AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #1 Skrevet 20. april 2023 Chattet noen dager med en fyr som jeg ser på som en veldig bra match. Vi har ikke møttes enda men vært innom at det må vi jo snart. Utover i samtalene har han vært litt flørtete, både ift utseende og personligheten min. Han har også vært tydelig på at han syns det er så fint å bli kjent med meg. Sist, ifbm at han skrev det var fint å bli kjent, så la han til at han for tiden er overarbeidet og har et par intense uker nå, men at han syns det var herlig å bli kjent med meg. Jeg klarte da det som "jeg har egentlig ikke tid til deg nå, dette må vente". Derfor svarte jeg, for å være raus og grei, tenkte jeg... "Da kan jo du ta kontakt om et par uker hvis du vil, jeg er også travel, men håper vi snakkes igjen". Dette er nå tre dager siden. Responsen hans var et hjerte. Var jeg avvisende? Jeg vet, etter å ha lest gjennom alt han skrev, at han mente at det var mye finere å snakke med meg enn å bruke tid på alt han egentlig måtte. Men så tolker jeg det feil. Tidligere hadde han også skrevet at han ønsket vi skulle holde kontakt. Hva har jeg gjort og hvordan ble dette oppfattet tro? Bør jeg bare vente og se om han tar kontakt eller bør jeg sende et par ord? Uff..... Råd mottas med takk. Anonymkode: c2d3f...cd7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #2 Skrevet 20. april 2023 Hvor har DU dritet deg ut? Nei. Du har ikke gjort noe. Han virker ikke så interessert, that's it Anonymkode: f1bef...6d7 13
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #3 Skrevet 20. april 2023 Jeg syns din melding var helt ok. Du kan jo sende en melding i ny og ned bare med en kommentar om at du nettopp så en veldig bra film eller lignende, bare for å se om han bilholde kontakten, Anonymkode: 9c9c3...523
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #4 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor har DU dritet deg ut? Nei. Du har ikke gjort noe. Han virker ikke så interessert, that's it Anonymkode: f1bef...6d7 Ved å be han vente med å ta kontakt? Var ikke det rart av meg? Ja kan godt tenkes du har rett i at han ikke er så interessert. Men det blir jo motstridende ift hva han sier: "jeg vil snakke med deg igjen", "jeg har lyst til å bli bedre kjent med deg", pluss at han sier han syns jeg er nydelig osv.... Er vel ikke helt der at jeg tror han er uinteressert egentlig.... Ts Anonymkode: c2d3f...cd7 1 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #5 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg syns din melding var helt ok. Du kan jo sende en melding i ny og ned bare med en kommentar om at du nettopp så en veldig bra film eller lignende, bare for å se om han bilholde kontakten, Anonymkode: 9c9c3...523 Så det var ikke avvisende av meg....? Anonymkode: c2d3f...cd7
Bombasi Skrevet 20. april 2023 #6 Skrevet 20. april 2023 Det eneste du driter deg ut med rundt dette er at du overtenker noe helt vanvittig. Og hva stopper deg i å ta kontakt med han nå? Fyr av en melding ala "Hei. Jeg tenker på deg og lurer på hvordan det står til i denne hektiske tiden din?" o.l. 14
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #7 Skrevet 20. april 2023 Bombasi skrev (1 minutt siden): Det eneste du driter deg ut med rundt dette er at du overtenker noe helt vanvittig. Og hva stopper deg i å ta kontakt med han nå? Fyr av en melding ala "Hei. Jeg tenker på deg og lurer på hvordan det står til i denne hektiske tiden din?" o.l. Jeg er Infj, vi har overtenking som jobb. Ja.. Klart jeg kan men er nok litt stolt og redd for å være den som "jakter" en mann. Det er ikke attraktivt. Anonymkode: c2d3f...cd7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #8 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Så det var ikke avvisende av meg....? Anonymkode: c2d3f...cd7 Nei, det syns jeg ikke. Du viste forståelse for at han er opptatt samtidig som du viste interesse for videre kontakt med å skrive at du håper dere snakkes igjen. Ikke bekymre deg noe mer for den meldingen Anonymkode: 9c9c3...523 1
Bombasi Skrevet 20. april 2023 #9 Skrevet 20. april 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er Infj, vi har overtenking som jobb. Ja.. Klart jeg kan men er nok litt stolt og redd for å være den som "jakter" en mann. Det er ikke attraktivt. Anonymkode: c2d3f...cd7 Hehe. Det betyr likevel ikke at du bør gjøre det. Vet du hva som er enda mindre attraktivt? Å mangle initiativ og å være kostbar. Og de fleste mennesker elsker spontan oppmerksomhet. Og det er ikke slik at du jakter/maser når det har gått flere dager siden sist dere snakket. Det er minst like viktig å holde hverandre "varme", selv i en hektisk tid. Endret 20. april 2023 av Bombasi 7
Rakfisken Skrevet 20. april 2023 #10 Skrevet 20. april 2023 Synes du har gjort det riktige - gir ham rom i en travel tid, og samtidig viser interesse for videre kontakt. Tipper du hører fra ham snart. 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #11 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det syns jeg ikke. Du viste forståelse for at han er opptatt samtidig som du viste interesse for videre kontakt med å skrive at du håper dere snakkes igjen. Ikke bekymre deg noe mer for den meldingen Anonymkode: 9c9c3...523 OK. Takk.... Puh. Men nå vet jeg jo han er opptatt,og han vet at jeg gir han tid, men hvis han er interessert, når burde jeg forvente å høre noe? Ts Anonymkode: c2d3f...cd7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #12 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvor har DU dritet deg ut? Nei. Du har ikke gjort noe. Han virker ikke så interessert, that's it Anonymkode: f1bef...6d7 Hvor får du det fra at han ikke er interessert? Så fordummende spekulasjon at jeg ikke har ord.. Han har mye arbeid / intense arbeidsuker - som han vil fokusere på for å komme i mål... Det er den opplysningen han har gitt, så da forholder man seg til det. Ufattelig lite voksent å spekulere. TS, du må også slutte å overtenke så j#"¤% - ønsker du å sende han en kort koselig melding så gjør du selvfølgelig det. Anonymkode: d5eba...d5a 1 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #13 Skrevet 20. april 2023 Bombasi skrev (1 minutt siden): Hehe. Det betyr likevel ikke at du bør gjøre det. Vet du hva som er enda mindre attraktivt? Å mangle initiativ og å være kostbar. Og de fleste mennesker elsker oppmerksomhet. Veldig sant det du sier faktisk... Hm.. Takk! Ts Anonymkode: c2d3f...cd7 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #14 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor får du det fra at han ikke er interessert? Så fordummende spekulasjon at jeg ikke har ord.. Han har mye arbeid / intense arbeidsuker - som han vil fokusere på for å komme i mål... Det er den opplysningen han har gitt, så da forholder man seg til det. Ufattelig lite voksent å spekulere. TS, du må også slutte å overtenke så j#"¤% - ønsker du å sende han en kort koselig melding så gjør du selvfølgelig det. Anonymkode: d5eba...d5a Fordummende? Det er DIN mening. Jeg har lang erfaring. Jeg vet hva jeg snakker om. Anonymkode: f1bef...6d7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #15 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvor får du det fra at han ikke er interessert? Så fordummende spekulasjon at jeg ikke har ord.. Han har mye arbeid / intense arbeidsuker - som han vil fokusere på for å komme i mål... Det er den opplysningen han har gitt, så da forholder man seg til det. Ufattelig lite voksent å spekulere. TS, du må også slutte å overtenke så j#"¤% - ønsker du å sende han en kort koselig melding så gjør du selvfølgelig det. Anonymkode: d5eba...d5a Takk for at du skrev dette. Og jeg er enig. Han har ikke gitt noen signaler på at han IKKE er interessert. Tvert i mot faktisk. Han er en voksen mann på 52 år, ikke en ung player... Og ja jeg jobber med den overtenkingen. Lettere sagt enn gjort. Må nok overtenke det litt før jeg lander😅ts Anonymkode: c2d3f...cd7 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #16 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordummende? Det er DIN mening. Jeg har lang erfaring. Jeg vet hva jeg snakker om. Anonymkode: f1bef...6d7 Kan du vennligst fortelle, ut fra din erfaring, hvor du får det fra at han ikke er interessert? Ts Anonymkode: c2d3f...cd7 2
Sølvpilen Skrevet 20. april 2023 #17 Skrevet 20. april 2023 Send han en melding i morgen og ønsk han en riktig fin helg 🙂. 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #18 Skrevet 20. april 2023 Rakfisken skrev (5 minutter siden): Synes du har gjort det riktige - gir ham rom i en travel tid, og samtidig viser interesse for videre kontakt. Tipper du hører fra ham snart. Takk skal du ha. Jeg håper du har rett ❤️ Anonymkode: c2d3f...cd7 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #19 Skrevet 20. april 2023 Sølvpilen skrev (Akkurat nå): Send han en melding i morgen og ønsk han en riktig fin helg 🙂. Kan jo det... Men det er da det er kult hvis han svarer "takk, god helg til deg også"..... 😝Da vet jeg vel hvertfall hvor jeg har han.... Tror jeg må ta opp tråden på et vis og skrive noe med litt mer snert.... Vet ikke helt. Anonymkode: c2d3f...cd7
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #20 Skrevet 20. april 2023 Slutt å overtenke. Han sa at han hadde noen intense og travle uker fremover. Jeg ville tolket det som at han, akkurat nå, ikke har tid eller kapasitet til å kaste seg inn i en ny og spennende datingfase, og at han vil vente litt med å møtes til han ikke har tankene så fulle av andre ting. Dating kan være litt nervepirrende; man prøver å bli kjent med noen ny, prøver å vise den beste siden av seg osv, og det tar en god del energi. Det kan jo være at han egentlig ikke er så interessert, eller trenger noen uker på seg til å manne seg opp til å møtes om han er nervøs, men det finner du ut av etterhvert. Det har gått noen dager nå, så du kan jo sende på han en enkel melding og se hvordan han responderer. Ta et dypt pust og senk skuldrene. Dere har bare snakket litt i kort tid, så du har ingenting å tape på dette tidspunktet. Om han er interessert eller ikke finner du ut av etterhvert Anonymkode: 0d3f6...8e7 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå