Gå til innhold

Homofil sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er dame, og har en veldig god og langvarig venn som er i et homofilt forhold. Hans samboer har også blitt en venn, og jeg kan like gjerne være sammen med (ikke-seksuelt altså) ham som med min "opprinnelige" venn, eller dem begge sammen. 

Nå har min venn betrodd meg at hans samboer er bifil, og tenner på meg. Hans samboer har aldri hatt sex med en dame før, men ønsker dette veldig. Hans store fantasi er å få en dame til å komme. Så min venn har spurt om jeg kan tenke meg å ha et seksuelt forhold med dem. Jeg syns det virker utrolig pirrende. 

Men jeg lurer på så mange ting; 

- er det vanlig at homofile har sex med en dame? Er dette swinging?

- hvordan har menn sex med hverandre? Altså, jeg vet de både suger og har anal sex, men er det sånn at den ene alltid er den som blir penetrert, og aldri penetrerer den andre? Eller bytter de på? Får begge utløsning ila en "akt", eller kun den som penetrerer? Er det noe som er universelt med homofil sex, eller kommer alt an på paret? 

Jeg har ikke lyst til å si eller foreslå noe som eventuelt er HELT ute for dem...

Håper noen kan svare 🥰

Anonymkode: 53682...d4e

• Hjerte 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir biseksuelt når du er med. Mulig vennen din er binysgjerrig ettersom han spør. Hvorfor spør du ikke han eller begge om det du lurer på? Det er garantert forskjeller i homofile par som det er i heterofile par når det gjelder sex osv. Dere må uansett snakke om hva dere kan og vil gjøre og hvor grensene går.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tror du alle homofile menn har lik sex? Dette varierer da fra person til person. Ganske stygt å tro at du kan generalisere alle homofile menn og måten de har sex på.

Anonymkode: 8d551...95d

• Liker 4
Skrevet

Men kjære vakre vene... 

Nå er det slik at ingenting er skrevet i stein, så hvordan ett homofilt par styrer seg imellom om hvem som er top og bottom er vanskelig for kvinneguiden å svare på.

Noen par er som kvinner og menn; en blir penetrert og den andre penetrerer. Noen har bare sex i en stilling, og det er ingen oralsex tilstedet.

Andre har med leketøy, det er mange tusen stillinger, det byttes på hvem som blir penetrert, og hvem som penetrerer. Det er så mange uendelige måter dette kan skje på med ditt vennepar, at det klarer ikke noen av oss å svare på.

De har invitert deg med på sex, og om du i det hele tatt vurderer å bli med, så burde du tørre å stille spørsmålene du stiller her, til dem. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Iflg en homofil venn av en venninne, så er det som regel sånn at enten er man en som alltid tar i mot bak, eller så er man den som alltid penetrerer den andre. Ikke så mange som blander og gjør begge deler, ble min venninne opplyst. Det var hun som spurte av nysgjerrighet, og det var svaret hun fikk.

Noen homofile menn kunne ikke tenke seg å få en penis bak, men vil kun være den som penetrerer andre. Dette kommer fra en homofil person som er godt kjent i miljøet.

Anonymkode: d57f9...f19

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Noen homofile menn kunne ikke tenke seg å få en penis bak, men vil kun være den som penetrerer andre. Dette kommer fra en homofil person som er godt kjent i miljøet.

Anonymkode: d57f9...f19

Og svært mange praktiserer ingen av delene.

Anonymkode: eaffe...fb6

• Nyttig 7
Skrevet

Når de har spurt deg, så regner jeg med de har gått noen runder meg seg selv, tenkt og lurt på om de kan spørre. 

Dersom dette tenner deg, så hvorfor ikke, 

Til alle spørsmålene, hvorfor ikke prate med de om det, de har åpnet praten om sex, så er det bare å "go with the flow".  De er nok mer enn fornøyd som har turt å ta opp spørsmålet, og enda mer glad om du stiller noen spørsmål. 

• Nyttig 2
Skrevet

Dont do it. Fortsett å være venner uten å komplisere ting👍

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Bifil i midten, tar deg bakfra når han selv blir penetrert bakfra. Toget går kan dere rope i kor. 

Anonymkode: 128dc...b9e

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
16 hours ago, AnonymBruker said:

Tror du alle homofile menn har lik sex? Dette varierer da fra person til person. Ganske stygt å tro at du kan generalisere alle homofile menn og måten de har sex på.

Det var da voldsomt så moralist vi var i dag da. Trengte du bare å bli krenket litt i dag kanskje?
Trådstarter stilte et spørsmål... et spørsmål jeg vil tro mange egentlig har. Svar på spørsmålet eller gå til en annen tråd... krenkelsen kan du sette igjen ved døren.

Ingen hetrofile par har sex på samme måte heller ... men spør du om penis-i-vagina eller oralsesx, så har du nok omfavnet det som er mest vanlig. Jeg leser trådstarters spørsmål i et slikt lys.

Anonymkode: 6e2bc...012

• Liker 4
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Har et homofilt vennepar som har betrodd meg at de ikke har analsex noen veier. Det er ikke noe for dem. Så penetrering ved analsex er ikke nødvendigvis noe homofile praktiserer. 

Anonymkode: dc164...f88

• Nyttig 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

- hvordan har menn sex med hverandre? Altså, jeg vet de både suger og har anal sex, men er det sånn at den ene alltid er den som blir penetrert, og aldri penetrerer den andre? Eller bytter de på? Får begge utløsning ila en "akt", eller kun den som penetrerer? Er det noe som er universelt med homofil sex, eller kommer alt an på paret? 

Nei det er ikke noe universielt. Alle eksemplene dine er like vanlig.

Jeg og partneren min har ikke analsex. Ingen av oss tenner på å «gi», og ingen av oss liker å «motta».

Anonymkode: e0b1d...a30

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.4.2023 den 0.12):

Vet ikke hvordan du trakk denne konklusjonen, men 🤷

Videre må du gjerne svare på det jeg lurer på, hvis du kan bidra i stedet for å komme med spy! 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har et homofilt vennepar som har betrodd meg at de ikke har analsex noen veier. Det er ikke noe for dem. Så penetrering ved analsex er ikke nødvendigvis noe homofile praktiserer. 

Anonymkode: dc164...f88

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Nei det er ikke noe universielt. Alle eksemplene dine er like vanlig.

Jeg og partneren min har ikke analsex. Ingen av oss tenner på å «gi», og ingen av oss liker å «motta».

Anonymkode: e0b1d...a30

Opplysende! Tusen takk begge to!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
svartkatt skrev (På 20.4.2023 den 23.49):

Det blir biseksuelt når du er med. Mulig vennen din er binysgjerrig ettersom han spør. Hvorfor spør du ikke han eller begge om det du lurer på? Det er garantert forskjeller i homofile par som det er i heterofile par når det gjelder sex osv. Dere må uansett snakke om hva dere kan og vil gjøre og hvor grensene går.

Jeg må nok bare fordøye dette litt før jeg spør dem, vi har aldri snakka om seksualitet før. Derfor.

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Friluftsmann70 skrev (11 timer siden):

De er nok mer enn fornøyd som har turt å ta opp spørsmålet, og enda mer glad om du stiller noen spørsmål. 

Takk for perspektivet, ikke tenkt sånn på det, men er sikkert noe sant i det. 

Som skrevet over, jeg må bare fordøye forespørselen og all tankevirksomhet rumdt det først. Er litt terskel å skulle snakke med dem om dette. Redd for å såre dem om jeg skulle komme til å spørre om noe helt upassende. Er derfor jeg spør her da, for å få et innblikk i hva som er vanlig blant homofile før jeg spør dem alt for mye.

• Liker 1
Skrevet

Tenker at du blir sittende på sengekanten med vennen din mens kompisen lar dere suge den etter tur. Han kommer nok til å knulle dere begge.

AnonymBruker
Skrevet

Smaken er som baken🙃

Forstår godt dette er pirrende. For min del ville jeg derimot latt det forbli med fantasien (og vennskapet;).

Velger du likevel å slå til, ville jeg ikke gjort det uten å planlegge litt. Der heterofile par i større grad kan prøve seg fram og improvisere litt, så er dette tross alt noe du aldri har gjort før og ikke har erfaring eller kunnskaper om på forhånd. Da bør du være så godt forberedt som mulig og det beste blir da å spørre dem rett ut hva de ser for seg skal skje.
Det er viktig å kjenne egne grenser når en allerede sier ja til å bli med på noe litt grenseoverskridende. Om du syns det er ubehagelig å spørre direkte, kan en skriftlig sms/messenger o.l være et pirrende alternativ. Vi kvinner blir jo som kjent ofte lettere tent av det vi leser enn det rent visuelle;)

Anonymkode: 07dd3...eb9

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...