AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #1 Skrevet 20. april 2023 Her er et par ting som kvinner blir glade for å få høre: 1. "Skal du virkelig ha på deg det der?" Dette viser at du legger merke til hva hun har på seg og bryr deg om hvordan hun kler seg. Kvinner elsker det. 2. "Du overreagerer" Dette viser at du ikke lar følelser styre deg, men har beina godt plantet på jorden, hvor du prøver å få henne med også. 3. "Du kan ikke gjøre noe riktig" Dette viser at du vil vise hvordan ting skal gjøres og du tar ansvar. 4. "Er det nå du har den månedelige uken?" Dette viser at du er opptatt av hvordan det står til med henne, at du merker at hun ikke er helt seg selv. 5. "Kan jeg kysse deg?" Dette viser at du er interessert i henne og vil gjøre noe romantisk sammen med henne. Kvinner elsker dette spørsmålet! Anonymkode: 42690...9cc 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #2 Skrevet 20. april 2023 «du har vunnet 10 millioner!» det hadde jeg, en kvinne, blitt glad for å høre! Flere: - Hverken Erna Solberg eller Jonas Gahr Støre vil noen gang få makt i Norge igjen! - Noen skjøt Putin (eller Erdogan) i bakhodet i natt! - Edderkopper er utryddet! - det er funnet opp en teknologi som kan styre været slik av det vil regne max to ganger i uka og da kun på natten - ultraprosessert mat vil bli forbudt i hele verden fra neste år! Og det samme med fast fashion! - En okse har spiddet en tyrefekter! - Bestanden av blåhval og sibirtiger er økende - Fertiliteten hos mennesker har gått ned kraftig, heretter vil ingen kvinne kunne bære frem mer enn max to barn - Anonymkode: a4593...19c 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #3 Skrevet 20. april 2023 "Hvorfor er du så følsom" "Eksen min og jeg pleide å..." "Jeg vet hvordan du har det" "Jeg er ikke ute etter et forhold akkurat nå" Anonymkode: 42690...9cc
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #4 Skrevet 20. april 2023 "Min er 21 cm målt fra oversiden 😊" Anonymkode: 118b2...005 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #5 Skrevet 20. april 2023 "Du er stygg og dum" er det vi blir mest glad for å høre. Det betyr at han er så glad i deg,at han vil nekte deg å gå ut og snakke med andre mennesker. Han vil bare ha deg for seg selv. Anonymkode: 2868c...dc2 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2023 #6 Skrevet 21. april 2023 😁 "La meg gjøre dette, for dette kan du ikke". Viser at du tar ansvar og er handy. "Gå og bak et brød eller noe". Viser at du ønsker at hun skal bygge opp mestring rundt noe hun kan. "TV'en er mitt område, kjøkkenet er ditt". Viser at du vier henne ekstraordinær plass i huset - sitt eget sted. Kvinner elsker albuerom. "Du er ikke så syk som du tror. Jeg har hatt det verre". Viser at du ønsker henne det beste i et svakt øyeblikk, og minner henne på om at mannesykdom er verre. "Hysj!" Dette lærer henne å være selvdisiplinert. Kvinner elsker slike påminnere. "Jeg har begrenset bankkortet ditt" Viser at du er økonomisk og at du vil hjelpe henne med sparing. "Dette trenger vi ikke, legg det på plass" Et økonomisk råd kvinner elsker å høre på butikken. "Kanskje". Et perfekt svar på det meste kvinner spør om. "Ro deg ned og pust med magen". Viser at du er en balansert type med gode meditative råd. Anonymkode: 95431...11e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå