AnonymBruker Skrevet 19. april 2023 #1 Skrevet 19. april 2023 Blir så irritert, spør om tips, burde jeg gå ned eller opp i vekt, så sier familiemedlemmet mitt at jeg klarer fint å se selv hva jeg burde. Mens når det kommer til dems behov, så må jeg svare for meg? Er det riktig å si dette er et selvopptatt menneske? Anonymkode: 56a4f...11e
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #3 Skrevet 20. april 2023 Nei det er ikke selvopptatt å ikke ville svare deg på hva du bør gjøre med vekten din Anonymkode: fc6e8...31b 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #4 Skrevet 20. april 2023 Nei, det høres ikke selvopptatt ut. Det høres derimot veldig rart ut at du spør om du bør gå opp eller ned i vekt. Du vet jo selv om du er overvektig eller ikke. Anonymkode: f34eb...855 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2023 #5 Skrevet 20. april 2023 Jeg forstår deg slik at hvis du sier 'du Lise, synes du jeg bør gå opp eller ned i vekt' så svarer 'Lise' at du må finne ut av det selv, mens når 'Lise' spør om hun bør gå opp eller ned i vekt og du svarer 'det må du finne ut av selv' så aksepterer hun ikke svaret og avkrever deg et 'ja/nei' svar? Selvopptatt er det ikke, men det er helt klart dobbeltmoralsk. Anonymkode: fee40...08f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå