Gjest Vutteline Skrevet 3. januar 2006 #1 Skrevet 3. januar 2006 Nå er det ca -10 grader ute og jenta mi (4 år) er "kaldblodig". Trenger gode og varme votter. Har du bra erfaringer med noen? -Merke? -Hvor selges de? -Pris?
marta Skrevet 3. januar 2006 #2 Skrevet 3. januar 2006 Troll har veldig gode Votter for barn. Litt dyre, 300,- men skikkelig gode. Ull inn i.
Gjest Lompa Skrevet 3. januar 2006 #3 Skrevet 3. januar 2006 Har ikke egen erfaring, men har hørt mye bra om Nøstebarn sine ting. Tror de er forholdsvis dyre, men etter sigende verdt prisen.
Rusket Skrevet 4. januar 2006 #4 Skrevet 4. januar 2006 Jeg har kjøpt HH votter, Reima votter og andre dyre votter, men har funnet ut at de lange vottene på H&M (finnes i rødt og blått, sånne som går litt opp mot albuen og med borelås på) som koster 49,50 er like gode som de dyre.
Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #5 Skrevet 5. januar 2006 Ikke akkurat votter... men Jeg var innom de nye butikkene på toppen av oslo city og ei dame i øverste etg. der viste meg noe som man kunne putte nedi vottene til barna eller sine egne. De gav masse varme og kunne brukes gang etter gang. Usikker på hva de er laget av eller hva det het for dette var før jul engang. Hvis du bor i Oslo eller har kjente her så kunne du jo sjekket det ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå