AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #1 Skrevet 20. april 2023 Så etterpå at det var et bittelite hull nederst på konvolutten der noen må ha kommet borti med noe skarpt. Jeg oppdaget med en gang at det var rart at jeg ikke kunne kjenne at det var en liten vare oppi. Åpnet konvolutten, og ingen vare. Jeg har faktura for varen på klarna på 106 kr. Har sendt klage til firmaet men har jeg rett på å få slippe å betale for noe jeg ikke har mottatt i postkassen ? Det kan jo være tyveri underveis eller fra postkassen... umulig å si.. Anonymkode: 8356a...8e7
trøndermann38 Skrevet 20. april 2023 #2 Skrevet 20. april 2023 Jeg fikk tilsendt ny vare når dette skjedde meg 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #3 Skrevet 20. april 2023 12 minutter siden, trøndermann38 said: Jeg fikk tilsendt ny vare når dette skjedde meg Det høres bra ut. Jeg vet ikke om de vil stole på meg eller ikke. Det fins jo uærlige personer. Men jeg får håpe på at de sender meg en ny vare. Anonymkode: 8356a...8e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå