Gå til innhold

I hvilken alder var din lykkeligste og hvilken har vært din verste?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Feks lykkligst 20  verste sålangt 36. Just for fun

Anonymkode: b083d...be5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lykkeligst nå, 33 år gammel. Verste 20-25 år. 

Anonymkode: 7c88f...933

AnonymBruker
Skrevet

Lykkeligst 0-12, ekstremt ulykkelig siste åra, 37-42.

Anonymkode: 419cb...1f3

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nok vært mye lykkelig.

Hadde en flott barndom og en god ungdomstid. Deretter noen år med rot rundt utdanning og litt kjærlighetssorg i slutten av tenårene, før jeg flyttet til en ny by og startet "på nytt" og møtte mannen min. Og siden jeg møtte mannen min har alle år vært kjempebra, 3 barn har vi fått og jeg elsker å være sammen med både dem og ham, og livet er generelt bra.

Så:

Lykkeligst: 0-15 og 23-40 (nå)

Verste: 19-21 sånn omtrent

Anonymkode: b7ac3...5ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lykkeligst 23-35

Har ikke hatt det så bra 38-41 (41 nå). Men jobber med saken.

Anonymkode: a8986...c84

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en vanskelig oppvekst og jeg slet mye med usikkerhet og dårlig selvtillit i hele oppveksten og den første tiden som voksen. Men etter jeg fikk barn og ble eldre har den gamle usikkerheten og dårlige selvbildet blitt mer og mer borte så jeg vil si at den lykkeligste tiden har vært fra jeg var 32 til nå som jeg er 37. 
Den vanskeligste tiden var fra 10-20 år. 

Anonymkode: 5811f...601

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Verste 7-21. Beste 28-40. Er 42 nå og har håp om en enda bedre fremtid etterhvert.

Anonymkode: f491c...4c2

AnonymBruker
Skrevet

Barndommen lykkeligst frem til tenårene. Ulykkelig fra midten av 20 årene til nå som jeg er i 40 årene. Kastet bort årene som burde blitt brukt til å starte familie.

Anonymkode: 83411...b69

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet

Beste tiden mellom 40 og 45. Verste tiden mellom 0 og 30.

Anonymkode: 22add...921

AnonymBruker
Skrevet

Verste: 0-28, og nå (31)

Beste: 28-31

Hadde tre bra år som student, selv om corona ødela mye. Fikk jobb relatert til utdanning. Fikk tilbakemelding fra jobb, som har drept selvbildet mitt. 

Jeg har blitt forbigått hele livet og er uverdig

Anonymkode: ae079...902

AnonymBruker
Skrevet

De absolutt beste årene, var da jeg var i 20 årene og barna var små ❤️

De verste var fra 38 og oppover, da jeg ble kronisk syk :(

Anonymkode: 8189f...26d

Skrevet

Ungdomstrinnet helt klart det verste.

20-27 de beste.

Etter 30 føler du at kroppen ikke er den samme lenger og ikke gøy å fylle år lengre for du føler deg bare gammel.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Best 12-16.

• Liker 1
Skrevet
Anonym11223344 skrev (Akkurat nå):

Best 12-16.

Interessant 

Skrevet

Ungdomsskolen var nokså fælt. Stiller ikke på reunion for å si det sånn😝

Ellers har jeg hatt det bra både før og etter.  

AnonymBruker
Skrevet

Lykkeligst da jeg var 22-26. 30 årene har vært drit🫣

Anonymkode: 3cd29...960

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det bedre i dag enn det jeg hadde for fire - fem år siden, men har litt helseutfordringer som jeg jobber med (er nå 45).

Fra 0 til 14 > veldig lykkelig og bra barndom 

14 til 19   > Hadde noe vanskelige år da

19 til 40   > Fikk nye venner og ble mer voksen, traff mannen min og giftet meg og fikk barn. Livet har gått opp og litt ned i denne perioden, men har hatt det fint til tross litt tøft på jobbfronten 

40 til nå  > Ble noen tøffe år i starten av førtiårene pga familiefeider, konflikter, relasjoner som er blitt kuttet ut. Høyt stressnivå på jobb. Skiftet ny jobb og som kom covid og hjemmekontor som tok veldig på

45 > Har det bedre i dag, men jobber med å bli tryggere på meg selv, takle stress bedre og ikke aldershame meg selv 

Hørte nettopp på en podcast der dem refererte til ei eldre dame i 70- årene som syntes at 50 årene var det beste 10 året. Så jeg er optimistisk at livet mitt kan bli bedre (så lenge barna har det bra, så har jeg det bra og )

Anonymkode: e62ee...91e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Lykkeligst hele livet fram til eksen hang seg rundt 25. Så var jeg lykkelig fra 27 og hele småbarnsperioden. Ulykkelig fra 40-45, skilt ved 45.

Nå er jeg veldig lykkelig igjen i en alder av snart 50.

Anonymkode: 2e4da...61d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Best 10-12. Har hatt det tøft siden jeg var 20, men det er verst nå, er 39. Begynner å miste håpet om at det skal snu. 

Anonymkode: b7f29...7ba

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det har svingt;

Lykkeligste; problemfrie barndomsår, spennende studieår og da jeg traff mannen, da karrieren var etablert og alt "på stell" uten noen skyer i horisonten. 

Mest krevende; en runde med det som må ha vært depresjon på ungdomsskolen, flere dødsfall i nærmeste familie inkludert forelder, runder med prøverør samtidig som jobben krevde for mye. 

Men jevnt over har aldri ting vært helt sort. Mens jeg har flere perioder der jeg har følt meg dønn lykkelig. Så gir livet B+ jevnt over. 

Anonymkode: 3093c...6e3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...