Gå til innhold

Har du noengang blitt anklaget for noe du ikke hadde gjort?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Ble anmeldt for trusler av eksen, det fantes selvsagt ingen beviser siden jeg var uskyldig, så ordnet seg etter ett kjapt avhør, men ubehagelig var det uansett. Vet ikke alle damer er sånn, men sliter litt med å stole på damer etter dette

Anonymkode: a8d5f...900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...

Fortsetter under...

Jeg er har vært ringe-vikar på en videregående skole i et par år, og har nettopp blitt anklaget av en kollega for å lure henne for penger - og sannheten er helt motsatt. Hun forsøker å svindle meg. 
Jeg lager også smykker som selges i en butikk, og kollegaen (som jeg anså å være veldig hyggelig)  ville kjøp et av disse. Jeg tok smykket med til henne en dag før sommerferien, og la de der til henne (hun var på utflukt den dagen) og sendte henne en melding. Hun takket på melding, men etter det ble det helt stille fra henne. Hun betalte ikke, og nevnte heller aldri noe om betaling.
Måneder etterpå jobbet jeg der igjen, og merket fort at hun var annerledes med meg. Holdt avstand. Til slutt fikk jeg henne på konfronterte jeg henne direkte. Da sjekket hun Vipps og spilte hun overrasket over at hun ikke hadde betalt, men hun Vippset meg der og da.
Syv måneder etter på har hun funnet på at hun også betalte meg kontant, og har spredd videre til kolleger at hun har betalt med to ganger. Når vil hun ha tilbake pengene og få smykket gratis.
Det verste er ikke at hun prøver å stjele fra meg, men at hun får meg til å fremstå som en tyv for hyggelige kolleger som jeg til nå har hatt en god tone med. Og jeg har heller ikke fått noen vikar-oppdrag etter at hun fant på dette.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja opptil flere ganger av min narsissistiske og psykopatiske voldelige eks som fikk for seg støtt og stadig ting jeg liksom hadde gjort eller sagt. Det kunne være alt i fra små bagateller til alvorlige anklagelser. Vanvittig slitsomt, nytter ikke og diskutere noe med slike mennesker med personlighetsforstyrrelser. Er total lost case, en kamp du aldri vinner uansett om du har alt på det tørre.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...