AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #3 Skrevet 20. april 2023 Gratulerer! Du har faktisk tapt en million kroner. Men sånn seriøst, noen kan sikkert regne på dette, men ikke jeg. Det hender jeg slenger inn to rekker. Som regel ender jeg opp en 1 riktig på på iallfall en av rekkene. Vant 90 kroner med 3 rette en gang. Anonymkode: 92697...22c
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #4 Skrevet 20. april 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Anonymkode: 0c334...a3a Det er vanlig at tallene "klumper seg sammen", og det er ikke sjeldent at to tall som kommer etter hverandre blir trukket; ser at du bare har dette i 2 av de 10 rekkene dine; hvis du vil vinne noe i fremtiden, anbefales det å være oppmerksom på denne muligheten. Anonymkode: 3fa48...e7f
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #5 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Det er vanlig at tallene "klumper seg sammen", og det er ikke sjeldent at to tall som kommer etter hverandre blir trukket; ser at du bare har dette i 2 av de 10 rekkene dine; hvis du vil vinne noe i fremtiden, anbefales det å være oppmerksom på denne muligheten. Anonymkode: 3fa48...e7f Hehe husker at Dagbladet hadde "lotto-tips" før, der en "ekspert" ga råd om hvilke tall han hadde tro på den uken. Anonymkode: 9076c...897 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå