Gå til innhold

Han spør ingenting om meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fant han på tinder.

Vi bor langt unna hverandre. Et annet land. Så vi snakker på hans språk, noe som er mitt tredjespråk.

Så etter å ha videochattet i noen dager, vet jeg masse om han. Men han spør aldri noe om meg? Jeg vet jobben hans, hvordan han bor, hva han fyller dagene med, hva han liker, hvordan personlighetstype han er, hva han skal i morgen osv…

men han spør aldri om meg. Om hva jeg jobber med, eller om noenting. Jeg syns det er litt merkelig, han er veldig hyggelig og respektfull. Men jeg har ikke fortalt om min utdannelse, om jeg jobber. Han vet ikke, og spør ikke.

Er ikke det litt uvanlig? Mulig han ikke spør av respekt. Jeg er hjemme på dagtid.

Han liker meg, uten «krav». Jeg syns det er litt uvant. 

Anonymkode: ecc17...437

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, når han ikke er interessert i deg, da liker han deg egentlig ikke. Hadde han virkelig likt deg, da hadde han vært interessert i å vite hvem du er.

Da må du heller finne ut hvorfor han later som om han liker deg, hva han har å vinne på at du tror han liker deg...

Og så bør du finne ut hvorfor du synes dette er greit, hvorfor du fortsetter å ha kontakt med en mann som ikke viser ekte interesse for deg, og som du heller ikke har møtt.

Glem ham! Dette virker som oppskriften på å bli lurt, dessverre.

Dessuten, du fortjener en som faktisk er interessert i deg, og det får du ikke i denne mannen!

Anonymkode: 1680f...b08

• Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånne samtaler stopper til slutt opp. 

" Hva skal jeg svare når du ikke spør om noe " sa jeg til en. Han ble litt sur.

Anonymkode: b5e5b...7f9

• Liker 5
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Vær på vakt, det er mange som er ute etter å lure til seg penger. Det går gjerne en stund før de prøver seg, imens forsøker de å holde deg varm med prat. Det virker mistenkelig at han er så lite interessert i hvem du er som person.

Anonymkode: b8dae...68d

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke uvanlig, typisk oppførsel blandt menn som ikke anerkjenner kvinner som et levende menneske med tanker, følelser, erfaringer, interesser og lidenskaper, men som bare vil ha dame for flørting og sex. Mange menn går i forhold kun på de grunnene også, bryr seg ikke om å faktisk bli kjent med selve mennesket man er. 

Dropp han og finn en som virkelig liker deg og vil utforske deg 

Anonymkode: 9ce63...be6

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tøm ogcrøm type.

Anonymkode: 0e8b0...e4e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Tøm ogcrøm type.

Anonymkode: 0e8b0...e4e

Nei absolutt ikke. Han er kristen og redelig. Går i kirken hver søndag. Jobber med konfirmering osv. 

Jeg valgte å fortelle selv i kveld. Han var glad for det, men påpekte at det ikke var viktig hva jeg jobbet med eller om jeg jobber, hva slags utdanning man har, da det er ikke utdanning eller yrke som avgjør om han liker meg men at jeg er den personen jeg er.

Da jeg sa at jeg ikke jobber, spurte han om han skal skjemme meg bort litt? Om jeg vil at han skal skjemme meg bort. Jeg sa nei det var ikke sånn ment. Lett å misforstå ting.

Han lot altså være å spørre av respekt. 

AnonymBruker
Skrevet

Du må være klar over at det han forteller deg ikke nødvendigvis behøver å stemme...

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du må være klar over at det han forteller deg ikke nødvendigvis behøver å stemme...

Så hvorfor skulle han lyve? 

AnonymBruker
Skrevet

Han er tydelig ikke interessert i hvem du er, TS. Move on.

Anonymkode: deff6...d33

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Så hvorfor skulle han lyve? 

Du må aldri stole på noen du ikke har møtt og som du ikke kjenne. 

Du er dumsnill og naiv. 

Mange mennesker lyver og lurer deg, så vær skeptisk til du ser sannheten. 

Sannheten kommer alltid for en dag, men da er det kanskje for sent.

Anonymkode: 2dcc5...070

• Nyttig 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Kan fort bli veldig kjedelig hvis du konstant skal vinkle inn nye spørsmål for å holde praten gående.

Enkelte personer er lite nysgjerrige av natur og det å finne en felles sosial kjemi kan bli nærmest umulig når kun en side viser interesse. Andre personer er veldig opptatt av å snakke om seg selv og det vil irritere livet av deg i lengden.

Det er faktisk umulig å si om han faktisk liker deg for den du er når han ikke engang er interessert i å finne det ut.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så hadde jeg konkludert med at han ikke er interessert og sluttet å kaste bort tiden min.

Anonymkode: f4937...cd8

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.4.2023 den 2.02):

Nei absolutt ikke. Han er kristen og redelig. Går i kirken hver søndag. Jobber med konfirmering osv.

Jeg valgte å fortelle selv i kveld. Han var glad for det, men påpekte at det ikke var viktig hva jeg jobbet med eller om jeg jobber, hva slags utdanning man har, da det er ikke utdanning eller yrke som avgjør om han liker meg men at jeg er den personen jeg er.

Da jeg sa at jeg ikke jobber, spurte han om han skal skjemme meg bort litt? Om jeg vil at han skal skjemme meg bort. Jeg sa nei det var ikke sånn ment. Lett å misforstå ting.

Han lot altså være å spørre av respekt. 

Altså, en ting er om det er viktig eller ei for han. men at han ikke viser interesse for deg som person er jo tydelig. Respekt liksom.

Anonymkode: 411a9...bd4

Skrevet

Høres ut som en type som har bare behov for oppmerksomhet og bekreftelse. Vil du virkelig snakke med noen som ikke er interessert i å lære mer om deg?

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Samboeren min spør aldri om fortiden min og har aldri gjort det heller. Så det han vet er fordi jeg selv har fortalt det. Han sier at det er nåtiden som teller. Jeg synes det er litt merkelig men kanskje noen bare er sånn. Men litt rart å ikke spørre deg om jobb og sånt som gjelder nåtiden...

Anonymkode: ada7c...7c5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.4.2023 den 0.30):

Fant han på tinder.

Vi bor langt unna hverandre. Et annet land. Så vi snakker på hans språk, noe som er mitt tredjespråk.

Så etter å ha videochattet i noen dager, vet jeg masse om han. Men han spør aldri noe om meg? Jeg vet jobben hans, hvordan han bor, hva han fyller dagene med, hva han liker, hvordan personlighetstype han er, hva han skal i morgen osv…

men han spør aldri om meg. Om hva jeg jobber med, eller om noenting. Jeg syns det er litt merkelig, han er veldig hyggelig og respektfull. Men jeg har ikke fortalt om min utdannelse, om jeg jobber. Han vet ikke, og spør ikke.

Er ikke det litt uvanlig? Mulig han ikke spør av respekt. Jeg er hjemme på dagtid.

Jeg og har en kompis jeg ble kjent med via dating app i ett annet land i Europa. Vi møttes i fjor men ble ikke den store gnisten for min del. Men han er tross første mann i hele mitt liv som nå er over 50 år, som jeg har følt genuint har brydd seg om meg og som spør hvordan jeg har det. Tar kontakt , ringer innimellom og  etter vi møttes så ble han egentlig enda mer på men avstanden setter en stopper for det meste da. Jeg ser han som en venn og jeg har vært ærlig med at jeg ikke har så mange følelser for han men at jeg syns han er en alright person. Og glad i han som en venn. Alt har vært enkelt med han hele veien. Jeg har aldri trengt å bekymre meg for noe. Er mest jeg som tar lite kontakt men det kommer nok av at jeg ikke har så sterke følelser for han da. Nå har vi holdt kontakten snart i 3 år så tiden flyr og møttes kun 1 gang på denne tiden så han gir ikke opp så fort nei.  Nå skal vi ut på tur snart sammen da. Han ville ha meg med på tur så jeg sa ja. Elsker å reise så ble vanskelig å si nei. Og han er faktisk eneste jeg har jeg kan reise med. Så håper vi får det moro sammen igjen. 

En som ikke spør om noen ting hadde jeg nok fort gått lei. Han husker sikkert ingenting om det du har sagt heller da? Det gjør han min da. Han kan huske på ting jeg har sagt for veldig lenge siden. 

Trekk deg tilbake la han styre showet. Er de interesserte så finner de alltids på noe for at en skal holde kontakten eller også møtes. Og de gir heller ikke opp om det blir stille en periode hvis de virkelig liker deg som person. 

Lykke til. 

Anonymkode: a3e91...2c9

• Liker 1
Skrevet

Virker som han er en type mann som ser etter en dame som kan styre hjemme og ikke ha en egen inntekt, være selvstendig osv. Jeg hadde vært litt forsiktig her. Et rødt flagg er at han ikke er nyskjerrig på deg og hva du gjør i livet. Om han spør deg om null og Nada, hvordan mener han egentlig at dere skal bli kjent? Ønsker du et forhold med en mann som ALDRI spør deg om noe eller er interessert i DIN mening? DINE drømmer?  Om det er et type liv du ønsker, så hadde jeg passet på å finne ut om han har empati og er generelt sett interessert i andre i det hele tatt. Om du vil etablere deg med han på sikt så trenger han empati og interesse i andre om han skal være en god pappa, feks, husk det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
lillevill skrev (1 time siden):

Virker som han er en type mann som ser etter en dame som kan styre hjemme og ikke ha en egen inntekt, være selvstendig osv. Jeg hadde vært litt forsiktig her. Et rødt flagg er at han ikke er nyskjerrig på deg og hva du gjør i livet. Om han spør deg om null og Nada, hvordan mener han egentlig at dere skal bli kjent? Ønsker du et forhold med en mann som ALDRI spør deg om noe eller er interessert i DIN mening? DINE drømmer?  Om det er et type liv du ønsker, så hadde jeg passet på å finne ut om han har empati og er generelt sett interessert i andre i det hele tatt. Om du vil etablere deg med han på sikt så trenger han empati og interesse i andre om han skal være en god pappa, feks, husk det.

Vi er begge ferdige med barn. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...