig lavmål! Hørt sånt!!! "Du får ikke spørre om ditt og datt fordi det har vi snakket om før og du kan finne informasjonen du trenger selv osv..." Og poenget er???? Til dere som synes det er en plage at samme spørsmål kommer opp flere ganger: HOPP OVER DET!!!! IKKE LES!!! Og til dere som synes det blir stilt så mange dumme spørsmål: HOPP OVER DET OGSÅ!!! DU TRENGER IKKE Å SVARE!!! Og til sist; kom faen ikke å fortell meg og andre hva vi kan skrive eller ikke skrive så lenge det ikke skader noen!!! GRRRRRRRRRRR!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 13. mars 2002 #31 Del Skrevet 13. mars 2002 Hurra for Tiger !! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggie74 Skrevet 13. mars 2002 #32 Del Skrevet 13. mars 2002 Hei Tiger! AMEN! Maggie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 13. mars 2002 #33 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg synes jo forsåvidt det er greit av anonym her å uttrykke meningen sin, men jeg synes det er helt bak mål å eksemplifisere, så f.eks Trine her følte seg truffet, når hun ikke tør å bruke sitt eget nick engang! Skal man først kritisere andre bør man vel kunne stå for det man sier..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 13. mars 2002 #34 Del Skrevet 13. mars 2002 Mulig jeg er litt bak mål nå, men når har ikke Trine stått for den hun er? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anni Skrevet 13. mars 2002 #35 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg var kanskje litt uklar - beklager!! Mente ingenting vondt om Trine altså, for all del! Jeg prøver igjen: Når man skriver et slikt innlegg, som anonym her har gjort, vil noen føle seg truffet av kritikken. Eksempelet anonym nevnte var "morgengave til mannen" - som har vært oppe flere ganger. Trine hadde skrevet det siste av disse innleggene, og følte sikkert at kritikken var rettet mot henne ( hun skrev det i denne tråden..) Mente bare å si at jeg synes det er dårlig gjort (av anonym) å kritisere på den måten så andre føler seg truffet, når hun ikke engang tør å bruke sitt eget nick i frykt for at vi skal "se på henne som ei heks". Håper det var klarere - det går litt fort noen ganger! _________________ ¤ Anni ¤ 1212[ Dette Innlegg er endret av: Anni den 2002-03-13 18:20 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 13. mars 2002 #36 Del Skrevet 13. mars 2002 Ah, ok Da skjønner jeg. Jeg misforstod deg visst. Beklager.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunhild Skrevet 13. mars 2002 #37 Del Skrevet 13. mars 2002 Hvis en skulle rendyrke det å ikke starte nye/tilsvarende tråder, så kan en vel bare lage en artikkelsamling. Det som gjør det spennende i dette forumet er jo at vi alle har ulike/forsåvidt også like erfaringer/meninger som vi bidrar med. Jeg har brukt pittelitt tid på å gå gjennom gamle tråder (ikke alle, self..), og i en slik sammenheng som bryllup må jeg si det er få helt unike, nye temaer som kommer fram her. Men at det er få temaer som sådan som er nye, betyr jo ikke at vi ikke er interessert eller har evnen til å diskutere eller tenke nytt! Heldigvis Noen ganger "mister" vi en tråd, da kan det være greit at noen tar den opp igjen, kanskje den tilogmed tilfører oss noe nytt? Og som det er sagt tidligere her; en trenger jo rett og slett ikke å lese de trådene der en ikke finner temaet interessant! Og strengt tatt, en burde vel ikke skamme seg over å ha en mening! Tror fort at slikt hemmelighetskremmeri kan føre til at noen begynner å spekulere i hvem som ikke har mot nok til å stå fram.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Perser* Skrevet 13. mars 2002 #38 Del Skrevet 13. mars 2002 at dere gidder å bruke energien deres på slikt noe! _________________ *Perser*1212[ Dette Innlegg er endret av: *Perser* den 2002-03-13 19:51 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olympia Skrevet 13. mars 2002 #39 Del Skrevet 13. mars 2002 He he he..må bare le jeg.Blir jo litt teit det her da.Det morsomste er jo at denne anonym i det hele tatt gidder å bruke tid på å skrive et laaaangt innlegg om hvor irriterende saken er,og så er hu ikke tøff nok til å stå fram en gang...Hm,folk er rare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
june2002 Skrevet 13. mars 2002 #40 Del Skrevet 13. mars 2002 Slenger meg in i diskusjonene jeg også Forstår egentlig irritasjonen (over flere innlegg av samme sort) skal jeg være helt ærlig, av og til synes jeg det blir veldig mange av samme innlegg. Men må gå i meg selv; det er da jeg som har problemet, jeg kan løse det ved å ikke gå inn på de 8 trådene som handler om det samme. Vanskligere er det ikke. Men av og til, som f.eks. er det slik at du vil vise akkurat bare din kjole og få kommentarer, selv om det er mange andre slike tråder. Dine innlegg blir mye mer personlig (og direkte) for deg, selv om det bare er "en millimeters vri" fra de andre. Til det siste punktet om at folk kan slå opp i gule sider o.l. når de skal lete etter noe: IKKE ENIG. En av tingene jeg synes er kjempedeilig med dette forumet, er nettopp at jeg ikke gidder å lete opp adresser til alt, finne ut hva som er billig eller ikke, dårlig eller ikke. Da jeg hadde brukt mange måneder (HVER DAG!) på å finne selskapslokale, var det på høy tid med å finne fotograf. Jeg ble nedtrykt av å tenke på å gå igjennom den samme mølla; lete opp adresser, ringe, oppmøte personlig, og så surfe og ringe rundt etter hva som er vanlig pris. Da jeg la inn spm. om fotograf så fikk jeg anbefalinger, lokalisering og innspill fra andre hvor mye det ca. koster, så vi fikk et bra bilde på hva som var dyrt og ikke. Og det er jo derfor jeg er her inne; få hjelp av andre som er i samme situasjon!! Så gir man self hjelp tilbake. Trodde det som var meningen her inne jeg 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå