AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #1 Skrevet 21. april 2023 Jeg er håpløst forelsket i en fyr. Problemet er at jeg er i et forhold med en annen. (Elendig, sexløst forhold, vi er sammen kun for fasade og barna. Vi har snakket om det masse og er enige at vi kjører dette opplegget litt til.) Kan det funke å ligge med han andre bare for å få det ut av systemet? Sånn én gang, ferdig med det? Anonymkode: 4ce41...36d 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #2 Skrevet 21. april 2023 Nei da lærer du bare hvor lett det var og blir hekta på spenningen og fortsetter å være utro Anonymkode: ccb25...322 5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #3 Skrevet 21. april 2023 Jeg tror ikke på at det finnes en fasit. Skal ikke oppfordre deg til å gjøre det, men hvis du uansett er ulykkelig ser jeg ikke poenget med å bli i forholdet heller…….. Anonymkode: 93b6f...1c6
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #4 Skrevet 21. april 2023 Du mener at du vil ligge med han du er forelsket i i håp om at det vil hjelpe deg å glemme ham? I parforhold snakker vi ofte om hvor viktig sex er for å styrke båndet mellom partnere. Jeg tror du høyst sannsynlig vil oppnå det motsatte av det du ønsker. Er det en mulighet å snakke sammen om å åpne forholdet hvis det uansett er dødt? Anonymkode: 9ec6c...982 2 1
Andro Skrevet 21. april 2023 #5 Skrevet 21. april 2023 Been there, done that, og må si at det ikke var det aller minste lurt. Vi bodde sammen etter at forholdet hadde strandet, av praktiske og økonomiske grunner. Hadde et slags håp om å finne hverandre igjen kanskje, men hadde åpnet for å møte andre i denne uklare fasen på slutten av samlivet. Trodde at jeg bare kunne forføre en fyr for sexens del, og ellers leve upåvirka i hverdagen. Det var en feilvurdering. Fikk bare synliggjort enda mer hvor dårlig det fungerte hjemme, og fikk et usunt hekt på han jeg forførte. Brukte lang tid på å tøyle interessen, og ikke trø inn i en uønska relasjon med han andre. Det ga meg bare problemer. Hold ut med forelskelsen din til den sklir over, eller til du er enslig. Tenk på meg som et dårlig eksempel som du ikke skal følge. 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #6 Skrevet 21. april 2023 Håpet er at det er elendig sex og at jeg skal glemme han. Nå har jeg en slags teit fantasi oppi hodet mitt at han er en slags gud, noe jeg er ganske sikker på er feil. 😂 -ts Anonymkode: 4ce41...36d 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #7 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Håpet er at det er elendig sex og at jeg skal glemme han. Nå har jeg en slags teit fantasi oppi hodet mitt at han er en slags gud, noe jeg er ganske sikker på er feil. 😂 -ts Anonymkode: 4ce41...36d Helt vanlig å dagdrømme seg inn i et fantastisk liv med en ny partner som er alt man kan drømme om. Når man møtes en gang i blant og kan vise smørsiden så blir det en fantasiverden. Ikke møkkete klær, søppel, støvsuging, rydding, vaske kjøkkenbenken og tømme oppvaskmaskinen. Et dårlig forhold blir ikke bedre av å introdusere en tredjemann. Kan sikkert være en exit affære. Men da ender du opp som hun utro dama som ble dumpet. Og stempel i panna til evig tid. Er 10 min penetrering verdt det??? Vær ryddig. Gjør det slutt, lukk døra bak deg og gå videre. Anonymkode: 7b570...f69 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #8 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Helt vanlig å dagdrømme seg inn i et fantastisk liv med en ny partner som er alt man kan drømme om. Når man møtes en gang i blant og kan vise smørsiden så blir det en fantasiverden. Ikke møkkete klær, søppel, støvsuging, rydding, vaske kjøkkenbenken og tømme oppvaskmaskinen. Et dårlig forhold blir ikke bedre av å introdusere en tredjemann. Kan sikkert være en exit affære. Men da ender du opp som hun utro dama som ble dumpet. Og stempel i panna til evig tid. Er 10 min penetrering verdt det??? Vær ryddig. Gjør det slutt, lukk døra bak deg og gå videre. Anonymkode: 7b570...f69 Jeg ser for meg at enten blir det fantastisk sex og et spark bak for å komme meg ut, eller så blir det elendig og en heads up for at han jeg har er helt okei. 😂 -ts Anonymkode: 4ce41...36d
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #9 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg ser for meg at enten blir det fantastisk sex og et spark bak for å komme meg ut, eller så blir det elendig og en heads up for at han jeg har er helt okei. 😂 -ts Anonymkode: 4ce41...36d Men i prosessen er du utro og et dårlig menneske. Er det verdt det? Stakkars mann. Anonymkode: ecddd...012 6
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #10 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men i prosessen er du utro og et dårlig menneske. Er det verdt det? Stakkars mann. Anonymkode: ecddd...012 …han bryr seg ikke. -ts Anonymkode: 4ce41...36d 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #11 Skrevet 21. april 2023 Terskelen blir bare lavere for å gjøre det igjen. Også i et nytt forhold. Som flere beskriver over, og som jeg har sett hos venninner. Uklare overganger (eller utroskap) er aldri en god ide - og da mener jeg også for den parten som gjør det sin del, for det er ikke "vaner" man vil lære seg selv. Anonymkode: 27cf8...199 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #12 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kan det funke å ligge med han andre bare for å få det ut av systemet? Sånn én gang, ferdig med det? Anonymkode: 4ce41...36d Nei. Anonymkode: 2c02b...d79 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #13 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Nei. Anonymkode: 2c02b...d79 Why? -ts Anonymkode: 4ce41...36d
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #14 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Why? -ts Anonymkode: 4ce41...36d Fordi sex med en man er forelska i, fører til mer forelskelse, til og med hvis sexen er dårlig. Anonymkode: 2c02b...d79 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #15 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi sex med en man er forelska i, fører til mer forelskelse, til og med hvis sexen er dårlig. Anonymkode: 2c02b...d79 Nei, tror du det? -ts Anonymkode: 4ce41...36d
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #16 Skrevet 21. april 2023 Jeg tenker at om sexen med han nye er fantastisk eller ikke, ikke kan være det som avgjør om du går eller blir. Du må finne ut hva DU vil, sortere tankene dine og ha det bra nok med deg selv enten i forhold eller alene. Anonymkode: 3e052...7ae 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #17 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg tenker at om sexen med han nye er fantastisk eller ikke, ikke kan være det som avgjør om du går eller blir. Du må finne ut hva DU vil, sortere tankene dine og ha det bra nok med deg selv enten i forhold eller alene. Anonymkode: 3e052...7ae Alle sier det, men sånn fungerer ikke jeg. Nå har jeg styret med dette i altfor lang tid. Noe må fremprovosere en avgjørelse. -ts Anonymkode: 4ce41...36d
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #18 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Alle sier det, men sånn fungerer ikke jeg. Nå har jeg styret med dette i altfor lang tid. Noe må fremprovosere en avgjørelse. -ts Anonymkode: 4ce41...36d Skjønner hva du mener. Jeg var utro og gjore det slutt noen dager etterpå. Hadde jeg ikke vært utro (det var ikke planlagt), ville jeg sikkert bare fortsatt i forholdet. Innerstinne visste jeg derimot at jeg ville ut av forholdet, men hadde kanskje ikke god nok grunn til å ta steget før?... Barn var inne i bildet. Anonymkode: 3e052...7ae
billie833111 Skrevet 21. april 2023 #19 Skrevet 21. april 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Alle sier det, men sånn fungerer ikke jeg. Nå har jeg styret med dette i altfor lang tid. Noe må fremprovosere en avgjørelse. -ts Anonymkode: 4ce41...36d Fordi du velger å fore den giftige delen av deg i stedet for å fokusere på å vokse som menneske ved å være den beste versjonen av deg selv. Hvis mannen din ikke har noe imot at du ligger med andre, så forteller du det jo bare. Da er det ikke utroskap. Ergo har du eventuelt sunne verdier. Det vil imidlertid som regel, statistisk sett, føre til flere hendelser uansett om sexen er fantastisk eller bare ok, så fremt du har en forelskelse på gang. Hjernen din leter etter unnskyldninger for å underbygge din "logikk", eller dine lyster. Alt du sier er jo selvsagt unnskyldninger fordi du så gjerne ønsker å ligge med denne andre, men du vet selv innerst inne at ikke du burde. Ellers ville du ikke spurt her. 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #20 Skrevet 21. april 2023 billie833111 skrev (1 minutt siden): Fordi du velger å fore den giftige delen av deg i stedet for å fokusere på å vokse som menneske ved å være den beste versjonen av deg selv. Hvis mannen din ikke har noe imot at du ligger med andre, så forteller du det jo bare. Da er det ikke utroskap. Ergo har du eventuelt sunne verdier. Det vil imidlertid som regel, statistisk sett, føre til flere hendelser uansett om sexen er fantastisk eller bare ok, så fremt du har en forelskelse på gang. Hjernen din leter etter unnskyldninger for å underbygge din "logikk", eller dine lyster. Alt du sier er jo selvsagt unnskyldninger fordi du så gjerne ønsker å ligge med denne andre, men du vet selv innerst inne at ikke du burde. Ellers ville du ikke spurt her. Selvsagt vet jeg at jeg ikke burde så lenge jeg er i et forhold, ihht moral, etikk og samvittighet. Hva mente du med første setning i andre avsnitt egentlig? -ts Anonymkode: 4ce41...36d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå