AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #1 Skrevet 20. april 2023 Jeg har sort skinn sofa. Hva slags farge passer til resten av stua? Helst blått. Anonymkode: 392f8...82f
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #2 Skrevet 21. april 2023 Hvilken hvitfarge er det på lister/tak? Og gulv? Det er mye viktigere enn sofaen. Anonymkode: d33a6...f0f
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #4 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Eggehvit. Anonymkode: 392f8...82f Søk på Jotuns sider, de har en fargeblogg. Der kan du spørre om råd fra Jotuns fargeeksperter direkte. I tillegg har de mange blogginnlegg, blant annet om blåfarger. Der skriver de også hvilke blåfarger som passer til de ulike hvittonene. Start med blåfarger som passer til eggehvit, og se om du finner noen du liker. Anonymkode: d33a6...f0f
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #5 Skrevet 21. april 2023 Jeg har for eksempel Skyggeblå på stua, tips fra Jotun - jeg ville aldri funnet fargen uten dem. Jeg ELSKER fargen. Men vi har klassisk hvit på lister/tak/dører, jeg vet ikke om den passer til eggehvit. Anonymkode: d33a6...f0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå