Gå til innhold

Stringtruse eller vanlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på din alder og om du bruker stringtruse eller vanlig? 

Jeg er 43 og bruker kun vanlige.

Anonymkode: a2a37...2b1

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på om man er slank eller lubben/tjukk når det kommer til truser.

Jeg synes tangatruser er det som er mest kledelig, og ikke stringtruse der rumpeballene henger ut.

Jeg bruker økologiske truser fra Cubus i forskjellige modeller, men ikke bestemors truser altså.

Anonymkode: 77632...cdd

AnonymBruker
Skrevet

51, kun string. Vanlige er vonde å sitte på, man får gjerne dobbel ræv osv. 

På stranden har jeg vanlig bikinitruse da. 

Anonymkode: 89316...717

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Kun vanlige

28

Anonymkode: 5e680...1ea

• Liker 2
Skrevet (endret)

33. String, vanlig hjemme. 

Endret av Kratt_
Skrevet

Er 43 og bruker vanlige truser. Jo større, jo bedre 😊

Hater stringtruser som pesten 🤮 Fatter ikke folk synes det er behagelig å ha på seg 🤔 Prøvde en gang for mange år siden og det ble med den ene gangen, for å si det sånn 😂

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Det er flere typer truser enn det. 

• Liker 2
Skrevet

21 år, bruker som oftest stringtruser i bomull som er høye i livet. Svært behagelige. Har noen fine med blonder også, men de bruker jeg kun når jeg skal "pynte" meg. 

AnonymBruker
Skrevet

45 Bruker vanlig. Etter siste fødsel for 18 år siden er det vondt med string og trives ikke med noe irumpa

Anonymkode: dec8e...0e9

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Mardina skrev (9 minutter siden):

Er 43 og bruker vanlige truser. Jo større, jo bedre 😊

Hater stringtruser som pesten 🤮 Fatter ikke folk synes det er behagelig å ha på seg 🤔 Prøvde en gang for mange år siden og det ble med den ene gangen, for å si det sånn 😂

Samme her, sluttet med string når jeg var 18 etter noen teite år med gruppepress når vi kom i puberteten. De fleste venninnene mine sluttet med string de også. 

Bestemortruse bruker jeg hver dag og kunne ikke brydd meg mindre om hva andre eventuelt måtte mene om det. Jeg går for komfort :) menn kan jo prøve string i stramme bukser de også å kjenne hvor jævlig det er 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Samme her, sluttet med string når jeg var 18 etter noen teite år med gruppepress når vi kom i puberteten. De fleste venninnene mine sluttet med string de også. 

Bestemortruse bruker jeg hver dag og kunne ikke brydd meg mindre om hva andre eventuelt måtte mene om det. Jeg går for komfort :) menn kan jo prøve string i stramme bukser de også å kjenne hvor jævlig det er 

Er veldig glad i mine bestemor truser og boxere jeg 😁 😁 Skal være behagelig og ha på seg truse 😁

AnonymBruker
Skrevet

44 bruker kun string

Anonymkode: 78538...086

AnonymBruker
Skrevet

38 år, normalt stringtruser ute, men vanlige bikinitruser om natten.

Anonymkode: bd3c3...f46

Skrevet (endret)

Bruker begge deler.

Føler meg mere sexy med string,mens mannen min syns hipster er mest sexy🤗

Jeg er 42

Endret av flusa
Skrevet

Pent undertøy har altid vert viktig for meg. En pen og god stringtruse gir meg gode følelser. Slik har det vert siden stringen kom på midten av 90 tallet . Kvalitet og utvalg har blitt bedre og bedre.

• Hjerte 1
Skrevet

Bruker begge deler, alt ettersom hva jeg har på meg. Liker ikke at trusekanten syntes igjennom tynne bukser eller tightsen på trening for eks, så da bruker jeg string, gjerne type Brazilian som har litt mer stoff bak enn kun en tynn strikk. Det syntes jeg er finest. Samme gjelder om jeg har tynne tettsittende kjoler eller skjørt. Har jeg tykke bukser eller kjoler bruker jeg ofte truser. 

Er en dame på 36 🙂

AnonymBruker
Skrevet

Kommer nå helt an på humør og interesse. Går fint med både stringtruse, vanlig truse om det er ett behov for det.

Går generelt ikke med truse/undertøy, da det gir meg ganske mye underlivsplager.

Kvinne28

Anonymkode: 6e853...4c6

AnonymBruker
Skrevet

Går stort sett bare med string. Både fordi jeg trener ofte (uaktuelt å trene i noe annet), og fordi vanlige truser og hipstere alltid glir inn i rumpesprekken uansett hvordan de er laget, og det er ekstremt ubehagelig, Pluss trusekanter. Har funnet noen fra lindex som er en slags mellomting mellom hipster og boxer, de er littegrann bedre, så bruker det innimellom. men selv med dem må jeg gå veldig rolig og forsiktig, de er ikke "foolproof". Så siste alternativet ville vært skikkelig boxer, men det synes jeg ser forferdelig stygt ut, for varmt og trusekanter på låret er ikke bedre enn over setet.

Anonymkode: c2b46...ffb

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, Blingblingtahei said:

Bruker begge deler, alt ettersom hva jeg har på meg. Liker ikke at trusekanten syntes igjennom tynne bukser eller tightsen på trening for eks, så da bruker jeg string, gjerne type Brazilian som har litt mer stoff bak enn kun en tynn strikk. Det syntes jeg er finest. Samme gjelder om jeg har tynne tettsittende kjoler eller skjørt. Har jeg tykke bukser eller kjoler bruker jeg ofte truser. 

Er en dame på 36 🙂

Skjønner godt hva du mener, selv dropper jeg truse under treningstights nettopp på grunn av dette🙂

Anonymkode: 78538...086

Skrevet

Liker å ha pent undertøy, men misliker string veldig. Har det en sjelden gang under trange, tynne kjoler, der man helst ikke skal se trusekanter. I femtiårene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...