Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere når han dere chatter daglig med (på sms og fb), og det går mot møte, og han oppdaterer både tekst og legger til bilder på profilen sin?

Anonymkode: 3e0b5...806

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Høres ikke ut som om at han har særlig tro på møtet mellom dere. Eventuelt dere som par. Eller så er han ute etter sex med deg, og kun det. 

Hadde han vært skikkelig hypp på deg så hadde han ikke tatt seg bryet med å oppdatere noe som helst siden han allerede hadde deg på "kroken".

Endret av Bombasi
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke et godt tegn, akkurat. 

• Liker 1
Skrevet

Kan være at han skriver med flere, mange gjør det. Snakker med flere og holder kortene litt åpen, frem til dem har funnet den det klaffer med. Har dere ikke møttes ennå kan det være lurt, se om det er noe mere eller liv laga. Det er litt ulempen med sånne datingsider, at den man snakker med også snakker med flere om man ikke har definert forholdet eller er eksklusive. Kan være at du foreløpig legger mere i praten, en det han gjør. Mulig han vil møte deg og se hvor det bærer vidre  etter det. 
Nå vet ikke jeg hvor lenge dere har chattet eller hva han sier i meldingen til deg. Men ta et skritt tilbake, hold igjen litt så lenge du ikke vet om han kun ønsker og se deg ennå eller om han ønsker og fortsatt holde kortene litt åpen for flere. Men det kommer litt ann på innholdet han skriver til deg. Får han det til og virke som at det er kun deg han snakker med, og at han vil mere en det han sier er det ikke helt greit. Men har han ikke lovet noe som kan virke som dere er nesten kjærester blir det noe annet. Jeg har også selv lagt mere i sånn typ prat, en det faktisk var fra hans side. Han var på jakt, men han ønsket og se hvor det bar sånn følelsesmessig før han bindet seg kun til og prate med en. Men han sa ikke at jeg var den eneste, eller at han fikk meg til og tro vi var på vei til og bli mere. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er jo en fremmed fyr på Internett! Du har aldri møtt han en gang. Han skylder deg ingenting, du er jo bare noen han chatter med.

Møt han og bli kjent før du begynner å tenke i de banene du gjør nå. Ikke selg skinnet før bjørnen er skutt

Anonymkode: 7c205...c42

Skrevet

Det er en nybegynnerfeil. Jeg ville revurdert hele greia. Rart at folk ikke skjønner hvor feil det er.

AnonymBruker
Skrevet

Dere har jo ikke en gang møtt, så hvorfor forventer du at han skal være SÅÅ engasjert? Og hvorfor er det feil av han å være ute etter å bli kjent med flere når han ikke en gang har møtt TS? For all del kan det vise seg at TS ikke liker han når de endelig møttes og sletter han fra tinder. Bare fordi man snakker sammen, og ikke en gang har sett hverandre!!, så betyr det ikke at man er forpliktet til hverandre? Det høres bare helt idiotisk ut å forvente eksklusivitet når dere ikke en gang har sett hverandre irl

Anonymkode: 8e1eb...c84

AnonymBruker
Skrevet

At han ikke er seriøs, vil date flere samtidig, bare drama 

Anonymkode: a4b3b...e61

AnonymBruker
Skrevet
Bombasi skrev (44 minutter siden):

Høres ikke ut som om at han har særlig tro på møtet mellom dere. Eventuelt dere som par. Eller så er han ute etter sex med deg, og kun det. 

Hadde han vært skikkelig hypp på deg så hadde han ikke tatt seg bryet med å oppdatere noe som helst siden han allerede hadde deg på "kroken".

Rart å ha tro på et forhold med noen man ikke en gang har møtt

Anonymkode: 8e1eb...c84

Skrevet

Dere har ikke møtt hverandre enda.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...