Gå til innhold

Hvordan ordlegge seg når man har vært på et par dates, og funnet ut at vedkommende ikke er noen match for meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke så kjent med dating for å si det rett ut. Vi har chattet ca 4 uker, og møtt hverandre 2 ganger med 2 ukers mellomrom. Etter date nr 2 ble jeg sikker på at dette var feil for meg. Vedkommende må få beskjed, men hva skriver man ? Vedkommende sender mange hjerte emojies i hver mld, jeg gjør ikke det. Så har noen noe tips til hva jeg kan skrive ?

Anonymkode: c7463...725

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bare si at du er en veldig hyggelig person, men jeg kjenner ikke helt den rette kjemien. Ønsker deg masse lykke til videre. 

Anonymkode: a4572...b59

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bare si det rett ut på en høflig måte, typ, det har vært hyggelig å bli kjent men jeg kjenner at jeg har lyst å avslutte datingen. Føler at vi er for forskjellige. Er ikke så lett å vite hva man skal si, men det er bare slik. 

Anonymkode: f458c...fdb

AnonymBruker
Skrevet

"Hei, har hatt to hyggelige dates med deg men syns det er riktig å gi deg beskjed om at jeg ikke helt føler den rette kjemien for noe mere. Masse lykke til videre :) hilsen Navn"

Anonymkode: 61b2a...061

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

At det var hyggelig å treffes, men at kjemien ikke stemmer for et kjæresteforhold for din del. 

Anonymkode: a0110...321

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til videre er også ganske vanlig å skrive.

Anonymkode: a0110...321

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...