AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #1 Skrevet 20. april 2023 Pleier å komme en katt hit noen hanger som sitter på verandaen og ser inn. Jeg vet hvor den bor så den har et hjem. Men min katt blir helt forstyrret av dette og maser omtrent hele dagen. Jeg slipper han ut ofte, men når han kommer inn starter masingen igjen. Han maser når han ser katten i vinduet og han maser ellers. Tror ikke de har slåss. Kommer han til å slutte med denne jamringen? Flere med samme opplevelser her? Anonymkode: 4fff6...1c3 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #2 Skrevet 20. april 2023 Er vel kompisen til pus da. Sett inn katteluke med chipleser så kan din pus gå ut og inn når kompis kommer på besøk. Anonymkode: ea6a6...71e 3 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #3 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Er vel kompisen til pus da. Sett inn katteluke med chipleser så kan din pus gå ut og inn når kompis kommer på besøk. Anonymkode: ea6a6...71e Takk for tips 😊👍 Anonymkode: 4fff6...1c3 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #4 Skrevet 20. april 2023 Er begge kastrert/sterilisert? Anonymkode: daabe...b67
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #5 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er begge kastrert/sterilisert? Anonymkode: daabe...b67 Ja 😊 Anonymkode: 4fff6...1c3 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #6 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja 😊 Anonymkode: 4fff6...1c3 Da ville jeg bare sett an om de går overens og latt de henge med hverandre har du mulighet til å åpne et vindu så pus kan komme seg ut og inn selv? Eller som brukeren over sier, katteluke Anonymkode: daabe...b67 2 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #7 Skrevet 20. april 2023 Om de ikke sloss så tipper jeg de har blitt kompiser 😛 vår pus ble bestis med nabokatten her ❤️ de løp rundt og tullet sammen i hagene. Nabopus kom på trappa for å hente vår 😂 Anonymkode: d9de6...43c 3 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #8 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da ville jeg bare sett an om de går overens og latt de henge med hverandre har du mulighet til å åpne et vindu så pus kan komme seg ut og inn selv? Eller som brukeren over sier, katteluke Anonymkode: daabe...b67 Det skal jeg gjøre 😊 Ja har mulighet til det 😊👍 Anonymkode: 4fff6...1c3 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #9 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Om de ikke sloss så tipper jeg de har blitt kompiser 😛 vår pus ble bestis med nabokatten her ❤️ de løp rundt og tullet sammen i hagene. Nabopus kom på trappa for å hente vår 😂 Anonymkode: d9de6...43c 😻❤️ Anonymkode: 4fff6...1c3 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #10 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Om de ikke sloss så tipper jeg de har blitt kompiser 😛 vår pus ble bestis med nabokatten her ❤️ de løp rundt og tullet sammen i hagene. Nabopus kom på trappa for å hente vår 😂 Anonymkode: d9de6...43c Her også. Nå er de litt mer uvenner. Men nabokatten har sterkt markeringsbehov, og min katt skjønner ikke forskjell på lek og alvor 🤣 Anonymkode: 48b5e...db1 2
Maskinfører Skrevet 20. april 2023 #11 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Om de ikke sloss så tipper jeg de har blitt kompiser 😛 vår pus ble bestis med nabokatten her ❤️ de løp rundt og tullet sammen i hagene. Nabopus kom på trappa for å hente vår 😂 Anonymkode: d9de6...43c 😻♥️♥️
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #12 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Pleier å komme en katt hit noen hanger som sitter på verandaen og ser inn. Jeg vet hvor den bor så den har et hjem. Men min katt blir helt forstyrret av dette og maser omtrent hele dagen. Jeg slipper han ut ofte, men når han kommer inn starter masingen igjen. Han maser når han ser katten i vinduet og han maser ellers. Tror ikke de har slåss. Kommer han til å slutte med denne jamringen? Flere med samme opplevelser her? Anonymkode: 4fff6...1c3 Ja. Er det to hankatter? De er sikkert venner. Min katt ( kastrert hankatt ) har en venn som er ca like gammel. Han kommer hit og sitter og ser i luka til min katt, og i vinduene. Dessverre har han også blitt husvarm, og kommer inn for å snacke litt. De er faktisk venner og henger sammen ute. Men det er aboslutt ikke alle han er venner med. Anonymkode: 1234c...8db 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #13 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja. Er det to hankatter? De er sikkert venner. Min katt ( kastrert hankatt ) har en venn som er ca like gammel. Han kommer hit og sitter og ser i luka til min katt, og i vinduene. Dessverre har han også blitt husvarm, og kommer inn for å snacke litt. De er faktisk venner og henger sammen ute. Men det er aboslutt ikke alle han er venner med. Anonymkode: 1234c...8db Ja er to hannkatter. Koselig da 😻 Han her har ikke kommet inn enda. Anonymkode: 4fff6...1c3
lillevill Skrevet 21. april 2023 #14 Skrevet 21. april 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ja er to hannkatter. Koselig da 😻 Han her har ikke kommet inn enda. Anonymkode: 4fff6...1c3 Det er ikke så lurt at han blir husvarm. Han har nok et annet hjem. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #15 Skrevet 21. april 2023 lillevill skrev (1 time siden): Det er ikke så lurt at han blir husvarm. Han har nok et annet hjem. Sant det. Jeg vet hvor han bor 😸 Anonymkode: 4fff6...1c3
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #16 Skrevet 22. april 2023 Så at de lekte sammen uti Hagen i dag 😸😻 Anonymkode: 4fff6...1c3 1
AnonymBruker Skrevet 22. april 2023 #17 Skrevet 22. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så at de lekte sammen uti Hagen i dag 😸😻 Anonymkode: 4fff6...1c3 Igår 😊 Anonymkode: 4fff6...1c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå