Gå til innhold

Han som synger i Idol-reklamen

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Han synger jo bare nydelig! Kom han videre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet vi vel ikke før Idol begynner. Men ut fra ansiktet til dommeren kan det se slik ut, ja.

Gjest gjest1
Skrevet

Så ut som Tone Lise ble litt øm om hjertet der ja :icon_lol: Han sang fint synes jeg.

Skrevet

Åh... jeg hørte bare et par sekunder av slutten på den reklamen... men det hørtes veldig bra ut!! :)

Gjest Markblomsten
Skrevet

Han hørtes veldig flink ut ja.

Men hvis det nå er slik at han går videre, så blir jeg egentlig litt irritert. han har jo fått masse gratis pr med denne reklamen og vil ha utrolig mye bedre forutsetnigner for å gå videre fra semifinalene enn mange andre...

... det var dagens lille hjertesukk...

Gjest lilletroll
Skrevet

Han synger utrolig bra på det lille klippet i hvertfall!!!

Gjest gjesta
Skrevet

Men hvis det nå er slik at han går videre, så blir jeg egentlig litt irritert. han har jo fått masse gratis pr med denne reklamen og vil ha utrolig mye bedre forutsetnigner for å gå videre fra semifinalene enn mange andre...

Enig med deg.

Gjest Gjesta
Skrevet

Har det ikke vært sånne små happeninger før da............

Skrevet

Han synger helt nydelig! Men samtidig må jeg si meg enig med Markblomsten.

Skrevet

Ja, det er faktisk han som vinner (he he, kunne ikke dy meg...)

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

Idol er en "turnering" for de nest beste. Hvem bryr seg?

Skrevet

Enig med Markblomsten.

Skrevet

Så er det meg da som synes han sang "kjedelig" Ikke noe uten om det "alle" andre klarer..

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg trodde faktisk at dette var klipp fra forrige omgang, derfor spurte jeg. Klipp som ikke var vist før.

Trodde ikke de ville vise klipp fra denne omgangen før det begynte. De viste jo også klipp fra tidligere omganger før jul (eller var det i romjulen).

Skrevet
Så er det meg da som synes han sang "kjedelig" Ikke noe uten om det "alle" andre klarer..

Nei, det er ikke bare deg. Det var en fin sang og han sang rent, men jeg fikk ikke gåsehud akkurat. Han sang litt tomt og kjedelig.

Gjest Gjesta
Skrevet

:ler: Jeg er tydeligvis fan av kjedelig musikk. Fikk samme svar i den tråden om idol-Tone.

Vel vel. Så er jeg i hvert fall ute av skapet som kjedelig-musikkelsker! ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Hvilken sang er det fyren på reklamen synger? Husker ikke i farta.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...