Tiuren Skrevet 20. april 2023 #21 Skrevet 20. april 2023 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Så fint! Da hadde vi fort fått avklart at vi ikke var en god match. Jeg ønsker ikke å leve med og stifte familie med noen som stemmer i mot mine grunnleggende rettigheter og eksistens som kvinne og som ikke ønsker å ivareta de mest utsatte gruppene i samfunnet som fattige, rusmisbrukere, homofile etc Menn fra høyresiden er en dealbreaker og felles politisk engasjement som felles interesse er viktig for meg i et forhold. Har opplevd én gang at vi var så mismatch politisk at det ikke ble en andre date men utenom det så har jeg ingen problem med å finne meg en likesinnet mann. De fleste menn er heldigvis enig i at kvinner fortjener samme rettigheter som menn og er ikke hyklere som stemmer på et parti som gjør det motsatte Anonymkode: 1aa35...b3a Så bra, da vil du aldri få vite hva jeg mener om dette eller om jeg bare hykler med å stemme "rett parti". PS: hvilke parti kan man stemme på for å "stemme i mot dine grunnleggende rettigheter og eksistens som kvinne"? Etter det jeg forstår er alle parti på Stortinget for likestilling og i praksis for abort (om det er noe slikt du mener). Endret 20. april 2023 av Tiuren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå