Gå til innhold

Er alle ordentlige sko til småbarn dyre?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skal kjøpe noe første sko til en på 12 mnd som passer vår og sommer, altså noen lette som puster, finner til billigst 600 kr fra ponny, deretter stiger prisen oppover. 

Er det dette barnesko koster eller leter jeg på feil steder? 

Synes det er mye med tanke på at de kun varer noen få måneder også nå man kjøpe nye. 

Anonymkode: 425bf...aca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg vil si ja. Det er viktig med kvalitetssko til barn. De er dessuten i bruk en så kort periode, at de nok er mer enn gode til et eventuelt barn nummer to.

Anonymkode: 1e796...625

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjøpte noen til 400kr på Shoeday som var i skinn med ganske myk såle til min 1åring. Jeg er ikke ekspert på sko men de kjentes like ut som de fra Ponny osv til 600 og oppover som jeg så på i andre butikker, like myk såle osv. 

(Prøvde å finne dem på nettsiden men fant dem ikke i farta) 

Anonymkode: 99788...80d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg kjøpte noen til 400kr på Shoeday som var i skinn med ganske myk såle til min 1åring. Jeg er ikke ekspert på sko men de kjentes like ut som de fra Ponny osv til 600 og oppover som jeg så på i andre butikker, like myk såle osv. 

(Prøvde å finne dem på nettsiden men fant dem ikke i farta) 

Disse? Synes sånne virker litt varme for sommeren. 

https://www.shoeday.no/no/products/toddler/toddler-3203-22v3203/?code=61223001029

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Just now, AnonymBruker said:

Disse? Synes sånne virker litt varme for sommeren. 

https://www.shoeday.no/no/products/toddler/toddler-3203-22v3203/?code=61223001029

Ja samme merke bare de var rosa de jeg fant i butikken :) De kjennes ikke så varme ut synes jeg de er ikke tykke, men vi får se til sommeren. Tenker om det blir for varmt med sånne sko så kan barnet ha på sandaler kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kommer an på hvor nøye du er på merke og utseende. Du finner fort noe på salg på boozt, booztlet, jollyroom osv til 200-400 kr.

Anonymkode: 26f02...4f7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja samme merke bare de var rosa de jeg fant i butikken :) De kjennes ikke så varme ut synes jeg de er ikke tykke, men vi får se til sommeren. Tenker om det blir for varmt med sånne sko så kan barnet ha på sandaler kanskje?

Ja men da må vi kjøpe to par og det blir jo hvertfall dyrt, kan like gjerne kjøpe noen sommerlige sko til 750 kr da som holder til både varme dager og litt mindre varme sommerdager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kommer an på hvor nøye du er på merke og utseende. Du finner fort noe på salg på boozt, booztlet, jollyroom osv til 200-400 kr.

Anonymkode: 26f02...4f7

Men er det harde pastikksko som ikke puster? Eller er det ordentlige gode sko for en liten veldig aktiv en?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kjøp brukt 

Anonymkode: b9598...98e

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Finn.no

Anonymkode: 7dacb...5bf

Det er ikke anbefalt å kjøpe brukte sko. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Kjøp brukt 

Anonymkode: b9598...98e

Ikke gjør det

Anonymkode: 70fdb...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du finner stadig tilbud , så må ikke koste 600

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Som regel er de dyre, dessverre. Jeg har dog kjøpt gode sko på Sport Outlet, men der må du undersøke såle etc nøye, for utvalget der er en god blanding av god kvalitet til en lav pris og søppel til en lav pris.

Anonymkode: 958fd...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Men er det harde pastikksko som ikke puster? Eller er det ordentlige gode sko for en liten veldig aktiv en?

Boozt hR masse merker da så ja ordentlige 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Albbas

Etter min erfaring er gode sko dyre ja. Har kjøpt mange rimelige sko til mine barn fra Sport Outlet, Stormberg, Jollyroom etc, men felles for alle de billige skoene er at de blir utslitt veldig raskt og derfor er dyrere i lengden. 

For en ettåring er det kanskje ikke så farlig, de vokser jo fort ut av skoene, men fra 2-3 års alder har jeg mange gang erfart at kjente merkesko dessverre er mye bedre. 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Ellos har kavat , ofte hsr de 30-40% rabatt

Jeg fant disse i sort på tilbud til 350 kr et annet sted, men de var stein harde så droppet det. Går ikke å tøye sålen en millimeter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...