AnonymBruker Skrevet 3. juli 2024 #41 Skrevet 3. juli 2024 AnonymBruker skrev (På 21.4.2023 den 1.47): Mitt barn på nå 11 år får barnemark 1-2 ganger HVERT BIDIGE ÅR! Dette har holdt på siden barnet var kanskje tre år gammelt. Jeg forstår ingenting og får heller ikke noen gode svar fra lege. Vi kurer oss alle sammen hver eneste gang, kokvasker og klorer og gud veit ikke hva. Jeg skjønner det ikke, er man ikke for stor til å få det når man er 11?? Vi har ett barn til som er noen år eldre, men det barnet har aldri hatt mark eller symptomer på det. Ei heller vi voksne. Det er kun minstemann. Og jeg forstår det ikke, hva kommer det av? Urenslighet? Har ikke hørt noe fra skole om at det går mark nå heller. Blir så frustert og kan ikke tro det er bra for tarmene å få markkur så ofte heller.. Anonymkode: fb8bc...a59 Tror det handler mye om tarmflora. Noen er mer mottagelige, dessverre😱 Vi har slitt med det samme siden minstemor var halvannet. Grusomt!!! Anonymkode: a0daf...005
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2024 #42 Skrevet 4. juli 2024 Noen som vet om det er farlig å ta kur fler ganger i året? Anonymkode: ae4ac...8fa
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2024 #43 Skrevet 13. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 3.7.2024 den 13.23): Tror det handler mye om tarmflora. Noen er mer mottagelige, dessverre😱 Vi har slitt med det samme siden minstemor var halvannet. Grusomt!!! Anonymkode: a0daf...005 AnonymBruker skrev (På 3.7.2024 den 13.23): Tror det handler mye om tarmflora. Noen er mer mottagelige, dessverre😱 Vi har slitt med det samme siden minstemor var halvannet. Grusomt!!! Anonymkode: a0daf...005 Du må vaske alle ting barna tar på ofte....håndtak, mobiler, dosete osv.... Anonymkode: ff0a8...865
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2024 #44 Skrevet 14. desember 2024 Jeg hadde selv det ofte som barn...og tro det eller ei en gang fikk jeg det jammen meg også når jeg var 28 🤢🤢🤢 har ingen gode råd:( annet enn at det kan være lurt at barna har litt lommepenger når de er såppas "voksne", jeg som 12++ åring kjøpte piller selv fordi jeg syntes det var flaut og ville ikke si noe og hadde antageligvis bare gått med det en stund om jeg ikke kunne fiksa det selv... Anonymkode: 94706...7f2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå