AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #1 Del Skrevet 21. april 2023 Jeg har lange sykluser (37-40 dager) og en lutealfase på 16/17 dager. Jeg har testet for EL, og fikk positiv ELtest 7 og 8 april. I går, 11 dpo fikk jeg plutselig blødning? Nok til at jeg må ha bind, men det er mørkt/brunt blod med litt slim. Varte hele dagen og har fortsatt nå idag…Kan det være festeblødning? Eller kan syklusen min plutselig ha endret seg? Noen som har opplevd noe lignende og allikavel vært gravide? 🙈 Anonymkode: 17225...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 21. april 2023 #2 Del Skrevet 21. april 2023 Ikke godt å si, kan være begge deler. Jeg har dessverre (for deg) aldri oppleve festeblødning selv, men derimot hatt en og annen syklus med slik spotting eller blødning, som jeg tolket som litt lavt progesteron. Men har jo hørt om mange ha hormonelle blødninger også som tidlig gravid. 12 dpo etter el burde en g test kunne vise tidlig resultat i et normalt svangerskap så forsøk å test Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #3 Del Skrevet 21. april 2023 Jeg opplevde det, men det fortsatte med brun spotting i ganske mange dager fremover før det stanset. Noen dager senere spontanabortere jeg. Når det er sagt, så har jeg hørt om mange andre tilfeller hvor det har vært uskyldig spotting/blødning, så jeg ville ikke vært bekymret foreløpig. Er det ikke rundt en fjerdedel av gravide som opplever blødning? Krysser fingrene for deg❤️ Anonymkode: 7ea8b...b76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #4 Del Skrevet 21. april 2023 Jeg er i uke 6. 11 DPO hadde jeg en liten blødning, litt brunt blod og litt rosa. Var bare litt på papiret da jeg tørket i et par timers tid. Vil tro jeg hadde en festeblødning. Har symptomer på graviditet og tester veldig positivt for graviditet. Så det finnes håp, TS🤞🏼❤️ Anonymkode: 59f8f...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #5 Del Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg er i uke 6. 11 DPO hadde jeg en liten blødning, litt brunt blod og litt rosa. Var bare litt på papiret da jeg tørket i et par timers tid. Vil tro jeg hadde en festeblødning. Har symptomer på graviditet og tester veldig positivt for graviditet. Så det finnes håp, TS🤞🏼❤️ Anonymkode: 59f8f...c3e Hvilken dpo fikk du positiv test? 😊 Anonymkode: 17225...cda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #6 Del Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken dpo fikk du positiv test? 😊 Anonymkode: 17225...cda 9 DPO ☺️ Anonymkode: 59f8f...c3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå