AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #1 Skrevet 20. april 2023 Hei. Vi bor rett ved en strand som vi er mye på. Inngangen vår er ikke et eget rom, så mye av sanda fra gangen kommer gjerne inn i stua. Vi leier, så noen særlige forandringer med det får jeg ikke gjort. Dere vet sånne skomatter med kant? De er veldig praktiske, og jeg skulle gjerne hatt en sånn som man faktisk kan stå på og ta av skoa på, men finner ikke en i stor str typ 1 x 1, 5 meter... Målet er at jeg vil unngå å tråkke på selve gulvet med sko. Jeg kunne hatt et vanlig teppe, men uten kanten vil sanda likevel komme på avveie... Hva heter sånne matter? Finnes det? Vurderer å ta sånn man har i bagasjerommet på bil, men vet ikke hva det heter.. Anonymkode: 5a482...f01
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #2 Skrevet 20. april 2023 PS. Det hjelper ikke å dunke av sanda utenfor. Anonymkode: 5a482...f01
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #3 Skrevet 20. april 2023 Denne samler opp mye. https://mekk.no/bagasjeromsmatte-90x85-cm-univ-180569?gclid=EAIaIQobChMI4rn_uqW5_gIVJgd7Ch0uugHpEAQYFiABEgIEY_D_BwE Anonymkode: 05adb...b21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå