AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #1 Del Skrevet 20. april 2023 Hei! Da skal jeg starte på dobbel dose letrozol denne mnd, da blodprøver peker i retning mot pco. Er litt sent ute, men gyn sa det var verdt et forsøk men at jeg måtte være forberedt på at det ikke hadde effekt. Er på cd 7 idag, noen som har begynt på det så sent? Skal ta i 5 dager. Har sene eggløsninger (cd 22 forrige mnd). Så vi kom fram til at det skader vel ikke å prøve. Anonymkode: a9405...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #2 Del Skrevet 20. april 2023 Ingenting å bekymre seg over, bare å begynne. Anonymkode: 5f4c5...548 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #3 Del Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingenting å bekymre seg over, bare å begynne. Anonymkode: 5f4c5...548 Ja skal begynne, som avtalt med legen.😊 bare lurte på om noen hadde erfaringer med å begynne så sent i syklus, og om det hadde effekt. Anonymkode: a9405...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 21. april 2023 #4 Del Skrevet 21. april 2023 Jeg begynte på dag 3-7 og ser ikkje noe grunn til at dag 7 har noe å si. Ofte får man (kan) få eggløsning dag 10-25 etter siste pille. Bare ikke ta eggløsning tester, spør gynekolog om ultralyd dag 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå