AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #1 Skrevet 20. april 2023 I går hadde kjæresten og jeg en meldingsutveksling. Han hadde handlet i en butikk, og sendte bilde (noe vi hadde avtalt han skulle kjøpe), og jeg sendte positivt svar. Så skrev han at han skulle vanne planter og så noen flere frø. Jeg skrev bra, og at mine planter ser dårlig ut, men kanskje håp om de etterhvert kommer ut. Han skrev at det kunne jeg gjøre nå! Jeg skrev at det blir vel for kaldt. Svaret var at da kunne jeg vel så andre frø ute, planter som tåler litt lavere temperaturer bedre. Skrev at jo, men sånne frø har jeg ikke nå. Han skrev at mange butikker har sånne frø! Kjente meg irritert her, ALT handler jo om planter, og jeg vet at han har sånne frø selv og jeg trodde dette skulle være et felles prosjekt. Så jeg skrev: Har ikke du og sånne frø? Ikke noe svar. Sendte den meldingen rundt 20 i går kveld. Skrev rundt midnatt en melding med: Ok, så du bare ignorerer meg? Og, ikke flørting, planter er mye mer interessant? Ikke fått noe svar. Er det vanlig med en kjæreste som er mer opptatt av å skrive om frø og planter enn om å møtes, legge planer, skrive noe flørtende og gøy? Kjenner jeg er irritert, veldig skuffet. Vurderer å bare dumpe fyren om det er slike meldinger som skal være framtiden med han. Anonymkode: e8f32...f06
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #2 Skrevet 20. april 2023 Er dette en seriøs meldingsutveksling fra din side? "Ok, så du bare ignorerer meg? Og, ikke flørting, planter er mye mer interessant? Ikke fått noe svar." Dette må være årets mest passiv aggressive svar Er mannen smart så holder han seg til plantene sine Anonymkode: ef112...6b9 19 6
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #3 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er dette en seriøs meldingsutveksling fra din side? "Ok, så du bare ignorerer meg? Og, ikke flørting, planter er mye mer interessant? Ikke fått noe svar." Dette må være årets mest passiv aggressive svar Er mannen smart så holder han seg til plantene sine Anonymkode: ef112...6b9 Ok. Du synes det er greit å ignorere kjæresten sin altså? Meldingen jeg sendte før dette, som ble ignorert, var jo bare: Har ikke du også sånne frø? Hvorfor synes du det er ok å ikke svare? Anonymkode: e8f32...f06 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #4 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er dette en seriøs meldingsutveksling fra din side? "Ok, så du bare ignorerer meg? Og, ikke flørting, planter er mye mer interessant? Ikke fått noe svar." Dette må være årets mest passiv aggressive svar Er mannen smart så holder han seg til plantene sine Anonymkode: ef112...6b9 Det var jo selvsagt ikke del av meldingen, det kom da klart fram. Anonymkode: e8f32...f06
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #6 Skrevet 20. april 2023 Stakkars fyr, skjønner godt om han ghoster deg. Ja, det er helt vanlig å heler ville snakke om ting som frø, siden det tydeligvis er en interesse, enn nevrotisk harry flørting. Jesus… Anonymkode: 3625d...a11 2 1
Rosa Sløyfe Skrevet 20. april 2023 #7 Skrevet 20. april 2023 var vel kanskje opptatt da. man trenger da ikke sende mld 24\7 1 1
Nysådd Skrevet 20. april 2023 #8 Skrevet 20. april 2023 Du er den samme som stadig oppretter tråder hvor mangel på flørting i form av tekstmeldinger er tema, ikke sant? i så fall gjetter jeg på at grunnen til at han ikke svarer er at alt han prøver på er galt uansett, så det er ingen vits i å prøve. 8 3
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #9 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Ok. Du synes det er greit å ignorere kjæresten sin altså? Meldingen jeg sendte før dette, som ble ignorert, var jo bare: Har ikke du også sånne frø? Hvorfor synes du det er ok å ikke svare? Anonymkode: e8f32...f06 Hva med din egen kommunikasjon? Var ikke mye flørting eller «gøy» i ditt bidrag heller. Dere hadde en meldingsutveksling konkret om planter, og da er det heller ikke naturlig at det bakes inn flørting og kliss. Makan. Hadde jeg vært han så hadde jeg valgt plantene mine over deg når som helst, for du virker needy og dramatisk. Anonymkode: 62bfd...819 9 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #10 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Stakkars fyr, skjønner godt om han ghoster deg. Ja, det er helt vanlig å heler ville snakke om ting som frø, siden det tydeligvis er en interesse, enn nevrotisk harry flørting. Jesus… Anonymkode: 3625d...a11 Er det? Når ble det harry med flørting? Det er jo det som holder et forhold vedlike. Ikke masse snakk om ting den andre ikke har noen interesse av. Anonymkode: 0c416...541 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #11 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er det? Når ble det harry med flørting? Det er jo det som holder et forhold vedlike. Ikke masse snakk om ting den andre ikke har noen interesse av. Anonymkode: 0c416...541 Enig! Flørting er jo gøyere enn å skrive masse om planter og frø. Og når han i tillegg tydeligvis ikke ser på det som et felles prosjekt lenger, forsvinner all min interesse for planter uansett. Anonymkode: e8f32...f06 1
Carrot Skrevet 20. april 2023 #12 Skrevet 20. april 2023 Vel, det er ikke ok å ignorere noen men det er så absolutt ikke OK å konfrontere noen på en slik måte som du gjør heller TS uten å egentlig forvente å bli ignorert syns jeg.. Her kunne du lett valgt en hyggeligere tilnerming selv og mulignens fått ett annet resultat.. Det virker som om du var irritert FØR han sluttet svare deg? 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #13 Skrevet 20. april 2023 Er du som er passiv aggressiv TS. Dere prater tydeligvis om et felles prosjekt og felles interesse eller bare dilter du etter din kjærestes interesse? Jeg har samboer og kan ærlig innrømme at flørting sluttet vi med allerede 2 uker inn i datingen. Nå har vi hvert samboere i 10 år. Så er ikke din kjæreste en flørtende type får du finne den en som passer bedre sammen med deg! Du kan ikke angripe han bare fordi han ikke svarte på kvelden. Jeg hadde heller ikke svart noe særlig mer egentlig med tanke på at meldingene dine var på vei til noe negativt. Han kjenner deg tydligvis 🤦♀️ Anonymkode: 78913...0cd 3
Taluno Skrevet 20. april 2023 #14 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): I går hadde kjæresten og jeg en meldingsutveksling. Han hadde handlet i en butikk, og sendte bilde (noe vi hadde avtalt han skulle kjøpe), og jeg sendte positivt svar. Så skrev han at han skulle vanne planter og så noen flere frø. Jeg skrev bra, og at mine planter ser dårlig ut, men kanskje håp om de etterhvert kommer ut. Han skrev at det kunne jeg gjøre nå! Jeg skrev at det blir vel for kaldt. Svaret var at da kunne jeg vel så andre frø ute, planter som tåler litt lavere temperaturer bedre. Skrev at jo, men sånne frø har jeg ikke nå. Han skrev at mange butikker har sånne frø! Kjente meg irritert her, ALT handler jo om planter, og jeg vet at han har sånne frø selv og jeg trodde dette skulle være et felles prosjekt. Så jeg skrev: Har ikke du og sånne frø? Ikke noe svar. Sendte den meldingen rundt 20 i går kveld. Skrev rundt midnatt en melding med: Ok, så du bare ignorerer meg? Og, ikke flørting, planter er mye mer interessant? Ikke fått noe svar. Er det vanlig med en kjæreste som er mer opptatt av å skrive om frø og planter enn om å møtes, legge planer, skrive noe flørtende og gøy? Kjenner jeg er irritert, veldig skuffet. Vurderer å bare dumpe fyren om det er slike meldinger som skal være framtiden med han. Anonymkode: e8f32...f06 Hvor skrev DU noe om å møtes, legge planer, noe flørtende og gøy? 4 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #15 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Er det? Når ble det harry med flørting? Det er jo det som holder et forhold vedlike. Ikke masse snakk om ting den andre ikke har noen interesse av. Anonymkode: 0c416...541 Siden begge holder på med et planteprosjekt, så er det tydeligvis et tema som interesserer begge to. Selv om man er kjærester, så bør det gå an å ha en konkret samtale om noe uten at det skal renne ut i flørting. Anonymkode: 62bfd...819 4
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #16 Skrevet 20. april 2023 Carrot skrev (8 minutter siden): Vel, det er ikke ok å ignorere noen men det er så absolutt ikke OK å konfrontere noen på en slik måte som du gjør heller TS uten å egentlig forvente å bli ignorert syns jeg.. Her kunne du lett valgt en hyggeligere tilnerming selv og mulignens fått ett annet resultat.. Det virker som om du var irritert FØR han sluttet svare deg? Ja, var irritert når han endelig var interessert nok til å skrive flere meldinger fram og tilbake, og så var det bare planter han skrev om. Kjedelig, som om jeg ikke er interessant nok til å flørte med som andre par driver med. Anonymkode: e8f32...f06
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #17 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Siden begge holder på med et planteprosjekt, så er det tydeligvis et tema som interesserer begge to. Selv om man er kjærester, så bør det gå an å ha en konkret samtale om noe uten at det skal renne ut i flørting. Anonymkode: 62bfd...819 Nei, det er noe han er superinteressert i, og jeg er litt interessert kun fordi han er det og jeg trodde det ville bety at vi kunne gjøre noe gøy sammen, men nå skal jeg visst dra på butikken selv og kjøpe frø. Da er det ikke noe felles prosjekt lenger, bare kjedelig og irriterende. Har lyst til å kaste alle plantene nå. Anonymkode: e8f32...f06
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #18 Skrevet 20. april 2023 Taluno skrev (9 minutter siden): Hvor skrev DU noe om å møtes, legge planer, noe flørtende og gøy? Jeg har de siste ukene skrevet flere søte meldinger, men får utrolig lite respons. Så nei, jeg skal ikke ta intiativ til slike meldinger igjen. De må komme fra han. Anonymkode: e8f32...f06
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #19 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er du som er passiv aggressiv TS. Dere prater tydeligvis om et felles prosjekt og felles interesse eller bare dilter du etter din kjærestes interesse? Jeg har samboer og kan ærlig innrømme at flørting sluttet vi med allerede 2 uker inn i datingen. Nå har vi hvert samboere i 10 år. Så er ikke din kjæreste en flørtende type får du finne den en som passer bedre sammen med deg! Du kan ikke angripe han bare fordi han ikke svarte på kvelden. Jeg hadde heller ikke svart noe særlig mer egentlig med tanke på at meldingene dine var på vei til noe negativt. Han kjenner deg tydligvis 🤦♀️ Anonymkode: 78913...0cd Å spørre om han har sånne frø, er ikke på vei til å bli negativ. Latterlig påstand. Anonymkode: e8f32...f06
Carrot Skrevet 20. april 2023 #20 Skrevet 20. april 2023 Når en relasjon fra den ene siden blir en kamp om å "få viljen sin" er det like greit å sette slutttrek... 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå