AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #1 Skrevet 21. april 2023 Hvis jeg sitter i Norge og skal google noe så får jeg bare opp norske resultater. Men jeg vil gjerne ha danske resultater. Hvordan søker jeg slik at søkeresultatene kommer opp som om jeg var i Danmark? For å ta et eksempel. Jeg ønsker å finne ut hva danske artikler og danske medier har skrevet om danmaks statsminister Mette Frederiksen. Men når jeg søker "Mette Frederiksen" så kommer det bare opp norske resultater og norske artikler om henne. Anonymkode: 72ebc...9e0 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #2 Skrevet 21. april 2023 Legg til dette på url-en etter at du har søkt. /&gl=dk "dk" er landkode for Danmark. Du bruker landkoden for det landet ønsker å søke i. USA er "us". Storbritannia er "uk" osv. Anonymkode: 6c01d...8a8 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #3 Skrevet 21. april 2023 Tusen takk for raskt svar. Da løste det seg. Anonymkode: 72ebc...9e0
Daria Skrevet 21. april 2023 #4 Skrevet 21. april 2023 (endret) Gå på innstillinger -> avansert søk. Der kan du avgrense både område og språk for søket. Endret 21. april 2023 av Daria 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå