Gå til innhold

Kundeutbytte fra banken

Ugresset

Anbefalte innlegg

Jeg ante ingen ting om dette!! Håper det er flere som fikk seg en positiv  overraskelse på konto ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Før pengene kommer inn på konto, er det en tradisjon at banken ikke ønsker å betale ut disse pengene til kunder som ikke kan få disse pengene inn på konto i banken om dette er en BSU-konto, og må derfor få overført disse pengene til en annen bank; det må mye kommunikasjon og innsatsvilje til før pengene omsider blir utbetalt til kundens konto, og ikke automatisk til bankens egne "gode formål".

Så det er greit å ikke stole på hva en bank sier; det er hva de gjør som betyr langt mer.

Anonymkode: df75d...cee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får kundeutbytte i morgen. Og pengene kommer bare automatisk på konto. Må ikke gjøre noe for å få de. Og jeg har ikke BSU konto.

Anonymkode: c4bbf...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fikk fra sparebanken sør. Hvilken bank fikk du av? Jeg visste at det kom, men trodde ikke det skulle være så mye. Det tilsvarer ca det samme som de tar i gebyrer i tjenestene sine på et år, så det er jo bra. 

Anonymkode: f0796...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hva er kundeutbytte? Har aldri hørt noe

Anonymkode: ee61c...cbd

Noen banker gir penger til kundene når de får overskudd. Du kan Google om banken din gir utbytte, noen gjør og andre ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Noen banker gir penger til kundene når de får overskudd. Du kan Google om banken din gir utbytte, noen gjør og andre ikke. 

Jo, står at DNB gir utbytte til kunder. Jeg har aldri fått noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet til Himla i fjor, viste ikke at de hadde kundeutbytte før jeg fikk mail om det i går! 
:D Så nå tikker det inn 3000,- på konto! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jo, står at DNB gir utbytte til kunder. Jeg har aldri fått noe. 

Kanskje du leste feil? DNB gir utbytte til aksjonærene, men ikke til kundene. Eier du ikke aksjer i DNB, får du heller ikke utbytte.

Anonymkode: 3e67f...9e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk fra sparebanken sør. Hvilken bank fikk du av? Jeg visste at det kom, men trodde ikke det skulle være så mye. Det tilsvarer ca det samme som de tar i gebyrer i tjenestene sine på et år, så det er jo bra. 

Sparebanken Sør her og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...