AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #1 Skrevet 20. april 2023 Kjæresten min syntes jeg er kjip fordi når vi var på kjærestetur var jeg ikke så gira på å dra ut på byen fordi det kun var oss to, men på venninnetur var jeg mer gira på å dra ut. Er det kjipt av meg? Å ha mer lyst til å dra ut med venninner enn med kjæresten? Uteliv er liksom ikke en ting jeg er ute etter på kjærestetur, da er det heller andre romantiske ting man kan finne på. Venninnetur er annerledes føler jeg. Tanker? Anonymkode: aa1c0...ee7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #2 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er det kjipt av meg? Ja. Han tar initiativ til å gjøre noe sammen. Dere kunne fått muligheten til å oppleve utelivet på stedet dere ferierte. En liten tur ut tåler du - selv om du må gjøre det med kjæresten din. Anonymkode: 25929...c0c 6 7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #3 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja. Han tar initiativ til å gjøre noe sammen. Dere kunne fått muligheten til å oppleve utelivet på stedet dere ferierte. En liten tur ut tåler du - selv om du må gjøre det med kjæresten din. Anonymkode: 25929...c0c Vi endte opp med å dra ut, siden han ville. Men han syntes fortsatt jeg er kjip siden jeg er mer «gira» på å gjøre det med venninner enn det jeg er med han. Anonymkode: aa1c0...ee7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #4 Skrevet 20. april 2023 Var det kun du som skulle bestemme hva dere skulle gjøre på turen da? Hva er det du liker å gjøre på byn som typen ikke skal se? Jeg hadde ihvertfall tenkt det hvis jeg var han. Eller at du synes han er kjedelig. Anonymkode: 1e97f...ee9 10
svartkatt Skrevet 20. april 2023 #5 Skrevet 20. april 2023 Jeg ville heller vært på byn med en kjæreste. Men jeg vil egentlig ikke på byn. Sånn sett er dere litt kjipe begge to 🤪 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #7 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Var det kun du som skulle bestemme hva dere skulle gjøre på turen da? Hva er det du liker å gjøre på byn som typen ikke skal se? Jeg hadde ihvertfall tenkt det hvis jeg var han. Eller at du synes han er kjedelig. Anonymkode: 1e97f...ee9 Det jeg pleier å gjøre på byen er å danse med venninnene mine. Det hadde jeg ikke gjort med kjæresten min da han ikke liker å danse. Jeg bestemte selvfølgelig ikke alt, og vi dro jo ut fordi han ville det. Anonymkode: aa1c0...ee7 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #8 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det jeg pleier å gjøre på byen er å danse med venninnene mine. Det hadde jeg ikke gjort med kjæresten min da han ikke liker å danse. Jeg bestemte selvfølgelig ikke alt, og vi dro jo ut fordi han ville det. Anonymkode: aa1c0...ee7 Hvis du blir med på byen for hans skyld, så synes jeg han kunne danset litt med deg for din skyld Anonymkode: 1e97f...ee9 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #9 Skrevet 20. april 2023 Er gørr kjedelig å dra ut på byen med kun kjæresten. Da er det bedre å dra å restaurant eller noe annet Anonymkode: a082d...47c 3 1
Fremmed fugl Skrevet 20. april 2023 #10 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Kjæresten min syntes jeg er kjip fordi når vi var på kjærestetur var jeg ikke så gira på å dra ut på byen fordi det kun var oss to, men på venninnetur var jeg mer gira på å dra ut. Er det kjipt av meg? Å ha mer lyst til å dra ut med venninner enn med kjæresten? Uteliv er liksom ikke en ting jeg er ute etter på kjærestetur, da er det heller andre romantiske ting man kan finne på. Venninnetur er annerledes føler jeg. Tanker? Anonymkode: aa1c0...ee7 Han vil nok få lov å dele også denne siden med deg. Syns du skal stille spørsmål med hvorfor du ikke syns det er stas å gå på byen med kjæresten din. Hva er farlig? 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #11 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Kjæresten min syntes jeg er kjip fordi når vi var på kjærestetur var jeg ikke så gira på å dra ut på byen fordi det kun var oss to, men på venninnetur var jeg mer gira på å dra ut. Er det kjipt av meg? Å ha mer lyst til å dra ut med venninner enn med kjæresten? Uteliv er liksom ikke en ting jeg er ute etter på kjærestetur, da er det heller andre romantiske ting man kan finne på. Venninnetur er annerledes føler jeg. Tanker? Anonymkode: aa1c0...ee7 Kan bare snakke for meg selv men forstår kjæresten din godt. Min kone har det på samme måte. Gidder ikke å spørre henne om å finne på noe lenger. Hun sier hun liker å slappe av hjemme, godt å ta det med ro i helgene , slitsom uke hevder hun. Men når det er jentekvelder er hun alltid med. Hun kan sikkert gi utallige forklaringer men basert på ting jeg har plukket opp over årene tror jeg det er en grunn til at hun foretrekker ikke vil reise på byen sammen med meg. Flørte med andre menn, booste selvtilliten, danse med andre, bli spandert på osv. Vanskelig med meg tilstede. Og det skaper en avstand utrygghet i forholdet. Du skal være glad han nevner hva han føler. Gi det litt mer tid og han slutter å snakke om det, antar grunnen til at du vil dra på byen aleine og vurderer femtiden for forholdet. Hadde du syntes det var stas om mannen din aldri ville finne på noe med deg, bare gutta stemning på byen og la dama sitte igjen hjemme. Anonymkode: 4ef1b...4e2 2 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #12 Skrevet 21. april 2023 Ja du er kjip. Du viser ganske tydelig at han ikke er tilstrekkelig til at du koser deg. Hva med å danse med venninner og ha mer en type date med mest prat og å se på livet med kjæresten? Du kan da begge deler, men om du synes det er kjedelig å være med ham er du litt på ville veier angående å forvalte forholdet godt. Dette sier jeg til tross for at jeg også ofte ønsker å gå på byen med flere, fordi jeg og min kjære har så mye alenetid sammen og dater såpass mye at sosial kontakt med flere ofte er mer savnet. Når min kjære elsker at jeg og han tar en tur ut sammen gjør jeg det likevel, og så tar jeg noen turer med venninner i tillegg. Når det er bare meg og min kjære er jeg 100% innstilt på å kose meg sammen med ham, på de premisser. Jeg har det ofte gøyere/livligere ute med venninner, men ser likevel verdien i å kose meg med ham alene. Spesielt siden han elsker disse kveldene oss to. Jeg går også med ham på fotballkamp innimellom, fordi han liker så godt at jeg er med, og han blir med på konserter og shopping for min del, med mer. Å være raus med hverandre er viktig. Anonymkode: 0500f...d7f 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #13 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Kan bare snakke for meg selv men forstår kjæresten din godt. Min kone har det på samme måte. Gidder ikke å spørre henne om å finne på noe lenger. Hun sier hun liker å slappe av hjemme, godt å ta det med ro i helgene , slitsom uke hevder hun. Men når det er jentekvelder er hun alltid med. Hun kan sikkert gi utallige forklaringer men basert på ting jeg har plukket opp over årene tror jeg det er en grunn til at hun foretrekker ikke vil reise på byen sammen med meg. Flørte med andre menn, booste selvtilliten, danse med andre, bli spandert på osv. Vanskelig med meg tilstede. Og det skaper en avstand utrygghet i forholdet. Du skal være glad han nevner hva han føler. Gi det litt mer tid og han slutter å snakke om det, antar grunnen til at du vil dra på byen aleine og vurderer femtiden for forholdet. Hadde du syntes det var stas om mannen din aldri ville finne på noe med deg, bare gutta stemning på byen og la dama sitte igjen hjemme. Anonymkode: 4ef1b...4e2 Dette for å være ærlig. Kan for så vidt kun snakke for meg selv, men tror dette gjelder mange jenter/damer selv om de kanskje ikke vil innrømme det, spesielt ikke for kjæresten. Anonymkode: e97eb...069
Gjest EmKay Skrevet 21. april 2023 #14 Skrevet 21. april 2023 Altså, jeg skjønner deg jo litt. Det blir litt høyere party-faktor med jentene, og det er en helt annen type gøy enn å gå ut med kjæresten. Vi går jo ut sammen noen ganger, og spesielt på ferie, men vi liker ulike ting. Han vil på pub, jeg vil på klubb. Han vil sitte å drikke, jeg vil danse, jeg digger karaoke, han hater det, osv. Så selv om det er hyggelig å gå ut sammen med han, blir det jo litt amputert for oss begge, fordi vi må tilpasse oss. Og da blir de jentekveldene der jeg ikke trenger ta hensyn til hva andre vil (siden jentene og jeg liker det samme) gøy på en annen måte. For min del handler det ikke om at jeg ønsker å flørte med andre, få bekreftelse på at jeg fortsatt "har det", osv. Altså, det booster selvtilliten å bli sjekket opp og pent takke nei, men det er ikke målet med å gå ut med jentene. Målet er å kunne senke skuldrene, slippe seg løs og bare kose seg med den praten og dansen man bare får med jentegjengen. Akkurat som gutta ikke får skikkelig guttastemning når jentene er med. Men, balanse er viktig. Å gjøre ting sammen er viktig. Så da er det rom for begge deler, og begge deler gøy Jeg hadde heller ikke syntes det var gøy om mannen alltid bare ville ut med gutta og ikke dele noen av de opplevelsene med meg.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #15 Skrevet 24. april 2023 AnonymBruker skrev (På 21.4.2023 den 13.34): Dette for å være ærlig. Kan for så vidt kun snakke for meg selv, men tror dette gjelder mange jenter/damer selv om de kanskje ikke vil innrømme det, spesielt ikke for kjæresten. Anonymkode: e97eb...069 Gutta er nok klar over det. Også kjæresten til TS Men hvis vi spør om det, eller ikke ikke ønsker det så blir vi oppfatte som kontrollerende osv. Damer krever at man skal stole på dem. Og vi gutta veit jo at andre damer vil hevde at der er røde flagg å ikke "tillate" dama å gå ut alene, hele tiden. Så da blir vi igjen hjemme alene, ser på gullrekka på fredag mens dama er uten med "venninner" i thigts og push up BH. I praksis blir dørmatter som bare må godta det. Når dama kommer hjem god og full 03:00 med nye menn på snapchat. Anonymkode: 4ef1b...4e2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #16 Skrevet 24. april 2023 Han synes sikkert det er veldig kjedelig å bare gjøre kjæresteting. Anonymkode: e7b27...085
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå