AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #1 Skrevet 20. april 2023 Har noen erfaring med natteskrekk hos voksne? Jeg prøver å finne ut av hva som feiler samboeren min. Han sovner alltid fort og dypt. Er helt håpløst å vekke han fra søvn. Jeg må sparke, skrike og slå borti han når han skal på jobb om morgenen. Jeg bråvåkner og blir skikkelig skremt om nettene når han plutselig kan kaste armene rundt om seg og skrike høyt. Flere ganger har han slått meg i ansiktet. Han gjør dette i søvne så klart, og husker ikke selv hva som har skjedd eller hva han har drømt. Noen ganger reiser han seg også fort opp av senga, akkurat som om han prøver å rømme fra noe. Men da våkner han og legger seg igjen. Jeg leste på nettet at søvnapne kan trigge natteskrekk, og skal undersøke nærmere om det kan ha en sammenheng. Vil gjerne høre deres erfaringer med dette. Anonymkode: 1c7c5...fcd
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #2 Skrevet 20. april 2023 Jeg har dette. Det trigges av alvorlig stress hos meg. Mentalt stress, ikke det å være travel. Hos meg er det et ganske klart tegn på at stresset begynner å bli skadelig for meg. Anonymkode: fa3fd...3a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå