Dina Skrevet 3. januar 2006 #1 Del Skrevet 3. januar 2006 Min eldste sønn har av en eller annen grunn så utrolig lyst til å reise på ferie til London til sommeren, til og med fremfor sydentur...! Nå ser jeg det ikke som aktuelt å ta mer enn en langweekend i London da.. Noen som har vært i London med barn, og som har erfaringer å dele? Guttene er 8 1/2 og 12 år! Jeg har selv vært i London på "voksentur", og elsket det!!! Er imidlertid litt i tvil om dette kan være stas for barn. Hva gjør man? Hvor går man etc....???? Håper noen har tips og erfaringer å dele med meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #2 Del Skrevet 3. januar 2006 Er jo masse gøy for barn å se! Nå var jeg 17 og ikke et "barn" i den forstand da pappa og jeg var der på langweekend, men de alle stedene man "må", Englands historie er jo full av ting jeg vil tro fascinerer gutter i den alderen, Tower f.eks. Madame Tusseauds eller hvordan det nå skrives er også et must. Ta en dag med severdigheter for voksne og barn og en dag med shopping. Er jo en svær lekebutikk der også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dina Skrevet 3. januar 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 3. januar 2006 Takk for gode tips Frysepulver!!! Tar gjerne imot flere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. januar 2006 #4 Del Skrevet 4. januar 2006 Kew Gardens Ridning i Hyde Park London Walks Harrods Hamleys (lekebutikk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gamle Alex Skrevet 4. januar 2006 #5 Del Skrevet 4. januar 2006 (endret) rock circus- voksfigurer med pop og rock stjerner- kjempe bra. http://www.studios92.com/guide/rock_circus.htm Endret 4. januar 2006 av Gamle Alex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 4. januar 2006 #6 Del Skrevet 4. januar 2006 London Eye og London Dungeon, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå