Ragnaragna Skrevet 20. april 2023 #1 Del Skrevet 20. april 2023 Huleboeren Tor gikk som barne-tv på 90-tallet en gang. Introsangen var sånn her: En gang, et sted, for leeenge siden Fikk dinosaurer gå i fred de kunne leke og le der bodde Huleboeren Tor og hans familie så stor de bodde inni et fjell helt alene med seg selv og i slike gamle huler er både insekter og rotter jeg blir gal snart 😂 MÅ finne ut hvor jeg kan finne denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 20. april 2023 #2 Del Skrevet 20. april 2023 Ja 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnaragna Skrevet 20. april 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 20. april 2023 OMG! Du er den første jeg har spurt som vet hva jeg snakker om!! ❤️ Var det NRK som sendte den tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #4 Del Skrevet 21. april 2023 Finner ikke det på Google Anonymkode: 4a2fd...10d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ErikAvEnAnnenKonto Skrevet 13. august 2023 #5 Del Skrevet 13. august 2023 Glad det ikke bare er meg! Hadde den i opptak på VHS på 90-tallet og så den flere ganger. Kan fortsatt plutselig begynne å nynne på sangen de synger når Tor bygger seg eget hus og dinosaurene hjelper han og synger med 😅 «Og jeg ber, lær meg noe nytt! Men min familie har et sterkt gemytt. De ba meg dra (de ba ham dra) Langt bort fra dem (langt bort fra dem) Jeg var for nysgjerrig (han var for nysgjerrig) Få’kke reise hjem (få’kke reise hjem)» Skulle gjerne hatt den norske dubben, men uansett: etter heftig googling fant jeg til slutt originalen. Den heter «Stanley and the Dinosaurs» og ligger på YouTube. God fornøyelse 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnaragna Skrevet 13. august 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 13. august 2023 OMG!!!! Helt sykt at du fant den 😃😃😃 Gud, jeg fikk flashbacks av gode minner nå! Takk! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå