AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #1 Del Skrevet 20. april 2023 Hadde sa sist fredag i uke 4+3. blødde fre-søndag, bekreftet med hcg som droppet😞 i går og i dag har jeg hatt murringer i magen, og masse av dette? (Bilde) kan jeg virkelig ha eggløsning alt nå? Eller er det noe annet? Anonymkode: f4f67...b09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millaca Skrevet 20. april 2023 #2 Del Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hadde sa sist fredag i uke 4+3. blødde fre-søndag, bekreftet med hcg som droppet😞 i går og i dag har jeg hatt murringer i magen, og masse av dette? (Bilde) kan jeg virkelig ha eggløsning alt nå? Eller er det noe annet? Anonymkode: f4f67...b09 Jeg hadde en SA i uke 6 i slutten av september 2013. 24.10 satt jeg på nytt med positiv test i hånden, så er vell ikke umulig 😊 lykke til 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 20. april 2023 #3 Del Skrevet 20. april 2023 Dessverre vanskelig å si.. Det ser ikke helt ut som eggløsning. Dere får hoppe i høyet oh se om 16 dager 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2023 #4 Del Skrevet 24. april 2023 Det ser da vitterlig ut som eggløsningsslim. Anonymkode: 37864...fb2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 24. april 2023 #5 Del Skrevet 24. april 2023 Bare å hoppe i høyet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå