AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #1 Skrevet 20. april 2023 Det er en mann jeg tekster litt med. Vi har møttes, og han vil møte meg igjen. Jeg vet ikke helt om vi bare er venner eller har en greie eller hva. Han flørter med meg og tar ofte initiativ til prat på facetime og tlf osv.. Uansett... Vi snakker ikke sammen hver dag, en gang har det gått tre dager i mellom og ikke alltid han er like på. Jeg har ikke datet før, vet ikke helt hvordan man flørter osv, skjønte ikke at han flørtet med meg før han måtte si ifra.. Jeg er helt fjern på området. Jeg har kommet ut av et ti år langt ekteskap, så vi er jo voksne mennesker begge to så kanskje derfor jeg føler jeg må spørre om råd her.. (dating og flørting var ikke en del av ekteskapsprosessen) Jeg liker han litt. Han virker som en fin person, veldig kjekk men føler det blir veldig teit om jeg skal kommentere utseendet hans sånn generelt. Annet enn at jeg gav kompliment for ny klipp, og da han sa han hadde kjøpt ny skjorte. En mann som er interessert, hvordan arter det seg dersom man bor langt fra hverandre? (et par timer). Hvordan kan jeg vise at jeg er interessert eller tror dere han skjønner det siden jeg bruker tid på ham og er hyggelig? Anonymkode: f5bb4...f70
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #2 Skrevet 20. april 2023 Du har vært gift, men datet ikke eksmannen din før dere tok skrittet og giftet dere? Høres en smule rart ut 🤔 Hvis du vil vise ham at du er interessert, er det bare å skrive meldinger og fortsatt være hyggelig, nysgjerrig og hinte om at du liker ham. F.eks. ved å invitere ham på ny date. Anonymkode: d1424...1ae
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #3 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har vært gift, men datet ikke eksmannen din før dere tok skrittet og giftet dere? Høres en smule rart ut 🤔 Hvis du vil vise ham at du er interessert, er det bare å skrive meldinger og fortsatt være hyggelig, nysgjerrig og hinte om at du liker ham. F.eks. ved å invitere ham på ny date. Anonymkode: d1424...1ae Ja jeg er religiøs, så den type dating med flørting osv var ikke det vi gjorde. Vi møttes to tre ganger for å se om vi passet sammen for å gifte oss. Anonymkode: f5bb4...f70
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #4 Skrevet 20. april 2023 Menn viser det ikke, de sier det rett ut hvis de faktisk er interesserte vel og bemerke. Anonymkode: 721b9...d61 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #5 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Menn viser det ikke, de sier det rett ut hvis de faktisk er interesserte vel og bemerke. Anonymkode: 721b9...d61 Sier de det rett ut liksom jeg er interessert i deg? Han har ikke sagt det. Han sier han vil møte meg mer og bli mer kjent for han synes jeg er sånn positiv og blid. Anonymkode: f5bb4...f70
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #6 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sier de det rett ut liksom jeg er interessert i deg? Han har ikke sagt det. Han sier han vil møte meg mer og bli mer kjent for han synes jeg er sånn positiv og blid. Anonymkode: f5bb4...f70 De sier det rett ut hvis de vil be en ut, ønsker et forhold, osv. ja. Anonymkode: 721b9...d61 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #7 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De sier det rett ut hvis de vil be en ut, ønsker et forhold, osv. ja. Anonymkode: 721b9...d61 Aha😊 da får jeg være litt tilbakeholdnen Anonymkode: f5bb4...f70
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #8 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): De sier det rett ut hvis de vil be en ut, ønsker et forhold, osv. ja. Anonymkode: 721b9...d61 Absolutt ikke alltid! Det kommer an på om mannen er intro eller ekstrovert, om han er skadeskutt eller redd for avvisning.... Nei, ikke alle gjør det.... Ikke ta motet fra ts, da.... Vær bare litt avventende, ts! ❤️ Anonymkode: cc13b...299 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #9 Skrevet 20. april 2023 Det er sjeldent menn sier det rett ut slik noen påstår over her. Slik du beskriver relasjonen deres er det vel åpenbart at dere begge er interessert vel? Tror ikke du skal tville på det. Hva du kan gjøre: Vis han og fortell han at du liker han. Vær hyggelig og oppmerksom mot han. Stryk han på arma / ryggen. Anonymkode: aa26a...ae3 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #10 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det er sjeldent menn sier det rett ut slik noen påstår over her. Slik du beskriver relasjonen deres er det vel åpenbart at dere begge er interessert vel? Tror ikke du skal tville på det. Hva du kan gjøre: Vis han og fortell han at du liker han. Vær hyggelig og oppmerksom mot han. Stryk han på arma / ryggen. Anonymkode: aa26a...ae3 Håper jo det egentlig, han virker så åpen og fin.. Jeg vil ikke ha noe fysisk kontakt, det vet han heldigvis men får se.. Er det ikke veldig dumt om jeg sier noe sånt først? Vil ikke at han skal tro jeg er desperat eller noe..for det er jeg ikke :/ AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Absolutt ikke alltid! Det kommer an på om mannen er intro eller ekstrovert, om han er skadeskutt eller redd for avvisning.... Nei, ikke alle gjør det.... Ikke ta motet fra ts, da.... Vær bare litt avventende, ts! ❤️ Anonymkode: cc13b...299 Han er ganske sosial, ekstrovert tror jeg. Vi har ganske like tanker om ting, ifølge han selv, han virker ikke som en person som er redd for avvisning.. Jeg er litt motsatt der. Er ganske asosial, og ja. Redd for å bli avvist 😅 Anonymkode: f5bb4...f70 1
hocane Skrevet 20. april 2023 #11 Skrevet 20. april 2023 En mann viser sine følelser gjennom handlinger ikke ord. Kvinner sier ofte at menn ikke viser følelser. Dette er feil. Kvinner og menn er forskjellige og uttrykker seg på forskjellige måter.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #12 Skrevet 20. april 2023 Han planlegger neste date kort tid etter forrige Anonymkode: 1aacf...671 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #13 Skrevet 20. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): De sier det rett ut hvis de vil be en ut, ønsker et forhold, osv. ja. Anonymkode: 721b9...d61 Det er ikke alltid de gjør det, nei. Menn kan også være sjenerte, tilbakeholdne, blitt påvirket av tidligere erfaringer og generelt ikke alltid oppføre seg helt likt. Jeg ville nok heller ha sett på handlingene hans. Han kan også uttrykke det med ord, men av erfaring så synes jeg også at menn oftere uttrykker det med handlinger. Anonymkode: 6a1ad...36b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå