Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er gravid og vi har innsett at vi pga omstendighetene må velge abort. I den forbindelse lurer jeg på hva slags erfaringer folk har med abort når det gjelder parforholdet. Påvirket det dere på noen måte? 

Anonymkode: f4f77...085

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Merker ikke noe til den. Vi var enige om at det var best, selv om jeg synes det var trist. 

Er 12 år siden nå og vi har et meget godt forhold.

Anonymkode: d7937...84f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Merker ikke noe til den. Vi var enige om at det var best, selv om jeg synes det var trist. 

Er 12 år siden nå og vi har et meget godt forhold.

Anonymkode: d7937...84f

Godt å høre. Takk for at du delte ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Nei på ingen måte 

Anonymkode: f8aa9...cb2

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting. Vi var begge enige og det var noe vi gikkk gjennom sammen.

Anonymkode: bc200...e02

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg er gravid og vi har innsett at vi pga omstendighetene må velge abort. I den forbindelse lurer jeg på hva slags erfaringer folk har med abort når det gjelder parforholdet. Påvirket det dere på noen måte? 

Ikke i noen grad. Jeg måtte pga sykdom som gjør at jeg ikke kan bære frem flere barn. Ble uplanlagt gravid på cerazette mens jeg ammet så hadde baby fra før. Ble sterkt anbefalt å ta abort, hvis ikke kunne både jeg og baby i magen dø. Jeg er glad jeg tok abort i stedet for å prøve å beholde  det viste seg å være tvillinger. 

Det er sårt for meg personlig å tenke på at jeg kunne hatt tvillinger på snart 2 år nå. Tenk hvis alt i kroppen min fungerte supert så hadde det vært perfekt. Jeg har alltid ønsket meg tvillinger. 

Oss som par endret det ikke noe, vi tok den beste løsningen for hele familien. 

Anonymkode: a62a2...2a1

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for alle svar ❤️ jeg er så redd vi liksom alltid vil syns at vi mangler dette barnet og skli fra hverandre… men det gjør godt å se at det for andre ikke har påvirka forholdet sånn. 

AnonymBruker
Skrevet

Han ønsket ikke barnet, fikk aborten sin + 1 stk. kvinne som vil hate han livet ut. Kunne aldri vært sammen med han videre.

Anonymkode: c6430...639

• Liker 1
  • Hjerte 5
AnonymBruker
Skrevet

For meg var det mer reaksjonen han hadde da han fikk høre at jeg var gravid. 

Han ble drit sur og kalte meg en idiot flere ganger (dette er en fyr som ellers er veldig stabil og "sunn") Da jeg tok abort så hadde jeg så mye forakt at jeg endte det. 

Om begge er enige og ikke føler at den andre pusher så er det nok lite som endrer seg i ettertid. Det skal nok gå fint ts. 

Anonymkode: dfbef...af8

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg syns det var vanskelig og tungt, selv etter 20år. Jeg ville ikke ta abort, men han "tvang" meg på en måte!

Alltid "hatet" han for det. 

Fikk senere barn og glad for det!

Anonymkode: fc71b...7cb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg syns det var vanskelig og tungt, selv etter 20år. Jeg ville ikke ta abort, men han "tvang" meg på en måte!

Høres nesten ut som meg" Han "tvang" også meg til abort. Jeg prøver å bli gravid igjen. En del av meg hater han og hater barnet han har fra tidligere intenst.

Anonymkode: c3424...a03

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår av svarene her at det så klart kommer an på omstendighetene. Tvang og press og sinne fra den andre parten i en så sårbar situasjon må være veldig ødeleggende for respekten og kjærligheten mellom dere ❤️ unner ingen å gå gjennom det! 

TS

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Høres nesten ut som meg" Han "tvang" også meg til abort. Jeg prøver å bli gravid igjen. En del av meg hater han og hater barnet han har fra tidligere intenst.

Anonymkode: c3424...a03

Er dere fortsatt i forhold med disse mennene?

Anonymkode: 19119...4e0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...