Gå til innhold

Hvilken blomst er dette?

l86

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hva slags blomst dette er? Den har plutselig begynt å vokse i bedet mitt i vår, det er mulig det er en slags løkplante jeg har plantet uten at jeg helt husker hva det er, eller så er det noe som har spredt seg fra et annet sted. Jeg har forsøkt å finne den gjennom en plante app jeg har, men det eneste forslaget jeg får opp er rød skogfrue, men jeg er ikke så sikker på at det er det det er. Er det noen som har noen forlag til hvilken blomst dette er? 

7124FBC2-E14C-497A-8F7B-D0D698055A22.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
l86 skrev (6 minutter siden):

Er det noen som vet hva slags blomst dette er? Den har plutselig begynt å vokse i bedet mitt i vår, det er mulig det er en slags løkplante jeg har plantet uten at jeg helt husker hva det er, eller så er det noe som har spredt seg fra et annet sted. Jeg har forsøkt å finne den gjennom en plante app jeg har, men det eneste forslaget jeg får opp er rød skogfrue, men jeg er ikke så sikker på at det er det det er. Er det noen som har noen forlag til hvilken blomst dette er? 

7124FBC2-E14C-497A-8F7B-D0D698055A22.jpeg

Det der er jo rødspette......merkelig at dere på kg har så lite peiling på blomster.

Anonymkode: 1c221...f9a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det der er jo rødspette......merkelig at dere på kg har så lite peiling på blomster.

Rødspette er en fisk. Om du mener det er en blomst i tillegg, er det et svært lokalt kallenavn der du kommer fra i så fall. Det er ingen blomst som heter rødspette i virkelighetens verden. 

Prøv å google rødspette. Alt du får opp er den flate flyndrefisken og middager med rødspettefisk... Ikke en eneste blomst.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Har du noen gode bilder av denne såkalte rødspette-blomsten? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...