Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har veldig nylig flyttet fra samboer. Jeg har nok vært igjennom kjærlighetssorgen lenge før jeg turte å ta steget og gå i fra, og kjenner ikke på annet enn lettelse og at dette føles helt rett. Hadde store planer om å være singel lenge og ta vare på meg selv, men så da.. så kommer det jo en mann inn fra sidelinjen som virker som verdens fineste fyr og jeg klarer ikke å slutte og tenke på han. Det er gjensidig interesse fra begge parter og alt virker veldig bra. Det er snakk om kun 1mnd siden jeg ble alene..

Hvor tidlig er FOR tidlig for å starte noe nytt? Erfaringer?

Anonymkode: 938c0...d99

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er galskap å starte noe før man har vært alene ett år.

Anonymkode: 060fa...496

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette må man føle på helt selv!🥰 Jeg var gift med en mann i 6 år, et ekteskap som hadde vært ødelagt og følelsesmessig dødt de siste to årene. Det var ingen fysisk berøring, kosing eller sex. Ingen varme følelser, var gift mes fordi vi har barn sammen og fordi han sliter psykisk og var nødt til å ha noen til å hjelpe han i hverdagen.

Når jeg endelig gikk, så tok det 1,5 mnd til jeg møtte min nye kjæreste, og vi har nå vært sammen i 11 år. Som deg var jeg også ferdig med kjærlighetssorgen leeenge før jeg gikk, det var en lettelse.

Så at 1 mnd er for tidlig trenger ikke å stemme for alle - du må som sakt selv føle på hva som er rett for DEG! 🥰

Anonymkode: 8fd35...1b2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det helt så individuelt så du må kjenne på det selv! 

Generelt bør man bruke god tid på å date og bli kjent med daten før man går inn i noe forhold, men det er ingen regel på hvor fort etter brudd man er klar for å date igjen. Føler du deg klar nå så date i vei :) Men om du kjenner underveis i datingen at du savner eksen eller bare å ha "noen der" så er du nok ikke klar for å få følelser for noen nye. Det er også fort gjort å romantisere mye relasjoner fordi man så gjerne vil være i et forhold, at du tidlig begynner å tenke på å gjøre de samme tingene med han som med eksen eller alle tingene du skulle ønske du gjorde med eksen. Så vær oppmerksom på at lengselen etter et forhold ikke lurer deg til å tro at du har følelser for akuratt han. Det er viktig å være på et sted hvor man trives som singel når man dater, hvis ikke havner man fort i relasjoner med feil mann. 

Anonymkode: 14e2c...930

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er galskap. Men av til må man være litt gal. Trolig har det vært slutt mellom deg og eksen din lenge mentalt.

Jeg fant en ny etter 3 måneder. Galskap. Men her er vi. 7 år etter. Vi har lidenskap og kos, og vi er sjelevenner. Hadde vært galskap å gå glipp av dette. Men vi tok oss god tid 😊 Visste ikke om vi bare likte forelskelsen, evt om vi bare var uttørstet på nærhet.

Anonymkode: 88a5c...1f6

AnonymBruker
Skrevet

Nesten som jeg kunne skrevet dette selv. Bare jeg ligger litt foran i løypa. Gjorde det slutt med eksen for 6 mnd siden (vi var sammen i 10 år), som deg var jeg ferdig med forholdet for lenge siden og jeg hadde ingen kjærlighetssorg da jeg gikk. Var som en annen her skriver utsultet på nærhet og intimitet. Møtte en ny fyr 1 uke etter at vi gjore det slutt, tilfeldigvis på en konsert. Nå har vi holdt på siden da, i begynnelsen var det kun nærhet og sex jeg var ute etter og lovet meg å ikke bli forelsket.. "Desverre" her jeg ikke klart å holde det løfte, men vi tar drt veldig, veldig langsomt, så får vi se hva som utvikler seg. 

Anonymkode: 7ffee...6d3

AnonymBruker
Skrevet

Som de fleste andre skriver: Dette er opp til deg. Det finnes ingen fasit her.

Jeg brukte tid. Men det er meg. Du har møtt noen du ikke klarer å slutte å tenke på, og det ville være synd å la ham gå fordi noen sier til deg at det er for tidlig. Det er ditt liv, og du skal gå din egen vei.

Anonymkode: f5664...260

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...