AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #1 Skrevet 21. april 2023 Hva gjør man som kvinne om man er 42 år og har vært singel hele livet? Dagene går og man venner seg til det. Positive sider er at man slipper å bruke prevensjonsmidler og blir godt kjent med seg selv. Anonymkode: e27f2...a52 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #2 Skrevet 21. april 2023 Litt usikker på hva du vil? Du vet vel selv best hva du gjør? Eller har du lyst å endre på situasjonen? Anonymkode: d7964...329
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #3 Skrevet 21. april 2023 Enten fortsetter du å være single, eller så velger du ut en å bli sammen med. Så du har 2 valg, akkurat som alle andre kvinner. Anonymkode: 1afce...3cf 5
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #4 Skrevet 21. april 2023 Ufrivillig singel jeg å..50 år. Aldri møtt noen som har vært seriøst interessert. Teller ned årene til pensjonist. 17 år igjen. Trøster meg med at om ca 40 år er jeg død. Anonymkode: d75ad...b66 7
hocane Skrevet 21. april 2023 #5 Skrevet 21. april 2023 Veldig trist å høre. Jeg håper du finner deg noen en dag. 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #6 Skrevet 21. april 2023 Jeg har vært i forhold på Max 6 mnd. Vært ned to menn totalt. Men ingen langvarig forhold. Jeg er 42 år og har alltid bodd alene. Har slitet psykisk de siste 20 årene og er utenfor arbeidslivet. Nå sitter jeg bare inne og er alene hver eneste dag. Anonymkode: 2c242...276 4
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #7 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har vært i forhold på Max 6 mnd. Vært ned to menn totalt. Men ingen langvarig forhold. Jeg er 42 år og har alltid bodd alene. Har slitet psykisk de siste 20 årene og er utenfor arbeidslivet. Nå sitter jeg bare inne og er alene hver eneste dag. Anonymkode: 2c242...276 Hvorfor sitter du bare inne? Kom deg ut av huset!!! Anonymkode: 0b6c8...073 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #8 Skrevet 21. april 2023 Vi drømmer vel alle om å være i et godt forhold. Jeg synes det høres fint ut å være selvstendig og kjenne seg selv godt. I utgangspunktet tenker jeg at man blir enda bedre kjent med seg selv i et nært og godt forhold. Men hvis mn er uheldig og havner i en skadelig relasjon så kan det sette spor som er vanskelig å rette opp i. Anonymkode: 630a7...f9f
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #9 Skrevet 21. april 2023 Jeg er singel og trives godt med det. Men absolutt åpen for et forhold om jeg skulle treffe noen. Men det viktigste for meg er å ha et godt liv uansett med eller uten forhold. Skal det bli noe forhold så må det gi meg noe positivt i et allerede godt liv. Livet blir ikke alltid bra selv om en er i et forhold. Jeg bor sammen med mine barn, så livet leves forholdsvis rolig, men fint. Anonymkode: 80d24...076 2
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #10 Skrevet 21. april 2023 Alltid vært singel. Har Ikke hatt sex engang etter eget ønske fordi jeg ikke vil "angre på sex" med en mann som bare er ute etter sex. Har aldri hatt et ønske om "moderne sex" ( ons og tilfeldig ligg) men istedet hatt et ønsket om å møte en mann som yngre, som ville bli glad i meg og jeg i ham. Altså ha et sted å høre til som inkluderte kjærlighet.. Men pga stor sjenanse, utmattelse og migrene og et kvinnemiljø så ble det ikke slik. Nå er jeg passert midt i livet og er ikke ute etter en mann lengre. Men det rare er at jeg opplever interesse fra menn selv om jeg ikke er ung lengre. Rart det der. Har et greit utseende og en rolig væremåte. Anonymkode: 17ac6...fb8 2
Daria Skrevet 21. april 2023 #11 Skrevet 21. april 2023 Kvinne, 42, kronisk singel, skjønner ikke spørsmålet. Hva man gjør? jeg lever livet mitt ut fra de forutsetningene jeg har og fyller det med det jeg kan og/eller vil, akkurat som alle andre. 3
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #12 Skrevet 21. april 2023 Daria skrev (5 minutter siden): Kvinne, 42, kronisk singel, skjønner ikke spørsmålet. Hva man gjør? jeg lever livet mitt ut fra de forutsetningene jeg har og fyller det med det jeg kan og/eller vil, akkurat som alle andre. Men, er det slik at du innerst inne ønsker en partner? Kronisk singel brukes ofte humoristisk, slik jeg har hørt det, for å skape distanse til det litt triste faktum at man faktisk savner å ha kjæreste. Anonymkode: a9cfc...cdd 1
Daria Skrevet 21. april 2023 #13 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men, er det slik at du innerst inne ønsker en partner? Kronisk singel brukes ofte humoristisk, slik jeg har hørt det, for å skape distanse til det litt triste faktum at man faktisk savner å ha kjæreste. Anonymkode: a9cfc...cdd Jeg liker livet mitt, jeg trives alene og føler sjelden at jeg mangler noe. Hadde jeg truffet drømmemannen, ville jeg nok ikke vist ham på dør, men jeg går ikke rundt og tenker at livet mitt ikke har nådd sitt mål og sitt fulle potensiale eller at tilværelsen min er annenrangs fordi jeg er singel. 6
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #14 Skrevet 21. april 2023 Gjør du noe aktivt da for å finne en kjæreste? Anonymkode: a09b8...1a9
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #15 Skrevet 21. april 2023 Jeg har kun vært singel i korte perioder, et par år her og der mellom partnere, har ikke overlappet. Mitt tips er: Se etter det gode i folk! Du kan fort bli overrasket. Mye gull der ute... Særlig hvis du som meg liker sarkastiske men snille menn med ordet i sin makt. Anonymkode: b1fd9...a6b
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #16 Skrevet 22. april 2023 38 og i samme situasjon her. Jeg tør ikke vise interesse for noen🥲 Anonymkode: e7d77...2af 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #17 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (På 21.4.2023 den 3.16): Hva gjør man som kvinne om man er 42 år og har vært singel hele livet? Dagene går og man venner seg til det. Positive sider er at man slipper å bruke prevensjonsmidler og blir godt kjent med seg selv. Bli mindre kresen, om du ønsker en mann må du finne en på ditt nivå og ikke 20% som alle andre går etter. Anonymkode: 9c7e4...afd 2
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #18 Skrevet 22. april 2023 blitt singel igjen , 39 år her. godt å slippe sex. savner det ikke . Anonymkode: 35463...2f1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #19 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (På 21.4.2023 den 3.16): Hva gjør man som kvinne om man er 42 år og har vært singel hele livet? Dagene går og man venner seg til det. Positive sider er at man slipper å bruke prevensjonsmidler og blir godt kjent med seg selv. Anonymkode: e27f2...a52 Jeg vet ikke om noen som bruker "jeg har blitt veldig godt kjent med meg selv" som et kompliment. Tror du de som alltid har vært i et forhold ikke er godt kjent med seg selv? Faktisk er hele premisset ditt feil, for du vet ingenting om hvordan du er i en relasjon - ergo du er mindre kjent med deg selv i denne fasetten av livet. Anonymkode: d92ba...4c7 3 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #20 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): blitt singel igjen , 39 år her. godt å slippe sex. savner det ikke . Anonymkode: 35463...2f1 La meg gjette, du er responsiv når det kommer til sex. Aldri hatt så veldig mye lyst, aldri tatt noe initiativ, hatt det fordi det er liksom en naturlig del av å være kjæreste/samboer med en person. Greit nok det, men kommuniserte du det i starten av forholdene du har vært i, eller er det noe mennene måtte ta til takke med etter at dere hadde vært sammen en stund. Anonymkode: d92ba...4c7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå