Frkego Skrevet 25. april 2023 #21 Del Skrevet 25. april 2023 På stua har vi minimalt med innsyn, noe som er bra siden vi har sex på sofaen så og si hver kveld. På kjøkkenet må vi være litt mer diskret, men kan fint suge mannen når han lager mat eller ri ham på en kjøkkenstol uten at det vises veldig godt. Han kan ikke ta meg på kjøkkenbenken eller spisebordet uten at det er fare for at noen ser, spesielt fra europaveien som går utenfor, men må innrømme at det er litt spenning i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #22 Del Skrevet 25. april 2023 On 4/20/2023 at 6:39 PM, AnonymBruker said: Altså er det mye innsyn der dere bor? Anonymkode: 0db4d...813 Hvorfor i alle dager lurer du på dette? Hva slags interesse har du det av det? Dette skjønner jeg overhodet ikke hvorfor du lurer på. Ble rett og slett satt ut og måtte vise det til kollegaer her ;D Anonymkode: 449c2...cf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #23 Del Skrevet 25. april 2023 Vi kan ha sex på balkongen, og ingen ser det. Ingen innsyn. Faktisk mer innsyn på soverommet. Har sex hvor enn vi vil. Anonymkode: edaa4...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet 25. april 2023 #24 Del Skrevet 25. april 2023 Med utvendige persienner og gardiner som trekkes for, kan vi ha sex akkurat der det passer oss 🙂 Dar uansett for gardinene hver kveld fordi vi ønsker privatliv og ingen skal se inn. Så ikk enoe avslørende i at gardinene er for heller. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doktor Dyregod Skrevet 25. april 2023 #25 Del Skrevet 25. april 2023 Topp å bo på landet. Kan ha oss på både kjøkken, stue og på plattingen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #26 Del Skrevet 25. april 2023 Vi bor nesten høyest i terrenget og stua er i andre etasje. Alle på utsiden ser bratt oppover, så om vi glemmer gardiner vil de uansett bare se taket i stua. Har to små barn som elsker å snike seg inn på soverommet vårt rett etter at vi har lest og sagt godnatt, så sex på soverommet er nærmest en no-go. Da er stua god å ha... har til og med eget "fuck blanket" om det skulle bli litt søl 😛 Vi er også heldige med verandaen. Det eneste huset som ligger høyere enn våres er på "baksiden" av huset. Vi kan derfor ha oss litt på veranden uten at noen kan se oss. Rolig knull i solnedgang er ikke så gæli. Anonymkode: 740d7...1ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #27 Del Skrevet 25. april 2023 8 hours ago, Frkego said: På stua har vi minimalt med innsyn, noe som er bra siden vi har sex på sofaen så og si hver kveld. På kjøkkenet må vi være litt mer diskret, men kan fint suge mannen når han lager mat eller ri ham på en kjøkkenstol uten at det vises veldig godt. Han kan ikke ta meg på kjøkkenbenken eller spisebordet uten at det er fare for at noen ser, spesielt fra europaveien som går utenfor, men må innrømme at det er litt spenning i det. Ingen som vil få med seg hva som skjer i et hus langs med veien. Det er vanskelig nok å se inn vinduer og enda verre når man kjører i høy hastighet. Dere kunne mest sannsynlig knulle rett opp mot vinduet uten at noen ville lagt merke til det. ... og de som hadde gjort det ville vært 800 nede i veien før de tenker over hva de faktisk så. Anonymkode: 740d7...1ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #28 Del Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ingen som vil få med seg hva som skjer i et hus langs med veien. Det er vanskelig nok å se inn vinduer og enda verre når man kjører i høy hastighet. Dere kunne mest sannsynlig knulle rett opp mot vinduet uten at noen ville lagt merke til det. ... og de som hadde gjort det ville vært 800 nede i veien før de tenker over hva de faktisk så. Anonymkode: 740d7...1ec Det kommer jo helt an på hvordan man bor. Her er eneste biltrafikk til og fra eiendommene så svært lite trafikk med andre ord. Derimot er det veldig mange som går turer forbi her og da gjerne i rusletempo. Og når kvelden kommer så vil det minste lille lys her inne gjøre så alle kan se inn. Og det gjør de. Har til og med hatt folk som skal hit på besøk vinke til meg mens jeg sitter i stua når de går ned mot ytterdøra Anonymkode: 7495d...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #29 Del Skrevet 25. april 2023 Drar ned persienner eller trekker for gardiner. Men ble en runde uten gardiner trekkt for på søndag, på stua. Tror ingen så oss (bor på gård, men det er flere boenheter og endel folk rundt om periodevis) Litt spenning må man jo ha 😁 Anonymkode: 18485...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 25. april 2023 #30 Del Skrevet 25. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ingen som vil få med seg hva som skjer i et hus langs med veien. Det er vanskelig nok å se inn vinduer og enda verre når man kjører i høy hastighet. Dere kunne mest sannsynlig knulle rett opp mot vinduet uten at noen ville lagt merke til det. ... og de som hadde gjort det ville vært 800 nede i veien før de tenker over hva de faktisk så. Anonymkode: 740d7...1ec Kjører forbi mitt eget hus daglig, så vet godt hva man ser og ikke. I tillegg er det en del folk som både går og sykler som har spesielt godt innsyn. Så nei, vi har ikke sex på spisebordet med mindre vi har lyset av eller det er såpass lyst ute at det ikke blir innsyn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann1977 Skrevet 25. april 2023 #31 Del Skrevet 25. april 2023 Doktor Dyregod skrev (5 timer siden): Topp å bo på landet. Kan ha oss på både kjøkken, stue og på plattingen. Om en bor virkelig for seg selv kan en ha sex i hagen på alle sider av huset uten problem. Vi derimot får holde oss innendørs hvorsomhelst i huset så lenge barna sover eller ikke er hjemme og gardinene er igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Master1 Skrevet 29. april 2023 #32 Del Skrevet 29. april 2023 Har heldigvis hus og hytte som ligger slik til at jeg kan ha sex både inne og ute uten at det plager noen.... Og egentlig bryr jeg meg ikke så mye heller. M@ster Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2023 #33 Del Skrevet 1. mai 2023 Pirrende det. Anonymkode: 1617f...1f4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #34 Del Skrevet 3. mai 2023 On 4/24/2023 at 12:47 PM, AnonymBruker said: Vi kan ha sex på plena om vi vil. Bor 200 meter unna nærmeste nabo og vi har skog rundt hele tomta 😅 Anonymkode: 4a6f0...470 DETTE! Jeg har en drøm om et hus, som ligger slik til at jeg kan gå naken både inne og ute, uten at noen ser det. Og uten naboer eller en svigermor som stadig stikker innom uanmeldt.... Anonymkode: a01a2...7cb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beloved Skrevet 3. mai 2023 #35 Del Skrevet 3. mai 2023 Kjøkkenet - trygt. Spisestua - der kan 1 nabo se oss om vi har oss oppå kjøkkenbordet samtidig som naboen står på terrassen. Stua - trygt på sofaen, gjør vi det stående oppetter stuevinduet med gardinene trekt fra, så kan forbipasserende (stort sett biler) se oss. Gir jeg blaffen i hvem som ser meg uansett? Definitivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 3. mai 2023 #36 Del Skrevet 3. mai 2023 Om noen kikker inn og ser noen som puler så er det de som kikker inn på mitt privatliv. Det er lett å være usynlig i min bolig, men vi KAN vise oss fram dersom vi ønsker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 3. mai 2023 #37 Del Skrevet 3. mai 2023 Snok1 skrev (1 minutt siden): Om noen kikker inn og ser noen som puler så er det de som kikker inn på mitt privatliv. Emm.. du har hørt om noe som kalles «barn»..? 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2023 #38 Del Skrevet 3. mai 2023 Ja, vi bor i en påbygd enhet øverst i en bygård, så vi er "over" alle sammen, inkludert nabobygårdene. Null innsikt Anonymkode: 0a44d...5fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snok1 Skrevet 3. mai 2023 #39 Del Skrevet 3. mai 2023 Full Ugle skrev (6 minutter siden): Emm.. du har hørt om noe som kalles «barn»..? 🤔 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven.Writingdesk Skrevet 3. mai 2023 #40 Del Skrevet 3. mai 2023 Snok1 skrev (Akkurat nå): Ja. Håper disse slipper å se deg «i aksjon» om de går forbi stuevinduet ditt..? 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå