AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #1 Skrevet 21. april 2023 Hei! Dette høres kanskje rart ut, men bear with me. Jeg har hatt en skikkelig dritt høst, men nå etter jul har livet bare gått skikkelig oppover. Jeg har funnet ut hva jeg vil studere, jeg har fått tilbake motivasjonen min (som var helt borte i høst), karakterene mine sniker seg tilbake opp på 6-eren der de var før, og min glede for sporten min er i full retur. Alle disse tingene får meg til å føle meg så utrolig lykkelig. Jeg gleder meg til å stå opp, til fremtiden og til generelt bare hele livet mitt. Jeg tenker veldig mye på dette, da det liksom er så motsatt fra i høst. Dette gjør at jeg blant annet får sånne "gledesfrysninger", og at jeg plutselig begynner å smile eller le, uavhengig av situasjonen. Er dette normalt? Fordi jeg føler ikke det liksom burde være det, men jeg er bare så innmari glad at jeg begynner å glise når jeg begynner å tenke på hvor bra jeg har det. Er dette normalt? Igjen, forstår at dette er en rar tråd, men det er liksom en litt rar opplevelse å ha. og så er jeg litt redd for at folk skal tro jeg er sprø som bare plutselig smiler fra øye til øye, uten at det tilsynelatende er noen grunn for det. På forhånd, takk for svar❤️ - Jente, 17. Anonymkode: 6633b...bb5 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #2 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei! Dette høres kanskje rart ut, men bear with me. Jeg har hatt en skikkelig dritt høst, men nå etter jul har livet bare gått skikkelig oppover. Jeg har funnet ut hva jeg vil studere, jeg har fått tilbake motivasjonen min (som var helt borte i høst), karakterene mine sniker seg tilbake opp på 6-eren der de var før, og min glede for sporten min er i full retur. Alle disse tingene får meg til å føle meg så utrolig lykkelig. Jeg gleder meg til å stå opp, til fremtiden og til generelt bare hele livet mitt. Jeg tenker veldig mye på dette, da det liksom er så motsatt fra i høst. Dette gjør at jeg blant annet får sånne "gledesfrysninger", og at jeg plutselig begynner å smile eller le, uavhengig av situasjonen. Er dette normalt? Fordi jeg føler ikke det liksom burde være det, men jeg er bare så innmari glad at jeg begynner å glise når jeg begynner å tenke på hvor bra jeg har det. Er dette normalt? Igjen, forstår at dette er en rar tråd, men det er liksom en litt rar opplevelse å ha. og så er jeg litt redd for at folk skal tro jeg er sprø som bare plutselig smiler fra øye til øye, uten at det tilsynelatende er noen grunn for det. På forhånd, takk for svar❤️ - Jente, 17. Anonymkode: 6633b...bb5 Ja, jeg tror man fint kan fæle ekstra mye på gleden, når man vet hva bunnen er. Mange som sverdet plutselig finner glede i ting de ikke tenkte på tidligere. Jeg har hatt trøbbel med armen, og hver gang jeg klarte en ny bevegelse ble jeg barnslig glad. Bare av 5cm større bevegelse som gjorde at jeg klarte å åpne en dør. Anonymkode: eead0...985
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #3 Skrevet 21. april 2023 Hva tenker du selv hvis du ser noen som smile fra øre til øre? Er din første tanke noe negativt om dem? Det er det sannsynligvis ikke. Hvis noen tror du er sprø fordi du er glad så får det være deres problem. Kos deg med å ha det fint! Anonymkode: 61774...bf7 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #4 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, jeg tror man fint kan fæle ekstra mye på gleden, når man vet hva bunnen er. Mange som sverdet plutselig finner glede i ting de ikke tenkte på tidligere. Jeg har hatt trøbbel med armen, og hver gang jeg klarte en ny bevegelse ble jeg barnslig glad. Bare av 5cm større bevegelse som gjorde at jeg klarte å åpne en dør. Anonymkode: eead0...985 Ja, jeg tror du har mye rett i det. Altså at gleden blir større når man vet hva det motsatte er. Det er forsåvidt er tankesett jeg bruker ellers også, hvis jeg har vondt i hodet, så tenker jeg på hvor utrolig deilig det er å ikke ha vondt i hodet! Fint å høre at armen blir bedre! Ts❤️ Anonymkode: 6633b...bb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå