Gjest Bertine Skrevet 3. januar 2006 #1 Skrevet 3. januar 2006 (endret) Hei! Håper noen her inne gjerne har opplevd noe lignende, fordi jeg forstår ingenting! Jeg og mannen min er prøvere, sluttet på p pillen i september og har hatt sykluser på 40-41 dager. Nå er jeg vel på dag 42 (tror jeg) ingen tante rød, men heller ingen to blå (testet igår..)Hadde 1 menstruasjons dag 22 november.. Men, mitt problem for tiden er at eg har totalt snudd meg når det gjelder søvn! Det begynte i julen... 1 juledag våknet jeg kl 05 og fikk ikke sove igjen. De neste dagene våknet jeg mellom halv åtte og halv ni hver morgen. Dette er ikke normalt for meg! Jeg pleier å måtte slite meg opp før 12, og siden jeg jobber netter så kan jeg sove lenge.... Det er jo herlig å våkne uthvilt kl 0830, men i halv sju tiden på kvelden er jeg så trett at jeg sovner på sofaen, og sover gjerne til kl 21.... Men jeg sovner allikevel kl 24, når vi pleier å legge oss.... Noen som har noen inspill? Kan det være noe galt med meg? Har for øvrig ingen graviditetstegn, utenom ømme bryster men det kan jo være mensen som er på vei... Endret 3. januar 2006 av Bertine
Holly Hobbie Skrevet 4. januar 2006 #2 Skrevet 4. januar 2006 Anker ikke det med soevnen, men hvis du ikke har faatt TR i dag er det jo fortsatt haap!! Men har ikke du jobbet en del nattevakter? Kanskje det er det som forstyrret systemet? Det er jo ikke naturlig aa vaere vaaken om natten og sove paa dagen.... Skal krysse det som er for deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå