Gå til innhold

Nabokatt gjør katten min helt forstyrret

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Pleier å komme en katt hit noen hanger som sitter på verandaen og ser inn. Jeg vet hvor den bor så den har et hjem. Men min katt blir helt forstyrret av dette og maser omtrent hele dagen. Jeg slipper han ut ofte, men når han kommer inn starter masingen igjen. Han maser når han ser katten i vinduet og han maser ellers. Tror ikke de har slåss. Kommer han til å slutte med denne jamringen? Flere med samme opplevelser her?

Anonymkode: 4fff6...1c3

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er vel kompisen til pus da. Sett inn katteluke med chipleser så kan din pus gå ut og inn når kompis kommer på besøk.

Anonymkode: ea6a6...71e

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Er vel kompisen til pus da. Sett inn katteluke med chipleser så kan din pus gå ut og inn når kompis kommer på besøk.

Anonymkode: ea6a6...71e

Takk for tips 😊👍

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Er begge kastrert/sterilisert?

Anonymkode: daabe...b67

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er begge kastrert/sterilisert?

Ja 😊

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja 😊

Da ville jeg bare sett an om de går overens og latt de henge med hverandre :) har du mulighet til å åpne et vindu så pus kan komme seg ut og inn selv? Eller som brukeren over sier, katteluke :)

• Liker 2
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Om de ikke sloss så tipper jeg de har blitt kompiser 😛 vår pus ble bestis med nabokatten her ❤️ de løp rundt og tullet sammen i hagene. Nabopus kom på trappa for å hente vår 😂

Anonymkode: d9de6...43c

• Hjerte 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Da ville jeg bare sett an om de går overens og latt de henge med hverandre :) har du mulighet til å åpne et vindu så pus kan komme seg ut og inn selv? Eller som brukeren over sier, katteluke :)

Det skal jeg gjøre 😊 Ja har mulighet til det 😊👍

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Om de ikke sloss så tipper jeg de har blitt kompiser 😛 vår pus ble bestis med nabokatten her ❤️ de løp rundt og tullet sammen i hagene. Nabopus kom på trappa for å hente vår 😂

😻❤️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Her også. Nå er de litt mer uvenner.  Men nabokatten har sterkt markeringsbehov, og min katt skjønner ikke forskjell på lek og alvor 🤣

Anonymkode: 48b5e...db1

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

😻♥️♥️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Pleier å komme en katt hit noen hanger som sitter på verandaen og ser inn. Jeg vet hvor den bor så den har et hjem. Men min katt blir helt forstyrret av dette og maser omtrent hele dagen. Jeg slipper han ut ofte, men når han kommer inn starter masingen igjen. Han maser når han ser katten i vinduet og han maser ellers. Tror ikke de har slåss. Kommer han til å slutte med denne jamringen? Flere med samme opplevelser her?

Ja. Er det to hankatter? De er sikkert venner.

Min katt ( kastrert hankatt ) har en venn som er ca like gammel. Han kommer hit og sitter og ser i luka til min katt, og i vinduene. Dessverre har han også blitt husvarm, og kommer inn for å snacke litt. De er faktisk venner og henger sammen ute. Men det er aboslutt ikke alle han er venner med. 

Anonymkode: 1234c...8db

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ja. Er det to hankatter? De er sikkert venner.

Min katt ( kastrert hankatt ) har en venn som er ca like gammel. Han kommer hit og sitter og ser i luka til min katt, og i vinduene. Dessverre har han også blitt husvarm, og kommer inn for å snacke litt. De er faktisk venner og henger sammen ute. Men det er aboslutt ikke alle han er venner med. 

Anonymkode: 1234c...8db

Ja er to hannkatter. 
Koselig da 😻 Han her har ikke kommet inn enda. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ja er to hannkatter. 
Koselig da 😻 Han her har ikke kommet inn enda. 

Det er ikke så lurt at han blir husvarm. :P Han har nok et annet hjem. 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
lillevill skrev (1 time siden):

Det er ikke så lurt at han blir husvarm. :P Han har nok et annet hjem. 

Sant det. Jeg vet hvor han bor 😸

AnonymBruker
Skrevet

Så at de lekte sammen uti Hagen i dag 😸😻

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Så at de lekte sammen uti Hagen i dag 😸😻

Igår 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...